SEN OLMADAN OLMAZ

15 3 1
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR DOSTLAR ❤

** MORGAN **

Havanın kararmasıyla gözetleme kulesine çıkmış ve elimdeki dürbün ile etrafa bir göz atmaya kalkmıştım ki, sisin ardından gördüğüm ışığın, bir araca ait olduğu ard arda yaptığı selektörle idrak etmem kolay olmuştu.

Dürbünü o yöne çevirip kim olduğuna bakarken, gelenlerin bizimkiler olduğunu görmüştüm.

Neden dönmüşlerdi ki...

Acele ettiklerine göre bir sorun olmalıydı.

Dürbünü yere indirip '' kapıyı açın, döndüler. '' diyerek bağırmıştım.

Bizimkiler kapıyı ardına kadar açarken, soğukkanlı olmaya çalışarak merdivenlerden inmeye başladım.

                            ***

Deponun kapısı açılır açılmaz, hızlı bir giriş yapmış ve depoda kalanların  korku dolu bakışları arasında '' sedyeeee '' diye bağırmıştı Ryan.

Kısa sürede şokunu atan Amy, koşar adım Eric ve Eldon'ın arkasından hareketlenmişti.

Korkuyla yanımıza yaklaşan Morgan, gördüğü manzarayla '' oğlum '' diyerek mırıldanmıştı.

Onun sesini duymak, titreyen bedenimi zorlamış ve Grayson'ı kucağımdan alıyor olmalarının acısıyla Morgan'a güçlükle bakmıştım.

Ağlıyordum.

Tüm bedenim zangırdayarak titriyordu.

Aslında ölüyorumdum bir nevi...

Acıdan ölmek gibi...

Bakışlarını Grayson'a çeviren adamın, aklı başından gitmiş gibiydi.

'' Bu nasıl oldu? '' demiş, ardından '' ısırılmadığını söyleyin. '' diyerek söylenip, bakışlarımı bana çevirerek '' bana oğlumun ısırılmadığını söyle evlat '' diyerek korkuyla haykırmıştı.

'' Yaralandı. '' diyerek cevap versemde, beni duyduğundan pek emin değildim.

Sedyeye yerleştirilen Grayson'ın götürüldüğünü görünce, arkalarından yetişmiş ve sağlık kabinin içine girmeye kalkınca, Kwang-ho önümü kesip '' burada bekle Kai '' dedikten sonra bana sıkıca sarılıp '' onu kurtaracağız. Söz veriyorum sana onu kurtaracağız. '' diyerek kabinin içine girip, kapısını tamamen kapatmıştı.

Olan biteni hâlâ anlamayan insanların merak ettiği soruyu soran Morgan, bir kez daha '' ona ne oldu ? '' diyerek ortalığı inletince, girdiğim hipnozdan uyanmıştım sanki...

Ryan göz yaşlarıyla bir köşeye çökmüşken, Gavin hıçkırıklarla olanları anlatmıştı.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin