KEYİFLİ OKUMALAR...
Kapının önünde durup önce göz ucuyla beni hala fark etmeyen o şeylere bakmış ve derinden nefeslenmiştim. Hazır olduğumu anladığım an elimi kaldırıp ilk darbeyi vurmuştum.
Çıkan sese anında tepki veren o şeyler beni fark etmiş ve bana doğru gelmeye başlamışlardı. Onların hareketlendiğini gördüğümde en azından ilk güne göre biraz daha yavaş olduklarını fark edip sevinmiş ve hızlıca bir kaç darbe daha indirmiştim. Nihayet kilit kırıldığında kendimi içeri güçlükle atmış ve o şeyler içeri girene kadar beklemiştim.
İçeri girdiğim an içerinin boş olması tamamen şansımın açık olduğunun kanıtıydı. O şeylerin dikkatini kaybetmemek için ses çıkarmaya devam ederken sonunda kapıda görünmüşlerdi.
Daha fazla beklemeden camı açmış ve dışına çıkmıştım. Görevimi tamamlamanın huzuruyla '' sıra sende Grayson '' diye mırıldanmış ve dar çıkıntının üzerinde ilerlemiştim.
Çıkıntının fazla dar olması, Grayson'ın bunu bir kaç kez tekrarlamasını anımsatmış ve cesaretine hayran kalmıştım.
Yavaşça ilerleyip yan dairenin penceresinin önüne gelip durduğumda içeride o şeylerden olduğunu görüp beklemeden ilerlemiştim. Hemen diğer daireye geldiğimde içeriyi kontrol etmiş ve boş olduğunu anlayarak camı kırmak için ilk hamlemi yapmıştım.
GRAYSON
_______________
Kai, gideli dakikalar geçmiş ve koridorda o şeylerden bir tane bile kalmayana kadar beklemiştik. Son şeyde içeri girince daha fazla beklemeden oraya gidip kapıyı kapatmaya çalışırken, içlerinden bazıları bizi fark etmiş ve kapıya asılmaya başlamışlardı.
Tüm gücümüzle kapıyı tutmaya çalışırken Peter' a seslenen Morgan '' daha ne kadar beklersin ? '' diye sert çıkışmıştı. İlk anda afallayan Peter, kendine geldiğinde kapıyı tutmamıza yardım etmişti.
Çok fazla dayanamayacağımızı bildiğimden bakışlarımı Morgan' ın gözlerine sabitlemiştim.
'' Gitmeliler ''
'' Kendini savunmayı bilmiyorlar ''
'' Onlarla git ''
Söylediğim şeye anlamsızca bakan Morgan' a bakarak '' acele edin, onları buradan götür. Sen olmadan gidemezler. Peter ve ben kapıyı tutarız. Kai gelince size yetişiriz. '' demiştim.
...
'' Hadi... Acele et ''
Söylediğime başıyla onay veren Morgan, herkesi kısa sürede toparlayıp gitmeden önce son kez bana bakmıştı. Onu başımla onayladığımı gören Morgan, daha fazla beklemeden harekete geçmişti.
Biz bir süre daha dayanmaya devam ederken Peter' ın zorlandığı her halinden belliydi. Ona da gitmesini söylediğimde ilk anda '' emin misin ? '' diye sorsa da başımla onayladığımı görünce hiç beklemeden gitmişti. Kalan tüm gücümle direnmeye çalışırken Kai gelmeden hiçbir yere gitmeye niyetim yoktu.
Gücüm hızla tükenirken sonunda beklediğim sesi duymuş ve ilerideki bir kapının açıldığını görmüştüm.
_______________
Kırdığım camın içinden geçerken bir kaç çizik dışında neyse ki yaralanmadan geçmeyi başarmıştım. İçeri girdiğim an önce derinden nefeslenmiş ve hızla kapıya yönelmiştim.
Elimi kapının koluna attığım an tezgahın altından gelen sesle irkilip tam arkamı döndüğümde kudurmuş bir köpeği andırır tarzda üzerime saldıran genç bir adamı görmüş ve son anda ısırılmaktan kurtulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
AdventureUğradığım ihanetle sarsılmanın ağırlığını tüm benliğimde yaşarken, bunu düğün günüme bir hafta kala öğrenmek ve sevdiğim, yedi yıldır birlikte olduğum adamın çocukluk arkadaşımla, dost dediğim insanla birlikte, kendi yatağımda basmak sanırım ihanet...