23. вöℓüм

125 5 0
                                    

Medya: Sevda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Sevda

⫷ 𝕐𝔼ℝ𝔸𝕃𝕋𝕀  𝕊𝔼𝕍𝔻𝔸𝕃𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀

Tam bir hafta olmuştu Sevda gideli. Alpan'la arada bir mesajlaşıyorlardı ve son mesajında iznini uzattığını, bir süre daha kalması gerektiğini söyledi genç kız.

Bu son mesaj, her dakika içini kemirip duracak bir şüphe belasının ilk tohumunu bırakıvermişti içine.

Daha yeni başladığı işten bu kadar uzun süre izin alabilir miydi?

Hiç sanmıyordu.
Bu düşünceler ile boğuşurken çoktan mahalleye girmişti.

Telefonunu cebine sokup arabayı müsait bir yere park etti. Ama inmedi. Düşündü. Zaten başında yeterince iş yokmuş gibi bir de bunu düşünmek beynini yoruyordu. Bu kızla ne zaman iletişime geçse zaten, dengesi şaşıyordu.

Anlık bir kararla araracını tekrar çalıştırdı. Bir U dönüşü yaparak gerçeği öğrenmek umuduyla Sevda'nın çalıştığı AVM'nin yolunu tuttu.

Aracını otoparkta bırakıp yürümeye başladı. Sevda'nın iş yerine yaklaştığında içinde garip bir sıkıntı oluştu. Kapıyı itip içeri girdiğinde saat geç olduğundan dolayı kapanmak üzere olan dükkanda çalışanlar dışında kimse yoktu. Bir tanesini gözüne kestirip ona doğru adımladı.

"Kapatıyoruz beyefendi."

"Alışveriş yapmayacağım. Bir arkadaşım burada çalıştığını söylemişti, onu görmek için geldim. İsmi Sevda."

Alpan karşısındaki elemandan onun işten ayrıldığını öğrendiğinde vücudu kasıldı. Başından aşağı sanki kaynar sular döküldü.

Bu kız ondan bir şeyler gizliyordu. Alpan artık buna emindi.

Kafasında binbir tane senaryo yazarak eve vardığında ilk işi Sevda'yı aramak oldu.

"Alpan?"

"Neler oluyor Sevda?"

"Anlamadım?"

"Anlatayım. İşten ayrılmışsın. Bana yalan söylüyorsun. Neden gelmiyorsun? Ne gizliyorsun Sevda?"

Sevda birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra konuştu. Her şeyi anlatmak zorunda kaldı. Genç kızın gitmesine neden olan bir mafya bozuntusuydu.

YERALTI SEVDALILARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin