1. вöℓüм

1.9K 440 47
                                    

Merhabalar...

Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Keyifli okumalar dilerim. 💋

❤️


20.07.2023

⫷ 𝕐𝔼ℝ𝔸𝕃𝕋𝕀  𝕊𝔼𝕍𝔻𝔸𝕃𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀 ⫸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


⫷ 𝕐𝔼ℝ𝔸𝕃𝕋𝕀  𝕊𝔼𝕍𝔻𝔸𝕃𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀


B

ir güz sabahının ayazında, cılız bir ağacın gölgesinde uçuştu saçları denize nazır. İki parmağının arasına itinayla tutturduğu bir dal sigara süratle yanarak küle dönmekteydi. Kıyıya vuran her dalga bir öncekinden daha acımasızdı. Santim santim siliyordu kumlara kazınmış aşk sözcüklerini.

Hırçın bir ifade an be an büyümekteydi öfkeli kızın gözlerinde. Saklandığı yerden ayrılıp ayrım gözetmeksizin her bir merdiven basamağını sert adımlarıyla döve döve çıktığı yerde kısa süreli bir kararsızlık yaşadı. Hangi yöne çevirmeliydi şimdi rotasını?

Dişiliğiyle birlikte ruhunu da pazara çıkardığı o bok çukuruna mı yoksa tüm camlarını indirme arzusuyla kıvrandığı o kalpsiz adamın gudubet mekanına mı?

Hangi adam mı o duyarsız ve kalpsiz?

Azat Ağrılı. Namı şehrin dışına taşmış bir mafya babası. Hadi sıkıysa indir o camları.

Kızın kırılgan yüreğine hep ağır gelirdi Azat'ın taş kalbi. Ne var ki gönül işte, ne taştan anlıyordu ne baştan. Sevdi mi seviyor lanet olası.

Ojeli tırnaklarını öfkeyle dişlerken umarsızca kendi mekanının yolunu tuttu. Az önce Aysel'in peşine taktığı adamla çıktığı o bok çukuruna geri girecekti el mahkum.

Aysel'i mi sordunuz? Hemen söyleyeyim. O, ülkenin her köşesine özellikle kırsal kesimlerine yuva yapmış batakhaneler zincirinin tek sahibi. Pavyonlar kraliçesi...

Gözleri dolu dolu yürüyüp giderken hıçkırık seslerine eşlik etti sabah ezanı ve ezan sesine karışan sokak köpeklerinin uzayıp giden ulumaları...

Mekana giriş yaparken peşindeki adama ters bir bakış gönderip odasına çevirdi adımlarını.

Etrafını kuşatan bir uğursuzluk sarmalının içinde debelenip dururken bir sigara daha yaktı. Buram buram zehir katarken havaya az ötesinde bütün aymazlığı ile uyumakta olan eskort arkadaşı Sevgi gözlerini açtı.

"Petek? Ne oldu, neden ağlıyorsun sabah sabah?"

"Azat," dedi Petek. "Daha dün birlikte oturup kumlara adımızı yazdığımız sahile bugün başkasını götürdü."

"Ah, romantik kekim benim. Kızım sen aptal mısın? Yavrum, burası pavyon. İstediğini alır götürür. Sana mı zimmetli bu adam?"

"Anlamıyorsun. Biz birbirimizden hoşlanıyorduk. Buradaki herhangi bir kadından farklıydım onun için."

"Değilmişsin demek ki."

"Sevgi, sus ne olur."

"Bak güzelim, o geldiğinde onun masasına gidiyorsun ama o yokken mecburen başka adamların masalarına meze oluyorsun. Çünkü senin işin bu. Bizim işimiz bu. Hâl böyleyken ona neden başka kadınla diye sitem etmeye hakkın var mı? Petek, biz aşık olamayız kimseye. Olmamalıyız da. Hele ki bir mafya babasına. Kurban olayım çıkar şunu kalbinden. Adam zaten ölüm saçıyor, ne buluyorsun onda? Beni masasına çağırmasın diye bildiğim tüm duaları okuyorum içimden. Sen ise çağırsın diye gözlerinin içine bakıyorsun."

"Peki bu adam hemen hemen her gece gelirken ve masasına bir tek beni isterken şimdi ne değişti sence? İnsan böyle küt diye çekip gider mi başkasına?"

"Ya ne değişecek Allah aşkına! Onun da sana yandığını mı sanıyorsun yoksa? Aptal olma! O adamın bir kalp taşıdığından bile şüpheliyim. Söndür şu zıkkımı, uyuyacağım. Odayı dumana boğdun."

Petek: "Neden uzaklaştın benden? Ne yaptım sana? Hangi lafım dokundu ya da hangi davranışım incitti seni? Söyle, nedir seni benden götüren?"

Azat yazıyor...

Azat: Bir tek seninle mi takıldığımı sanıyordun Petek?

Petek: Evet, bir tek benimle takılıyordun Azat.

görüldü Azat

Azat | Çevrimdışı

🕸

{TANITIM}

Yeraltına uzanan eller oralara sığmaz olup belli bölgelerde palazlanarak yerüstüne taşmıştı. Yeryüzüne, gözler önüne taşınan eski yeraltı sakinlerinden her biri kendi atını dört nala kaldırmış giderken koşan atların ayak takırtıları Jitemcilerin kulaklarını tırmalamaya başlamıştı.

Evet, doğru duydunuz. JİTEM.

1990 yılında tamamen dondurulan Jitem, yine o yılların ülkesinde at koşturan mafya türü yapılanmaların şimdiki zamanda dizginlerini yakalayabilmek için bölgedeki yetkili komutanla görüşülüp yukarıdan gelen emirle birlikte yeniden faaliyete geçti.

Güpegündüz pervasızca işlenen cinayetler...

Faili meçhuller...

Mafya babalarının ifşa videoları...

Mafyadan her ay maaş alan birkaç devlet memuru...

Giderek yeniden tırmanma eğilimi gösteren PKK eylemleri...

Liderlerinin serbest bırakılmasıyla canlanarak yeniden harekete geçen organize suç örgütleri...

O liderlerden biri de Azat Ağrılı... Her cezaevine girişinde daha da güçlenerek çıkan ve sıklıkla gözaltına alındığı için de tüm polis teşkilatının artık çok iyi tanıdığı nam-ı diğer Tarantula...

Ve kendi bölgesindeki Jitem birimini yöneten başkan Alpan Akyıldız... Kod adı Akrep...

Yeraltı dünyasının kapılarını aralayıp içeriye sızan akreplerle, yeraltının karanlık dehlizlerine ağlarını ören tarantulaların savaşı...

O dünyada kurulan gizli bağlar bir bir açığa çıkartılıp parçalanırken duygularına yenilip, sevdaya takılıp tökezleyenlerin hikâyesi...

Yeraltı Sevdalıları❤️‍🔥


YERALTI SEVDALILARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin