İLK ADIM...

65 9 10
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR 🤍

Dışarı çıktığımız an birbirimize hızlı bir bakış atmış ve acele adımlarla hareket etmeye başlamıştık.

Bir süre dikkatli adımlarla ilerlerken artık ayrılma vakti gelmişti.

Morgan ve Ryan, birlikte hareket edip otoparkın doğusuna ilerlerken ben ve Garyson batıya doğru ilerledik.

Dakikalar sonra aracın yanına geldiğimizde, bir süre etrafa göz atmış ve ileride duran şeylere bakarak '' acele etmeliyiz '' diyerek söylenmiştim.

Bakışlarını, baktığım yöne çeviren Garyson '' haklısın '' diyerek beni onaylarken duyduğumuz sesle irkilmistik.

Anlaşılan Morgan ve Ryan aracı çalıştırmayı başarmışlardı fakat bu durum etraftakilerin epey bir dikkatini çekmişti.

Duydukları sesle daldıkları uykudan uyanır gibi hareket eden o şeyler, hızla sesin geldiği yöne doğru hareket ederken Grayson, kolumdan çekerek beni aracın yan tarafına çekmiş ve oturmam için zorlamıştı.

O şeyler koşarak yanımızdan geçip giderken bende yeni bir plan düşünmeye başlamıştım.

'' O şeyleri araçtan uzaklaştırmak zorundayız. '' diye mırıldanan Grayson' ı duymuş ve başımla onaylamıştım.

Gözlerime bakan Grayson, '' araca bin ve bekle ben motorumla önce dikkatlerini çekeceğim sonra da buradan uzaklaştıracağım. Siz de acele edin ve marketi boşaltın. Sitenin çıkışında sizi bekleyeceğim. '' demişti.

Ona ilk anda itiraz etsem de, ikimiz de başka şansımız olmadığını çok iyi biliyorduk.

Birbirimize son kez bakıp, yavaşca ayaklandık.

Etrafta kimsenin olmadığını görünce Grayson '' acele edin. '' diyerek hareketlendi.

Attığı ilk adımla birlikte kolundan tutarak '' dikkatli ol '' dediğimde Grayson gülümseyerek bakmış ve başıyla onaylamıştı.

O koşarak motoruna giderken bende aracıma binmiştim. Dikiz aynamdan yansıyan görüntüsüne öylece bakarken hala onun için endişeleniyordum. Ne ara bu kadar yakınlaşmıştık bilmiyorum ama Grayson'a çok şey borçluydum ve kalbimde ona ısınmıştı.

Kaskını başına takan genç adam, daha fazla beklemeden hızla uzaklaşmıştı.

Saniyeler sonra önümden geçerken, arkasından koşturan şeyleri görmek  kısa süre için beni ürkütsede acele etmeliydim. Son şeyde hızla geçerken aracı hızlı bir manevrayla park yerinden çıkarmış ve süratle gaza basmıştım.

Kısa süre sonra Morgan' ın kamyonetini gördüğümde arkasına takılan iki tane ölüye benzer şey görmek pekte hoş bir detay değildi. Biz marketi boşaltırken, o şeylerin orada olması işleri bozabilirdi.

Ben son sürat gaza basarken tam karşıdan gelen Morgan ile kısa bir süre bakışmış  ve devam etmesi için işaret vermiştim. Dediğimi yapan yaşlı kurt, hızla ilerlerken bende tüm gücümle gazı köklemiş ve o şeylerin üzerinden geçmiştim. Hala hareket ettiklerini görünce şaşırmış ve bir kez daha üzenlerine sürmüştüm aracı,yine canlı kalmaları şaşırtıcı olsa da en azından ayağa kalkamayacak durumdalardı.

Daha fazla oyalanmadan yönümü markete çevirmiş ve dakikalar sonra varmıştım. Herkes aceleyle araçlara binerken dikiz aynasından gördüğüm şeyle dona kalmıştım.

Aracın kapısını açıp, ayaklanarak '' camı kırmak üzereler, acele edin '' diye bağırmıştım.

Henüz araçlara binemeyenler, Morgan ve Ryan arkalarına baktıklarında daha fazla vakit olmadığını anlamışlardı.

Morgan aceleyle koltuğa geçip otururken hızla aracı çalıştırmıştı.

Ben herkesin binmesiyle harekete geçerken, ne yazık ki Morgan hala hareket edememişti.

Yanlarından geçerken son anda Ryan'ın sesini duymuştum.

'' Gidin ''

Kısa bir an tereddüt eden Morgan,  başka çaresi olmadığını anlayınca harekete geçmişti.

Dikiz aynama yansıyan görüntüden Ryan' ın yalnız kaldığını görmek sinir bozucuydu. Elindeki tahta parçasıyla bir tanesinin kafasını patlatırken, daha fazla ilerleyememiş ve aracımı durdurmuştum. Araçtan aşağı inerken yanımdan geçen Morgan ile göz göze geldiğimizde camı açan yaşlı adam silahını uzatmıştı bana...

Onlar hızla uzaklaşırken yanımdan, ben birini daha indiren Ryan'a seslenmiştim.

'' Koş Ryan ''

Göz ucuyla bana bakan genç adam birini daha indirirken ben nişan alıp ateş etmiş ve ona yaklaşmak üzere olan birini gözünün önünde yere serdiğimde Ryan ' da nihayet koşmaya başlamıştı. Genç adam tüm gücüyle koşarken, ben henüz tam olarak kırılmamış olan camdan sızan o şeylerden bir kaçını daha haklamıştım ki büyük bir gürültüyle tüm camlar patlamıştı artık, duyduğu sesle bir an için duraksayan Ryan, önce arkasına bakmış ve koşturan onlarcasını görünce bu kez bakışları beni bulmuştu.

Genç adamın umutsuzca bakışı benim umutsuzluğuma karışırken onları silahla haklayamayacağımı anlamış ve koşarak aracıma binmiştim.

'' Sıkı tutunun millet ''

Cümlemin bitmesiyle hızla çalıştırdığım aracı ani manevrayla geriye cevirmistim ki gördüğüm şey biraz olsun rahatlatmıstı içimi...

Bu oydu...
Grayson...

Karşıdan bize doğru hızla gelen Grayson'ın yönünü Ryan'a çevirdiğini görünce daha fazla beklemeden yapmam gerekeni yapmış ve ayağımı gazın üzerinden hiç çekmeden aracı o şeylerin üzerine sürmüstüm.
Büyük bir insan sürüsünü önüme katarak tüm gücümle gaza basmaya devam ederken, bir yandan da göz ucuyla Grayson ve Ryan'a bakmayı ihmal etmemiştim. Nihayet genç adamın motora bindiğini görünce içimde oluşan rahatlamayla birlikte önüme kattığım herkesi, herseyi yeniden markete tıkmış ve hızla geriye doğru sürüp ani bir dönüşle bizimkilerin arkasından o şeyleri gerimizde bırakarak ilerlemiştim...

Dakikalar sonra nihayet sitenin bahçesinden çıkış yapmayı başarsak da tehlike henüz geçmiş değildi.

Hem birbirimizi kaybetmeden ilerlemeliydik hemde kalabalık halde Grayson ve Ryan' a saldırmalarını engellemeliydik. Bu yüzden Morgan önde genç adamlar onların arkasında en sonda ise benim aracım olmak üzere  hızla ilerliyorduk

Tam olarak nereye gittiğimizi ve ne yaptığımızı bilmeyerek ilerlesekde içimizde taşıdığımız umutla aslında bilinmezlige ilerliyorduk...

OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN 👍🏻👍🏻👍🏻

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin