BİZ BİR AİLEYİZ.

40 6 8
                                    

SELAM DOSTLAR...🥰

KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDİYORUZ. KEYİFLİ OKUMLAR DİLERİM. 

'' Tanrım !.. Kapıyı kıracaklar. ''

Grayson'ın söyledikleriyle göz ucuyla kapıyı kontrol etmiş, sonrasında uzanmasına yardım ettiğim Gavin' e geri dönerek '' haklısın Gavin, lanet bir çivi... '' diye kan içinde kalan ayağına bakarak söylenmiştim.

Bakışlarını suratıma çeviren adam '' kötü mü görünüyor ? '' diye sorunca '' hayır... En azından şimdilik iyi görünüyor fakat pansuman malzemeleri olmadan müdahale etmemeliyiz. Birde seni hemen götürüp şu lanet çivinin icabına bakmalıyız. '' demiş, başımı Grayson' a çevirip '' kapı çok dayanmaz... Çatıya çıkmalıyız. '' diye seslenmiştim.

Anında harekete geçen Kwang-ho, hızla Gavin'i omuzlayıp adımlarını çatıya yöneltmişti.

Arkalarından bakmayı kesip Ryan ve Grayson' a '' gidelim '' diye seslenmiş, Ryan'ın hareket etmediğini görünce kolundan çekiştirerek '' hadi Ryan... Gitmeliyiz. '' diye söylenerek onu da kendimle ilerletmiştim.

Hızla merdivenleri tırmanıp çatıdan içeriye girince, önce kapıyı kapatmış sonrasında iki adamın bulduklarıyla demir kapıyı iyice sağlamlaştırıp Gavin'in yanında soluğu almıştım.

'' Kötü görünüyor. ''

'' O kadar da kötü değil. Sadece çiviyi çıkarıp, yaraya tampon yapmalıyız. Eve döner dönmez de pansuman yapmalıyız. '' diyen Kwang-ho' yu duymak Grayson'ı harekete geçirmişti.

Üzerindeki t-shirtü çıkaran adam elindeki kıyafeti hızla üç dört parçaya bölmüştü.

Kwang-ho'nun yanına diz çöken Ryan, genç adamın çiviyi çıkarmasına yardımcı olurken, genç adam Grayson'ın uzattığı kumaş parçalarıyla önce tampon yapmış, sonrasında ise güzelce sarmıştı.

Başını yerden kaldıran adam ''şimdilik iş görür ama fazla uzun sürmez. Fazla kan kaybetmeden dönmeliyiz. '' demişti.

Onlar bu işlemi uygularken, aşağıdan gelen sesleri duymazdan gelmeye çalışarak gözümle etrafı tarayıp bir çıkış noktası aramıştım.

Durumu fark eden Grayson'da hızlı bir göz taraması yaparken, aşağıdan gelen gürültünün şiddetiyle bende herkes gibi başımı kapıya çevirmiştim.

Burada sıkışmışlığın ifadesi diğerlerinin yüzüne sirayet etmişken ayaklanıp, etrafta çıkış noktası aramaya çalışmıştım.

'' Yukarıya geliyorlar. '' diyen Ryan, panikle suratıma bakarken, nihayet yangın merdivenlerini bulmuş ve '' hemen gitmeliyiz. ''diyerek merdiveni işaret etmiştim. Koşarak yanıma gelen adamlar yarısından sonrası kırık olan merdivenlerden bakarken araya giren Grayson '' kapıdalar '' diyerek bağırmış ve Kwang-ho ile birlikte kapıya doğru koşmuşlardı.

İki adam kapıyı sıkı sıkıya korurken, ben ve Ryan, Gavin'in yanına gelmiş, genç adamı ayaklandırıp '' gitmeliyiz. '' demiştim.

Bizim hareketlendiğimizi gören Kwang-ho '' Grayson size yardım etsin. Gavin'i başka türlü indiremezsiniz. '' derken oldukça haklıydı.

Fazlasıyla kaslı olan adamı ki üstelik yaralı bir adamı, yarısından sonra olmayan merdivenlerden indirmek epey zor olacaktı.

Başımla söylediklerini onayladığım an Grayson, hızla yanımıza gelmiş ve merdivenlere doğru ilerlemiştik.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin