KEYİFLİ OKUMALAR 🫶
'' Önce kızı bulmalıyız. Acele edin. ''
Dakikalardır fazlasıyla geniş olan ormanda yüzünü bile görmediğimiz, yaşadığından emin olmadığımız fakat yaşıyor olmasını ümit ettiğimiz bir kızı arıyorduk.
'' Sanırım yerin dibine girmiş olmalı ''
Ryan'ın susmasıyla, bize seslendi Grayson...
'' Bir iz ''
Söylediği şey bizi heyecanlandırmıştı. Koca ormanda nihayet bir ize rastlamıştık.
Koşarak gittik yanına ve sorgulayan bakışlarla baktık.
Yere eğilen Grayson, yavaşca dokunmuştu toprağa...
'' Ayak izi ''
Genç adamın söylediğine tepki veren Ryan '' dostum buradaki her karış toprakta var o izlerden '' diyerek çıkışmıştı.
Ayaklandı genç adam ve bakışlarını bize çevirdi.
'' Hayır dostum, bu diğerlerinden farklı. O şeyler genelde gelişi güzel adım atıyor fakat bu öyle değil. ( Hafifçe eğilip, işaret ederek) Birbirini takip eden adımlar ve hepsinin arasındaki mesafe neredeyse aynı, üstelik aralarındaki mesafe oldukça uzun. Bu da bu izin sahibinin koştuğunu gösterir ve izler ormanın derinliklerine doğru devam ediyor. Kısaca aradığımız kişiyi sanırım bulduk. '' demişti.
Söylediklerinde haklıydı genç adam, daha fazla beklememeliydik.
'' O halde devam edelim. Havanın kararmasına çok az kaldı. Onu hava kararmadan bulmalıyız. '' demiş ve yeniden hareketlenmiştik.
...
Birkaç dakika boyunca, kızın bıraktığı izi takip etmiştik fakat izler bir süre sonra aniden kesilmişti.
'' Lanet olsun! Bu nasıl olur? Ne yani kız buraya kadar geldi ve sonra kanatlanıp uçtu öyle mi ? ''
Kendi kendine söylenen Ryan'ın isyanı o kadar haklıydı ki şaşkınlığımı gizleyemeden etrafıma bir süre daha bakınmıştım.
Havanın kararmasıyla birlikte belki de izleri görmekte zorlanmıştık.
Aniden eğildim ve ellerimle aramaya başladım.
Şaşkınlıkla bana bakan adamlar ne yaptığımı sorduklarında, onlara yapmaya çalıştığım saçmalıkları anlatmaya başladığımda söylediklerime ben bile inanamamıştım.
Yeniden ayaklanıp, beni izleyen iki adama çevirdim bakışlarımı...
Konuşmak için acele eden Ryan '' plan ne ? '' diye sormuştu.
Bir süre bana bakmaya devam eden Grayson '' bence dönmeliyiz Kai, ormanı defalarca kez aradık. Kızı bulamadığımız gibi o şeylerle de hiç karşılaşmadık. Şuan için geri dönmeli ve yarın sabah erkenden yeniden aramalıyız. Bu saatte onu bulamayız ayrıca karanlıkta ormanda fazla tehlikeli '' demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
PertualanganUğradığım ihanetle sarsılmanın ağırlığını tüm benliğimde yaşarken, bunu düğün günüme bir hafta kala öğrenmek ve sevdiğim, yedi yıldır birlikte olduğum adamın çocukluk arkadaşımla, dost dediğim insanla birlikte, kendi yatağımda basmak sanırım ihanet...