Medya: Alpan
⫷ 𝕐𝔼ℝ𝔸𝕃𝕋𝕀 𝕊𝔼𝕍𝔻𝔸𝕃𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀 ⫸
Alpan cephesinde ise şimdilik işler tıkırında gidiyordu.
Telefonuna şifreli iletişim sağlayan bir yazışma uygulaması olan Spylock'tan bir mesaj geldi.
Ateş: Şu iki iti yakaladık başkan. Seni bekliyoruz.
Uygulama, askeri seviyede şifrelemeye sahipti ve kripto özelliği ile başkalarının paylaşımlara erişimi engelleniyordu. Ayrıca mesajlar gün sonunda kendi kendine siliniyordu.
Alpan: Bu gece idare edin. Kardeşimin mezuniyet balosu var. Yarın erkenden gelirim.
Balodan sonra eğlenceye doyamayan kızlar, gece kulübünde devam etmek istemişlerdi. Gece geç saatte, bir diskoda onları yalnız bırakamazdı Alpan. Kızlar, balo çıkışında geceyi noktalayıp evlerine dönecek olan arkadaşlarıyla veda fotoğrafları çekinirken onlardan önce mekana gelip içkisini almış ve VIP bölüme geçip bir koltuğa oturmuştu.
Bu kez spor giyinmemiş, oldukça şık görünüyordu. Üzerinde siyah bir gömlek, altında ise siyah bir kumaş pantolon vardı. Üzerindekiler yapılı bedenine cuk oturmuştu. İçeriye girdiğinden beri birçok göz üzerinde geziniyordu.
Etrafına bakarak içkisini yudumlarken kapıdan içeriye arkadaşlarıyla giren o kızı gördü. Az önce baloda gördüğü mavi gözlü kız...
Anlaşılan onun için de gece daha yeni başlıyordu.
Neon ışıklar genç kızın deniz gözlerinde dalgalanarak desenler çizerken adamın direnci git gide azalıyordu. Gözlerini alamadığı o gözler ısrarla gönül tapınağının kapılarını zorluyordu. Daha ne kadar direnebilirdi bu maviliklere?
Alpan mümkün mertebe ona bakmamaya çalışsa da kızın gözlerini sürekli üzerinde hissediyor, bu da işini epey zorlaştırıyordu. Az önce baloda kendisini fark etmeyen o kızın bu gürültülü mekanda farkında olmadan dikkatini çekmişti.
Üzerine basan sıcaklıkla gömleğinin kollarını dirseklerine kadar sıvayarak sıkıntılı bir nefes verdi. İlk iki düğmesini açtı. Adamın bu hareketleri genç kızın bakışlarını daha çok üzerine çekiyordu. Fakat genç adam ondan tarafa bakmamaya yeminli gibiydi.
Bütün gece direndi ve kıza yanaşmadı. Lâkin bütün direnci gecenin sonuna doğru kız ona yanaşana kadardı.
Masadaki bardağı hızla eline alarak içkiyi kafasına dikti ve yerinden kalktı Alpan. Yaşadığı yoğun sıcaklık hissiyle lavaboya doğru ilerledi. Dar koridorda yürürken müzik sesi daha kısık geliyordu şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI SEVDALILARI
General FictionYarı sarhoş yarı aşık evine döndüğünde öylece yatağa serdi yorgun bedenini. Odası karanlığa gömüldüğü an gözleri gönül tapınağının duvarlarına genç kızın güzel silüetini çizmeye başlamıştı bile. Kapısında tıpkı bir koruyucu gibi durarak içeriye kims...