GÖLGE 2 👤

32 7 10
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR


Sıcaklığını hissettiğim nefesin fazlaca yakınımda olması tedirgin ediciydi.

Kimdi bu?...

İlk anda hissettiğim sıcaklıkla hızlıca geri dönmüş ve karşımda gördüğüm Kwang-ho, eliyle ağzımı kapatıp, sırtımı da yavaşça reyona dayadıktan sonra boşta ki elinin işaret parmağını dudaklarına götürüp, sessiz olmamı istemiş ve aylakları işaret etmişti.

Başımı yavaşça sallayıp, ellerinin arasından sıyrılmış ve nefesimi düzene bile sokamamıştım ki '' Grayson... O nerede ? '' diye sormuştum.

Genç adam bakışlarını kapıdan almadan '' bilmiyorum. Arkalarda olmalı '' diye cevap vermişti.

Tanrım!

Eğer bu doğruysa, Grayson herşeyden habersizdi.

Aylaklar ise marketin arkalarına doğru ilerliyorlardı.

'' Onu bulmalıyız. ''

Duyduklarıyla bakışlarını bana çeviren adam '' çok kalabalıklar Kai, başaramayabiliriz. '' demiş ve yeniden kapıyı kontrol etmişti.

Elimdeki palaya iyice asılıp '' iyi o zaman, sen burada kalmaya devam et. Başarsam yada başaramasam da bu onunla olacak '' demiş ve kararlılığımı bir kez daha göstermiştim.

Yeniden bakışlarını bana çeviren adamın gözlerinde çakan şimşek fazlasıyla belirgindi.

'' Sana başaramayabiliriz dedim. Onu bulmaya gerek yok demedim. Onu bulacağız tabi ki ve her ne olursa olsun buradan çıkmayı da başaracağız Kai ''

Genç adamın söyledikleri oldukça netti.

Birbirimize çok benziyorduk.

İkimizde arkamızda kimseyi bırakmıyorduk. O insan hiç tanımadığımız biri olsa bile...

Tabi bu kişi Grayson ise benim için işler değişir.

Hiç kimseyi arkamda bırakmayan ben, sevdiklerim için ölmeye bile razıydım.

Grayson için çok daha fazlasına bile hazırdım.

**GRAYSON **

Açtığım kolayı kafama dikmiş ve tek nefeste yarısını içip, soluksuz kalınca şişeyi ağzımdan çekerek nefeslenmiştim.

'' İşte bu cidden iyi ''

Sırıtarak kurduğum cümleyle, bakışlarımı cam dolaba çevirmiş ve gördüğüm yansıma ile bunun bir yabancıya ait gölge olabileceğini düşünerek, dolabın yanındaki masanın alt boşluğuna eğilerek son anda saklanmıştım.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin