Günler akıp geçerken, eğitimler son hızla devam ediyordu.
Zaten tam anlamıyla hazır olan bazı isimler dışında, diğerleri de güzel gelişim kaydediyordu.
Bayan Amy ve oldukça zayıf olan Jolie bile kendilerine göre güzel yol kat etmişlerdi.
Bu eğitime fazlasıyla önem veriyordum.
Hepsinin gelişimi ve hayatta kalması için şartı tüm bunları öğrenmeleri...
Ekibe yeni katılanlara gelecek olursak, bir binaya tıkılıp kalmış olsalarda, beklediğimden çok daha iyi durumdalardı.
Eğitimlerin yanı sıra burayı da geliştirmeye devam ediyor, çocukların okul eğitimleri de son sürat ilerliyordu.
Herseyin yolunda gitmesi oldukça iyiydi.
Artık işleri daha sistemli hale getirmek, yaşayan insanları kurtarmak, burayı büyütüp geliştirmek ve yaşamanın daha kolay yollarını bulmaktı hedeflerim.
...
Yine dışarıya çıkacağımız bir gündü.
Henüz etraf aydınlanmamıştı bile...
Mia hazırlanmaya devam ederken, ben çoktan dışarıya çıkmış ve beni depoda bekleyenlerin yanına hareketlenmiştim.
İçeriye girdiğimde henüz Morgan ve Ryan'ın geldiğini görmüş, yanlarına ilerlemiştim.
İki adamın yanına vardığımda ilk önce günaydınlaşmış, sonrasında hemen Grayson'ın nerede olduğunu sormuştum.
Morgan gerekli açıklamayı yaparken içeri büyük bir endamla girmişti Grayson...
Yüzündeki gülümsemeyle hareleri ilk beni bulmuş, gülümsemesi biraz daha genislemisti sanki, o yanımıza varırken diğerleri de yavaş yavaş toplanmaya başlamıştı.
Tüm depo halkı nihayet toplanmışlar ve alacağım kararlara odaklanmışlardı.
'' Gavin, Eric, Alex, Mia, Peter siz ilk ekipsiniz. Gavin'in liderliğinde bakılmayan kasabalardan ilk sırada olanı kontrol edeceksiniz. ''
Son aldığımız kararlara göre herşeyi bir sıraya koymuş ve numaralandırmıştık. Böylesi planlama için daha kolaydı. Gideceğimiz yerlerin isimlerini akılda yutmaktansam belli bir sıraya koyup, kodlamak daha hızlı yol almamızı sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİLA
AventureUğradığım ihanetle sarsılmanın ağırlığını tüm benliğimde yaşarken, bunu düğün günüme bir hafta kala öğrenmek ve sevdiğim, yedi yıldır birlikte olduğum adamın çocukluk arkadaşımla, dost dediğim insanla birlikte, kendi yatağımda basmak sanırım ihanet...