Medya: Ateş
⫷ 𝕐𝔼ℝ𝔸𝕃𝕋𝕀 𝕊𝔼𝕍𝔻𝔸𝕃𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀 ⫸
Şaşkınlığını üzerinden attığında "Ateş!" diye bağırdı Alpan. "Hemen itfaiyeyi ara, durumu bildir. Büyümeden söndürülsün."
Ateş, cebindeki telefonu çıkarırken Alpan da belindeki silahı çekip onlara doğru koşmaya başladı. İki Yunan kaçmayı başarırken diğerini yakaladılar.
Yakaladıkları kişiyi yaka paça dağdan indirirken uzaklarda birkaç noktada daha alevlerin yükseldiğini gördüler. Neyse ki çabuk müdahale edildiğinden dolayı yangınlar büyümeden söndürüldü.
Sorgu odasına girdiklerinde telefonlarına Spylock'tan mesaj geldi. Karşıdan gelen onay kodunu girerek mesajı okudular.
"Dağda eş zamanlı başlayan yangınlar var. Sabotaj olma ihtimalini güçlendiriyor."
Ekibin yeni görevi bu olayı araştırmaktı.
"O iş bizde müdürüm. Birini yakaladık bile. Sorgudayız."
Adamı sandalyeye kelepçeleyip yeni gelen mesaja bakarak birbirlerine gülümsediler.
"İşte bu yüzden sizsiniz. Aferin size. Diğer iki kuşu da en kısa zamanda yakalayıp kafesleyin."
Sabotaj olma ihtimaline karşı ormanda Özel Tim koruması başlatılmıştı. Polis dağa çıkan köy yollarını çevirdi. Orman giriş çıkışları kontrol altına alındı. Bir anda başlayan hareketlilikten dolayı kaçmaları zordu. Kaçak iki Yunan mecburen geceyi dağda geçirecekti.
"Yanındakiler kimdi?" diye sordu Alpan sandalyeye kelepçeledikleri teröristin karşısına başka bir sandalye çekip oturarak.
"Arkadaşlarım. Onlar da benim gibi gerilla."
Yalandı. Alpan da, Ateş de onların Yunanca konuştuklarını duymuştu.
"Bu yangınlarda Yunan parmağı var, biliyoruz. Şimdi detayları ver bize."
"Gece karanlığından yararlanıp sürat motoruyla Türkiye'ye giriş yaptık."
"Gördük!" diye bağırdı Alpan. "Sabah olunca o itleri de bulacağız. Orada, Yunanistan'da nerede kalıyorsun?"
"Yunanistan'da bir kampta kalıyorum."
"Devam etsene lan! Susma! Ne kampı? Adı ne? Kaç kişisiniz? Ne boklar yiyorsunuz o kampta? Konuş!"
"Lavrion Kampı. Askeri eğitim alıyoruz. Yirmi yaş altı örgüt üyeleri de ideolojik, siyasi ve tarih eğitimleri alıyor. Ortalama iki yıl sürüyor bu eğitimler. Bu aşamadan sonra el yapımı bomba, kundaklama-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI SEVDALILARI
General FictionYarı sarhoş yarı aşık evine döndüğünde öylece yatağa serdi yorgun bedenini. Odası karanlığa gömüldüğü an gözleri gönül tapınağının duvarlarına genç kızın güzel silüetini çizmeye başlamıştı bile. Kapısında tıpkı bir koruyucu gibi durarak içeriye kims...