YENİ BİR YOL

33 5 2
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR.

Çoktan yanımı terk eden Gavin ve Ryan'dan dikkatimi anında çekmiş ve şu anki duruma odaklanmıştım.

Bacağımdan çekip çıkardığım bıçağı göz hizama kadar kaldırıp, hızla harekete geçmiştim tıpkı Kwang-ho gibi.

Bıçağı ilk aylağın boğazına dayarken, Grayson'da nihayet diğer üç adamı çadırdan çıkartmayı başarmıştı.

Boğazını kestiğim aylağın kanı sıçrayarak kıyafetlerimi kirletmiş, bedeni ise ayaklarımın dibine devrilmişti.

Diğerleri de yakın mücadeleye başlamış, Gavin ve Ryan ise uzaktan harika iş çıkarıyorlardı.

Bu esnada üzerime doğru koşan aylağı son saniyede fark edip, karnına geçirdiğim tekmeyle sersemletmiş hemen arkamdaki başka bir aylağa da dirsek geçirerek kısa bir an için dikkatini dağıtmıştım.

Arkamdaki aylak bir iki adım sendelerken aceleyle arkamı dönmüş ve boynuna dayadığım bıçakla başını bedeninden birkaç saniyede ayırmış, yönümü sersemlemesini üzerinden atmak üzere olana çevirerek bıçağımı başının üstüne tüm gücümle çevirmiş, geriye çekerken ise güçlü bir çığlık patlatarak aylağın yere devrilmesini seyretmiştim.

Bakışlarımı güçlükle üzerinden çekip, etrafımı kontrol ettiğimde durumun ehemmiyeti gerginliğimi kamçılamıştı.

Hemen yan tarafımda ki bir aylağın daha işini bitirirken '' geri çekiliyoruz. ACELE EDİN. '' diyerek bağırmıştım avaz avaz.

Olay yerini ağır adımlarla ilk terk eden Michael olurken, Herbert da bir aylağın işini bitirip araca doğru harekete geçmişti.

Gözüm geride kalan dört adamı kontrol ederken, Ryan'ın sesini duymuştum.

'' Kai, çok kalabalıklar. Geri çekilin. ''

...

Yapmaya çalıştığımız şeyi fark eden adam bir kez daha konuşmuştu.

'' Acele edin. Sizi koruyacağız. ''

'' Anlaşıldı. ''

Verdiğim cevapla diğerlerine bakarak '' hadiiii... '' diyerek bir kez daha ikaz etmiş ve geri çekildiklerini görünce beklemeden onları takibe geçmiştim.

Arkamıza bile bakmadan araçlara doğru koşarken, Gavin ve Ryan bir kaç aylağa yem olmaktan son anda kurtarmıştı bizleri.

Eric ve Eldon öndeki araca yerleşirken ben, Grayson ve Kwang-ho biraz daha arkada kaldığımızdan hareket etmek üzere olan Pikaba atlamıştık.

Pikabı ilk olarak ben tırmanırken, Ryan birinin daha icabına bakıp '' bas Mia.. '' diye bağırmıştı.

Aldığı komutla aracı aniden kaldıran Mia henüz tırmanamayan Kwang-ho yu biraz sersemletmiş, neyse ki bir saniye önce binmeyi başaran Grayson, genç adamın düşmesine müsaade etmemişti.

Grayson ile birlikte genç adamı Pikaba çekmeyi başarsak ta, aylaklardan biri genç adamın bacağından yakalamış ve bize kısa bir için zor anlar yaşatmıştı.

Güçlü bir tekmeyle onu Kwang-ho' dan sökmeyi başaran Ryan, aylağın yerde sürüklenmesini izlemiş, yeniden ayağa kalkıp koştuğunu görünce, yüzünde tiksinen bir ifade belirmişti.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin