KEYİFLİ OKUMALAR 💫
Günler birbirini kovalıyor, bulunduğumuz yeri gerçek bir yuvaya dönüştürmeye devam ediyorduk.
Depo, buraya ilk geldiğimizden oldukça farklı görünüyordu.
Etrafına güvenlik duvarları örmüş, arka bahçesine çeşitli sebzeler ekmiştik.
Bunlara ek olarak DOREX KARDEŞLER, sayesinde çadırda yaşamaktan kurtulmuş ve bulduğumuz malzemeler ile küçük kulübeler inşaa etmiş, tavuk ve keçi beslemeye bile başlamıştık.
Mia ise son yaşananlardan sonra bizimle kalmaya karar vermişti.
İşler eskisinden daha sistemli ilerlerken, dışarı çıkması için iki ekip oluşturmuştuk.
İlk ekipte ben, Mia, Gavin, Ryan ve Grayson bulunurken, ikinci ekipte ise Morgan'ın liderliğinde Eric, Alex ve Peter vardı.
Hergün dışarıya çıkan ekip ilk ekip olsa da ikinci ekipte olası acil durumlar için her zaman hazırda bekliyorlardı.
Yine dışarıya çıktığımız bir gündü...
Ryan'ın deyimiyle '' KORKUSUZLAR '' ekibi yine iş başındaydı.
'' Mia, Ryan ve Gavin üçünüz etrafı dolaşın. Gözünüze kestirdiğiniz yerleri belirleyin. Grayson, bizde şu araçları çalıştırabilecek miyiz bir bakalım? ''
Kurduğum cümle herkesi harekete geçirmişti.
Mia, Ryan ve Gavin arkalarına bile bakmadan gitmişler, bizde Grayson ile birlikte etraftaki araçları kontrol etmeye başlamıştık.
Tüm araçları kontrol ederken, ilk sevindirici haberi veren ses duyulmuştu.
Güçlü bir motor sesi...
Bu ses bizi çok heyecanlandırmıştı.
'' Oldukça güçlü ''
Grayson'ın keyifle söylediklerine, sesli bir tebessüm ile karşılık verdiğimde '' Gavin, buna bayılacak '' demişti.
Ona hak verircesine suratına bakarak '' yeni oyuncağına gerçekten bayılacak '' demiş ve ikimizde gülüşmüştük.
Tam bu esnada telsize gelen bir anons, keyfimizi kaçırmış, gülüşmemize gölge düşürmüştü.
'' Kai, buraya gelmelisiniz. ''
...
Ryan'dan aldığımız haberle vakit kaybetmeden yanlarına gitmiş ve gördüğümüz manzara bize fazlaca ürkütücü gelmişti.
'' Lanet olsun...Ne iğrenç bir koku... ''
Anında burnunu kapatan Grayson' dan gözlerimi güçlükle almış ve cayır cayır yanan cesetlere çevirmiştim bakışlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
AdventureUğradığım ihanetle sarsılmanın ağırlığını tüm benliğimde yaşarken, bunu düğün günüme bir hafta kala öğrenmek ve sevdiğim, yedi yıldır birlikte olduğum adamın çocukluk arkadaşımla, dost dediğim insanla birlikte, kendi yatağımda basmak sanırım ihanet...