ÇIĞLIK

49 7 9
                                    

'' Gavin ve Peter dışarının güvenliğini kontrol etmek için hazırlar Kai ''

Grayson'ın söylediğiyle kapıda toplanan adamların yanına doğru hareketlenmiştim.

Kısa sürede yanlarına varıp '' alan fazlasıyla geniş, iki kişi halledebileceğinizden emin misiniz ? '' diye sormuştum.

İkiside olumlu anlamda cevap verdiklerinde daha fazla beklemeden yürümeye başlamışlardı.

Arkalarından bakmaya devam ederken bakışlarımı diğerlerinin üzerinde gezdirmiş ve Grayson'ın gözlerinde sabitlemiştim.

'' Akşamki nöbet işini değiştirelim. Yarın sabah erkenden dışarıya çıkacağız uykusunu almış adamlara ihtiyacımız olacak '' demiş ve beklemiştim. Başını olumlu anlamda salladığında bakışlarımı bu kez Morgan ve Cedric' e çevirip '' yarın tüm gün burada olmalısın Morgan, biz dışarıdayken buranın güvenliği için Cedric'in yardıma ihtiyacı olabilir. '' demiş ve bu kez Ryan'a bakarak '' haritaları getirir misin Ryan? '' diye sormuştum.

Duyduğu soruyla anında harekete geçen Ryan, araçtan haritaları getirmiş ve deponun ortasında duran masaya sermişti hepsini, herkes masanın etrafında toplanırken, bir süre hepsinin üzerinde göz gezdirmiş ve '' silaha ihtiyacımız var ve yakıta bu kez bunlara odaklanmalıyız. '' derken Morgan yakinlardaki küçük bir kasabayı işaret etmiş ve '' orada bir karakol var. Bence oradan başlamalıyız. '' demiş sonrasında Grayson konuşmaya dahil olmuştu.

'' Orayada bakmalıyız ama bence daha büyük bir yerden işe başlanmalı, ben şehir merkezini öneriyorum. ''

Genç adam son cümlesini gözlerimin içine bakarak noktalamıştı.

Konuşacak kimsenin olmadığını fark ederek '' ikinizde haklısınız ama benim başka bir planım var. Çok haklısın Grayson, bize daha fazlası lazım fakat Morgan' da haklı ilk başta daha küçük bir yere girmek işimizi kolaylaştıracaktır. Bu yüzden benim düşüncem Morgan'ın dediği yerden başlamak fakat sonrasında geri dönmeden ilk gittiğimiz kasabaya gitmek daha sonrasında ise şehir merkezine giderken ki yolda işe yarar yerlerin hepsine bakmalıyız. '' demiş ve bakışlarımı yeniden Morgan'a çevirerek '' kasabayı biliyor musun ? '' diye sormuştum. Yaşlı adam başını olumlu anlamda sallayınca '' peki orada işe yarar neler var ? '' diye yeni bir soru sormuştum.

Bakışlarını hepimizin üzerinde gezdiren yaşlı kurt '' aslında yüz ölçümü ve nüfus bakımından oldukça küçük bir kasaba ve buraya ters yolda kalıyor. Civarındaki en yakın yerleşim yerinden oldukça uzakta olduğu için buranın halkı genelde yaşlı ve işe yarar çok birşey yok. Kasabanın bir tane marketi olduğunu biliyorum ve kasabanın çıkışında da ufak bir benzinlik bulunuyor. Bir eczane, bir okul ve bir hastane, ayrıca bir kaç mağaza ve restoran var. Tabi bizim en çok işimize yarayacak yer karakol, çok büyük değil. Orada görev yaptığımda karakolda çalışan beş kişiydik ve fazla değiştiğini sanmıyorum. '' diyerek sonlandırmıstı cümlesini...

Masadan ellerimi geriye çekerken, bir taraftanda hala düşünüyordum.

Omuzlarım tamamen dikildiginde '' o zaman işe oradan başlamalıyız. Küçük bir kasaba olduğu için buradaki işe yarar yerleri kontrol etmek fazla zamanımızı almayacaktır. İlk olarak karakolu kontrol ederiz. Sonra da benzinligi, işler yolunda giderse akşam olmadan tüm evleri dahil kontrol etmiş oluruz. '' demiş ve bakışlarımı haritalardan çekerek Alex'e çevirmiştim.

'' iki gün nöbet tutmak zor olacak biliyorum ama akşam Grayson'ın yerine nöbet tutabilir misin Alex ? '' diye sormuştum.

Gözleriyle gülümseyen genç adam, '' sorun değil Kai, endişelenme '' demişti.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin