KEYİFLİ OKUMALAR 🌸
Yaklaşık bir saattir yoldaydık ve nereye gittiğimizi, ne yapacağımızı bilmeyerek yola devam ediyorduk.
Yola çıktığımızdan beri bir kaç ufak badireler atlatmış olsak da hepimizin hala iyi olması ise sevindiriciydi.
Bir süre daha ilerlemeye devam ederken Grayson'ın hareketlendigini görmüştüm.
Biraz daha hızlanan genç adam, hareket halindeyken Morgan ile konuşmuş ve geri dönerek durmamız gerektiğini işaret etmişti.
Bir sorun olduğunu anlayarak onu başımla onaylarken Grayson geriye dönmüş önce benim aracımı sonrada Morgan'ın aracı geçerek biraz ileride durduğunda, bizde saniyeler sonra hemen yanında durmuştuk.
Aracın kontağını hızlıca kapatıp vakit kaybetmeden inerken benimle birlikte olan herkeste ne olduğunu merak ederek inmislerdi.
Herkes bir araya toplandığında önce Grayson' a sonra da Morgan' a bakarak
'' sorun ne ? '' diye sorup beklemiştim.Hiç beklemeden konuşmak için dudaklarını aralayan yaşlı adam önce derinden nefeslenmiş sonra da anlatmaya başlamıştı.
'' Benzinim bitmek üzere ve havada kararmaya başladı. Sanırım bir yerde mola vermeliyiz '' demişti.
'' Haklısın hem dinlenmemizde iyi olur '' diyen Grayson' ı duymak sinirlerimi bozmuştu.
'' Vakit kaybedemeyiz. '' diyerek çıkışsam da kimsenin tek kelime etmediğini görünce herkesin onlara katıldığını anlamış ve '' bu saçmalık, durmak sadece vakit kaybettirir ama eğer ilerlersek hava kararmadan şehir merkezine varmış oluruz. Eminim orada ki karakollardan birine sığına biliriz. '' demiştim.
Kısa bir an birbirlerine bakan adamlar Morgan'ın konuşmasıyla bakışlarını bize çevirip beklemişlerdi.
'' Haklısın vakit kaybedebiliriz ama eğer devam edersek bir noktada yine durmamız gerekecek Kai, aracımın benzini bitiyor ve istesekde istemesekde bir noktada durmamız gerekecek ''
Yaşlı adamın anlattıkları kulağa mantıklı gelse de hiç tanımadığımız bir yerde bu kadar insanın sorumluluğunu alarak beklemeyi istemiyordum. Onun haklılığı karşısında çırpınsam da burada beklemeye de hiç niyetim yoktu. Yeniden konuşmak için önce derinden solumus ve dudaklarımı aralamıştım ki Grayson sözümü keserek konuşmaya başlamıştı.
'' Bak Kai, ne demek istediğini anlıyorum. Bir an önce içine düştüğümüz bu bataklıktan kurtulmak istiyorsun fakat dediğini yaparsak ve ilerlemeye devam edersek bir süre sonra durmak zorunda kalacağız. Söylesene Kai, güvenliğinden emin olduğun yerde mi durmak istersin yoksa mecburen bir belanın ortasında mı durmak istersin. '' demişti tüm kararlılığıyla...
Gözlerimi gözlerine dikerek '' daha fazla beklemek istemiyorum. '' diyerek fısıldamıştım.
Bir adım daha yaklaşan Grayson '' o halde seçim senin ama bilmeni isterim ki eğer gitmeyi seçersen seninle geleceğim Kai, bensiz gitmene izin veremem '' derken gizliden gizliye meydan okumuştu aslında. Başımı kısa bir an yere eğmiş ve yeniden kaldırdığım da '' sadece biraz vakit kaybedeceğiz. Hazır olduğumuz an yeniden yola çıkacağız. '' demişti genç adam, aramızdaki tüm mesafeyi kapatmak için bir adım atmış, gözlerinin içine bakarak ve başımı sallayarak '' peki '' demiştim.
Yüzünde oluşan hafif gülümsemeyle, o yüzünü diğerlerine çevirirken bende yanına ilerlemiştim. Gözlerimin içine bakan meraklı gözlere bakarak '' biraz ileride terk edilmiş bir depo var. Daha önce orada çıkan bir yangını söndürdügümde görmüştüm. Depo hem açık araziye sahip hemde yola oldukça yakın, sanırım orada geceyi geçirebiliriz. '' demiştim. Söylediklerimi mantıklı buldukları yüzlerindeki ifadeden rahatlıkla anlaşılırken, Ryan motora doğru hareketlenmişti. Bir kaç adım atan genç adam geriye dönüp hepimize göz gezdirirken '' gitmiyor muyuz? Hadi... '' diyerek seslenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
MaceraUğradığım ihanetle sarsılmanın ağırlığını tüm benliğimde yaşarken, bunu düğün günüme bir hafta kala öğrenmek ve sevdiğim, yedi yıldır birlikte olduğum adamın çocukluk arkadaşımla, dost dediğim insanla birlikte, kendi yatağımda basmak sanırım ihanet...