DEVAM ET 2

70 7 32
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR CANLAR ☺️

Son olarak Grayson'ın da uyumasıyla artık Ryan ile yalnız kalmıştık. İkimizde sessizce ateş başında bir süre daha oturmuş fakat ben bir süre sonra fena halde sıkılmıştım.

Daha fazla dayanamayarak ayaklanıp adımlarımı dışarı yönetirken, etrafı kontrol edecegimin altını çizmeyi de unutmamıştım.

Bir süre etrafı incelemiş ve herşeyin yolunda olduğundan emin olduktan sonra deponun önünde oturup sırtımı da demir duvara yaslamıştım.

Kendi kendime mırıldandığım cümleler gecenin karanlığını delerken, gürültüyle açılan kapıdan dışarı çıkan Ryan yeniden yalnızlığıma ortak olmak istemişti.

Elindeki bardağı uzatıp '' gece uzun olacak gibi '' dediğinde ona doğru uzanmış ve hazırladığı kahveyi elinden almıştım.

Yüzüme gülümseyen genç adam da hemen yanıma oturmuş ve derinden soluyarak, ciğerlerinin temiz havayla dolmasına izin vermişti.

Arkasına iyice yaslanan genç adam bacaklarını da iyice kendisine çekerek gökyüzünü izlemeye başlamıştı.

Bir süre daha yıldızları izleyen Ryan, '' sence yaşayan başkaları da var mıdır? '' diye sormuştu bakışlarını bir an bile gökyüzünden çekmeyerek, bir süre yüzüne baktığım genç adama karşı kalbimde oluşan sıcaklığın ne olduğunu çözmeye çalışırken, o konuşmamı istercesine bakmıştı suratıma, bakışlarımı hızla geri çekerken '' biz basardiysak muhakkak başaran başkaları da vardır. '' demiştim. Titrek bir nefes soluyan genç adam yüzüme bakmaya devam ederek '' sence bu bataklıktan kurtulabilcek miyiz ? '' diye yeni bir soru sorup beklemişti.

Sorduğu sorunun cevabını bende bilmediğimden başımı önce yere eğmiş ve bir süre beklemiştim. Sessizliğimi fark eden genç adamın dudaklarından ümitsizce bir tıslama kaçarken, ben sadece '' umarım '' diyebilmiştim. Verdiğim cevapla yeniden kendi sessizliğimize çekilirken, ikimizde öylece gökyüzünü izlemeye devam etmiştik.

Dakikalar geceye meydan okuyarak ağır ağır akarken, genç adam bu kez '' Grayson ile aranızda özel birseyler mi var? '' diye sormuştu. Duyduğum soru beni fazlasıyla şaşırtmıştı. Neden böyle bir kanıya varmıştı bilmiyorum. Eğer Ryan böyle düşünüyorsa demek ki başkaları da böyle düşünüyordu. Ben içimde yükselen sessiz çığlıklara cevap ararken Ryan '' demek istediğim çok iyi anlaşıyorsunuz. Yani yeni tanıştığınızı bilmesem, uzun süredir birbirinizi tanıdığınızı düşünürdüm. '' demişti.

Genç adamın susmasıyla bakışlarımı bakışlarına çevirip samimiyetle aralamıştım dudaklarımı '' aslında bakarsan olaylardan kısa bir zaman önce tanışmıştık. Ben taşınma hazırlıkları yaparken, o da yan daireme yerleşmeye çalışıyordu. Bu sürede komşuluk gereği birbirimize yardım ettik haliyle, Grayson çok düşünceli ve kibar bir adam. Başlarda ona çok ısınmamıştım. Hatta gereksiz sıcak davranışlar sergilediğini düşünmüştüm ama o beni fena halde şaşırttı. Grayson cidden iyi bir adam, bunu bu zamana kadar geçirdiğimiz süreçte fazlasıyla gördüm. Haliyle yaşadıklarımız ve birlikte verdiğimiz mücadele yakınlaşmamıza ve iyi anlaşmamıza sebep oldu o kadar '' demiştim.

Bana tebessümle karşılık veren genç adam bakışlarını yeniden gökyüzüne çevirirken, ben bakışlarımı bir türlü üzerinden alamıyordum. Genç adama karşı içimde oluşan kıpırtının nedenini henüz bilmesemde, onda tanıdık birseyler hissediyordum.

Fazla tanıdık bir histi bu...

Bu konu üzerinde daha fazla durmamaya karar vererek tıpkı genç adam gibi başımı göğe kaldırmış ve seyretmeye doyamadığım yıldızlara çevirmiştim bakışlarımı...

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin