GÜVEN.

26 6 0
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR DOSTLAR...

Dışarıya çıkmak için arkamıza bile bakmadan koşarken, henüz dışarıya çıkmayan Gavin, geri dönmemizi beklemişti.

Marketin çıkışında duran Mia ve Kwang-ho ise hem dışarıdan hem de içeriden gelenler için tetiktelerdi.

Arkamızda onlarcasını geride bırakırken, nihayet Gavin'in yanına gelmeyi başarmış ve diğerlerinin kontrolünde kendimizi dışarıya atmıştık.

Elindeki tüfekle, büyük iş çıkaran Gavin'in, keskin nişancıdan bir farkı yoktu.

Kendisini dışarıya çıkarmak için geri geri ilerlerken bile birkaç tanesini yere sermişti.

Nihayet onunda çıkmasıyla, herkes göz ucuyla birbirini kontrol etmiş ve Ryan'ın uyarısıyla, biraz ilerideki araca doğru koşmaya başlamıştık.

Arkamızda bizi kovalayan onlarcasını gerimizde bırakırken, kısa sürede araca binmiş ve arkamıza bile bakmadan burayı terk etmiştik.

...

Dakikalar sonra başlangıç noktasına geri döndüğümüzde, ben ve Grayson araçtan inerek, buraya geldiğimiz araca binip, daha fazla vakit kaybetmeden kasabayı terk etmiştik.

Otobanda hızla ilerlerken Grayson, geriye yaslanmış ve derinden nefeslenerek '' ne gündü ama '' diye söylenerek kıkırdamıştı.

Genç adama yan bir bakış atarak, yeniden yola dönmüş ve söylediklerine sessizliğimle hak vermiştim.

...

SAATLER SONRA...

Depoya döneli kısa bir zaman olmuş, tüm yaşananları diğerlerine anlattıktan sonra herkes dinlenmek için kendi sessizliğine çekilmişti.

Diğerlerine teşekkür ettikten sonra yanımda kalan Ryan' ı kolundan tutarak gitmesini engellemiştim.

Genç adam yüzüme dikkatle bakarken, bedenini kendime çekmiş ve sıkıca sarılmıştım.

Saniyeler içinde karşılık veren Ryan'ın kollarında hissettiğim tek şey aile sıcaklığıydı.

Evet..

Onu kaybettiğim kardeşimin yerine koymuştum.

Birbirlerine çok benziyorlardı. Üstelik yaşıyor olsaydı, Ryan ile aynı yaşta olacaklardı. Bu yüzden genç adama hissettiklerim çok derin ve büyüktü.

Uzun bir kucaklaşmanın ardından, bedenlerimiz ayrıldığında genç adamın yanağındaki ıslaklık, onunda beni ablası yerine koyduğunun işaretiydi.

Bedenlerimiz ayrılmış olabilirdi fakat kalbimiz sonsuza kadar beraber olacaktı.

Genç adamın gözlerine bakarken, elimi de omuzuna atmıştım.

'' Bugün seninle sırt sırta geldiğimiz an hissettiklerimi tarif edemem belki ama hiçbir zaman kendimi bu kadar güvende hissetmemiştim Ryan, sen sırtımı güvenle yaslayacağım güçlü bir dağsın. Sana sahip olduğum için çok şanslıyım ve her şey için teşekkür ederim. '' demiş ve omuzundaki elimi yavaşça sıkarak gözlerinin derinlerine bakmıştım.

Çok şey anlatıyordu gözleri...

Yine öyle olmuştu. Gen adam diliyle değil, gözleriyle konuşmayı seçmişti.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin