Medya: Petek
⫷𝕐𝔼ℝ𝔸𝕃𝕋𝕀 𝕊𝔼𝕍𝔻𝔸𝕃𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀 ⫸Ateş pavyondan içeriye adımını attığında gözleri tanımadığı bir adamın masasında oturan Petek'i buldu. Genç kız Ateş'i görünce birazdan geleceğim anlamında el işareti yaptı.
Ateş rastgele boş bir masaya geçip oturduğunda gözleri Azat'ı aradı. Henüz yoktu. İçkisini söyledi.
On dakika sonra Petek de yanına gelip oturunca dalgın ve hüzünlü gözlerinin bir noktaya kilitlendiğini fark etti.
Ateş onun bakışlarını takip ederek başını arkaya çevirdiğinde onun annesine ait kan izlerinin yer ettiği soğuk duvarla burun buruna geldi.
"Siktir!" O duvarda dalgalanan gölgeleri izledi birkaç saniye kendine içten içe söverek.
"Pardon Omay," dedi mahcup bir şekilde. Hemen kızın elini tutup özür diledi. Gözlerinde endişe hakimdi. Nasıl böyle bir aptallık yapabilmişti. Diğer elini de sıkıca tuttu genç kızın. "Bir daha dikkat ederim. Bu tarafa asla oturmam. Tamamen aklımdan çıkmış, özür dilerim."
"Olsun, önemli değil."
"Başka masaya geçelim mi?" Ateş mahcup gözlerle genç kızın gözlerinin içine bakarken, Petek küçük bir tebessüm etti. "Hiç gerek yok." Başını duvardan diğer tarafa çevirdiğinde arkasına yaslanmış kendilerini seyreden Azat'ı gördü. Ne ara gelmişti ve neden öyle bakıyordu? Azat'ın bakışları onların ellerine inince Petek kendine gelerek usulca ellerini çekip arkasına yaslandı. Azat kıskanmış mıydı?
El ele tutuşmalarının ya da tutkudan uzak o bakışmaların Azat'ı kıskandıracağını hiç düşünmüyordu.
Halbuki Azat onları seyrederken kirpiklerinin arasında sanki şimşekler çakıyordu. Kons kızlar kendi aralarında ne kadar çekici olduğunu tartışırken onun odaklandığı tek şey Petek ve Ateş'ti.
Ateş kıza gülümsüyordu. Aralarında bir muhabbet dönüyordu. Azat'ın çenesi iyice kasıldı. Dizini hızlı hızlı hareket ettirmeye başladı.
"Canımı çok sıkıyorsun Petek," diye mırıldandı sessizce. Gözlerini kısıp devam etti. "Fazlasıyla."
Petek sanki onu andığını hissetmiş gibi birden ona baktığında bir kez daha göz göze gelmişlerdi. Azat duraksadı. Dizinin titremesi son buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI SEVDALILARI
General FictionYarı sarhoş yarı aşık evine döndüğünde öylece yatağa serdi yorgun bedenini. Odası karanlığa gömüldüğü an gözleri gönül tapınağının duvarlarına genç kızın güzel silüetini çizmeye başlamıştı bile. Kapısında tıpkı bir koruyucu gibi durarak içeriye kims...