BİRKAÇ GÜN SONRA...
Günlerdir tüm planlarımızın sekteye uğraması bizi fazlasıyla geriye itmiş ve bu duruma bir son vermek istemiştim.
Elimdeki alet çantasını yerine bırakırken, gözüm bahçedeki günlük işlerini halleden Grayson ve Ryan'a ilişmişti.
Daha fazla beklemeden adımlarımı onların tarafına yöneltmiş ve kısa sürede yanlarına varmıştım.
Beni karşılarında gören iki adam, ayaklanıp tam karşıma dikilmişler, adeta ağzımdan çıkacak kelimelere odaklanmışlardı.
Birbirimizi bu geçen sürede çok iyi tanımıştık.
Bakışlarımızla bile birçok şeyi anlar hale gelmiştik.
Biraz daha beklemenin boşa zaman kaybı olduğunu bilerek, uzatmadan girmek istemiştim konuya...
'' Beyler, Gavin'in başına gelenlerden önce bir plan oluşturmuş fakat bunu uygulayamadan birçok şey yaşamak zorunda kalmıştık. İşler planlamadığımız şekilde geliştiği için, günlük işlerimiz bile sekteye uğradı. Bu yüzden duruma el atmalı ve hem yeni bir plan oluşturmalı hemde başta nöbet listesi olmak üzere günlük işlerimizi yoluna koymalıyız. '' demiş ve araya giren Grayson konuşmaya başlamıştı.
'' Haklısın Kai, işleri acilen düzene sokmalıyız. Sonrasında işler kontrolden çıkabilir. Ayrıca burayı büyütmeliyiz. Daha güvenli duvarlar örmeli, belki birseyler inşa etmeli, silahlanmalı hatta kendi yiyeceğimizi bile üretmeliyiz. '' demiş ve ikimize göz gezdirdikten sonra daha da kararlı bir ifadeyle bakmış ve '' dediğin gibi Kai, aramaya devam etsek bile belki de bize yardım edecek kimse kalmamıştır ve kendi başımızın çaresine bakmamız gerekebilir. '' diyerek tamamlamıştı cümlesini, söylediklerine ikimizde hak verirken '' hava birazdan kararmaya başlar. Yemekten sonra toplantı yapıp ilk olarak günlük işleri yoluna sokalım, yarın sabah erkenden hazır olan gruplar yola çıkar '' demiş ve anlaştığımızı yüzlerinin aldığı şekilden anlamıştım ki karşıdan bize doğru nefes nefese gelen Eric'i görene kadar.
Genç adamı ilk gördüğümde Gavin için endişelenmiş, sonrasında onun iyi olduğunu anımsayarak sakinleşmiş ve genç adamın söyleyeceklerine odaklanmıştım.
'' Kai! Kız seninle konuşmak istiyor ''
Heyecanla ağzından dökülen kelimeleri bir çırpıda söyleyen Eric'in de tıpkı Grayson ve Ryan kadar merak ettiğini çok iyi bildiğimden '' beklediğimden erken oldu... Pekâla madem küçük hanım konuşmak istiyor, konuşalım bakalım '' derken çoktan deponun yolunu tutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
AdventureUğradığım ihanetle sarsılmanın ağırlığını tüm benliğimde yaşarken, bunu düğün günüme bir hafta kala öğrenmek ve sevdiğim, yedi yıldır birlikte olduğum adamın çocukluk arkadaşımla, dost dediğim insanla birlikte, kendi yatağımda basmak sanırım ihanet...