ÇIKIŞ

27 5 4
                                    

...

Elini, gelişi güzel yerleştirilen  eşyaların üzerine koyan Peter'ı son anda engelleyen Kwang-ho '' dur dostum. Öylesine yerleştirilmiş gibi görünsede bir düzene sahi, yanlış olanı seçersen domino etkisiyle hepsi devrilir. İçeridekilerin ne olduğunu bilmiyoruz. İstemediğimiz bir sonla karşılaşabiliriz. '' demişti.

Elini geri çeken Peter, ne diyeceğimi merak ederek bakmıştı.

'' içeride birileri olduğu çok net ama dönüşüp dönüşmediklerini bilmiyoruz Kai, önce emin olmalıyız. ''

Kwang-ho'nun demeye çalıştığı şeyi fazlasıyla anlayarak bakmış ve yavaşça duvara sokulmuştum.

Kulağım oldukça yakın mesafedeyken, içeriden uğultu bile duyulmuyordu.

Bu şekilde hiçbir sonuca varamayacağımızı anladığım anda, oldukça sağlam görünen duvara beni duymaları için ard arda vurup '' kimse varmı ? '' diye seslenmiştim.

İçeriden hiç ses duyulmadığı gibi ufacık bir kıpırtı bile oluşmamıştı.

Ard arda birkaç kez daha vurup, defalarca seslensem de hiç ses duyulmayınca, içerisinin boş olduğunu düşünmüştük.

En azından bazılarımızın böyle düşündüğüne emindim.

'' Eskiden dolu olsa da şuan boş olmalı, belki de... '' diye konuşmaya devam edemeyen Kwang-ho'nun demeye çalıştığını anlayıp '' o halde dönüyoruz. '' diye karşılık vermiş ve diğerleri gibi toparlanmaya başlamıştım.

Geri dönmek için haretlenmemi bekleyenlere rağmen, gözümü alamadığım duvara hipnoz olmuşcasına bakarken, dakikalar önce yaşadığım heyecanın, hayal kırıklığına dönüşmesi sinir bozucu olsa da son kez elimi duvara götürüp, gelişi güzel indirirken '' beni duyuyor musunuz bilmiyorum. İçeride biri varmı bilmiyorum ama eğer icerideyseniz ve beni duyuyorsanuz umut var demektir. Size yardım edebiliriz. '' diyerek seslenmiş olsam da içeride yinr ufacık bir kıpırtı dahil oluşmamıştı.

Daha fazla üzülmemi istemeyen Grayson, omuzuma dokunup '' gidelim. '' diye mırıldanmış ve harekete geçmişti.

Digerleride arkasından takibe geçerken, ben kenara indirdiğim çantamı yeniden omuzlanıp yürümek için hareketlendiğimde içeriden duyduğum ses olduğum yerde kalmama sebep olmuştu.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin