KEYİFLİ OKUMALAR💫
Kısa bir bakışmanın ardından, bu yabancı ile göz göze gelmiş ve diktiğim bakışlarımı üzerinde sabitleyerek '' demek yangını çıkaran sensin. '' diye sormuştum.
Gözlerime dikkatle bakan yabancı, kendinden emin bir görüntüye sahipti.
Bakışlarını birkaç saniyeliğine Grayson'a çeviren adam, yeniden bana baktığında '' evet '' demişti emin bir tavırla...
'' Seni aradığımızı nereden çıkardın? ''
Sorduğum ikinci soruyla, duruşu biraz daha gevşemiş ve '' günlerdir aramalarınızı yaparken, birkaç kez benden bahsettiğinizi duydum. '' demişti.
Anlatmasını isteyerek baktığımı fark edince '' Kwang-ho... Evet, yangını çıkaran bendim. '' demiş ve ellerini göğsünde birleştirip '' peki siz beni neden arıyordunuz? '' diye sormuştu.
Belli ki tıpkı bizim gibi güvenmek istiyor ve bir açıklama bekliyordu.
Bakışlarımı Grayson'dan alıp, yeniden ismini yeni öğrendiğim bu yabancıya çevirip '' o yangını neden çıkardığını merak ettik. '' diyerek geçiştirmiştim.
Duyduklarından sonra dudakları aralanmış ve herşeyi eksiksiz anlatmaya başlamıştı.
Anlattıklarını soluksuz dinlerken, bu yabancı adam hazırladığı tüm planı detaylarıyla anlatmıştı.
Büyük bir ses düzeneği kurduğunu ve civardaki tüm aylakları buraya topladığını, sonrasında ise bütün kapıları kilitleyip hepsinin icabına nasıl baktığını eksiksiz anlatmıştı.
Genç adamın gururla anlatışını, büyük bir heyecan ile dinlemiştik.
'' Uzun zamandır bu kadar güçlü, akıllı ve cesur biriyle karşılaşmamıştım. ''
Kurduğum cümleyi iltifat olarak değerlendiren bu yabancı, teşekkür ederken bile oldukça özgüvenli bir duruş sergilemişti.
Anlatacakları nihayet son bulduğunda '' peki neden Grayson'a gizlice yaklaştın? '' diye sormuştum.
Cevap vermekte bir an bile tereddüt etmeyen adam '' tıpkı sizin gibi güvenliğimden emin olmam gerekiyordu. '' diyerek karşılık vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
AdventureUğradığım ihanetle sarsılmanın ağırlığını tüm benliğimde yaşarken, bunu düğün günüme bir hafta kala öğrenmek ve sevdiğim, yedi yıldır birlikte olduğum adamın çocukluk arkadaşımla, dost dediğim insanla birlikte, kendi yatağımda basmak sanırım ihanet...