19. вöℓüм

264 35 4
                                    

Medya: Naze

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Naze

⫷𝕐𝔼ℝ𝔸𝕃𝕋𝕀 𝕊𝔼𝕍𝔻𝔸𝕃𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀 ⫸

Alpan, son sigarasını da duman etmek için yakarken boş paketi avucunun içinde ezdi. Bu sırada gözleri Azat'ın üzerindeydi. Onu ilk gördüğü günü düşünüyordu. Nasıl da ürkek bakıyordu kapkara gözleri. Üstü başı perişan, toza toprağa belenmiş...

Onu öyle görünce Alpan'ın çocuk kalbinden sanki bir şeyler kopmuştu. Küçük adımlarla yanına gidip onunla tanışmış ve oyun teklifinde bulunmuştu. Küçük Azat ise mahcup bir şekilde kabul etmişti teklifini.

Alpan, onun üzerinde gezinen dalgın bakışlarını gözlerine çıkardı. Azat'ın mahcup, utangaç, ürkek bakışlarının yerini meydan okuyan, isyankar ve tehlikeli bakışlar almıştı. Keşke elinden bir şeyler gelseydi. Onun öfkesini, nefretini dindirebilecek bir şeyler...

"Ne zaman bitecek intikamın? Yetmez mi daha? Milletin seni görünce dizleri titriyor. Daha ne yapacaksın? Soğumadı mı için?"

"Soğumuyor," dedi hırsla. "Ama merak etme, Petek'e zarar verecek değilim ve bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Başka soracağın bir şey yoksa kalkalım, geç oldu."

🕸

Petek, Aysel'i yolcu ettikten sonra rahat bir nefes aldı. Aysel gitmişti ve birkaç gün olmayacaktı. Kaçma planları yapmanın zamanı gelmişti.

Masaların arasında isteksizce arzı endam ederken uykulu gözleri bu kez Ateş'i arıyordu.

Peki bu Ateş nerelerdeydi?

🕸

Ateş, sorgu odasına aldığı kızı yavaş yavaş konuşturmaya başlamıştı.

"Adın ne?"

"Naze."

"Kaç yaşındasın Naze?"

"23."

"Terör örgütüne kendi isteğinle mi katıldın?"

Naze bu soruyu yanıtsız bıraktı.

"Susma Naze. Cevap ver bana."

"Yine de öldüreceksiniz beni. Konuşsam da öleceğim, sussam da." Kendinden emin bir şekilde konuşsa da yanıt bekler gibi bakmaktaydı.

YERALTI SEVDALILARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin