5.bölüm

14.5K 504 57
                                    

Saçlarımın üzerinde gezinen eller ile gözlerimi yavaşça açtım ve gri gözler ile göz göze geldim. İlk rüya olduğunu zannettim ve gözlerimi sıkıca kapattım daha sonra 10 kadar içimden saydım. Yavaşça gözlerimi aralarım ve gülümseyerek bana bakıyordu.

" Rüya. "

Sesimin titremesine engel olamadım ve gerçek olmamasını istedim.

" Rüya değil çiçeğim. "

Çiçeğim demişti bana ve onun ağzından çok güzel çıkıyordu.

Gözümden bir yaş düştü ve dolu gözlerimle onun gri gözlerine baktım. Parmağı ile göz yaşımı sildi.

" Sana ağlamak hiç yakışmıyor çiçeğim ve biliyorum yoruldun ama artık bitti. "

Kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım ve emin olmak için gözlerinin içine baktım.

" Cidden bitti mi Karan. "

" Bitti çiçeğim ve bir daha asla sizden ayrılmayacağım söz veriyorum sana. "

Ona sıkıca sarıldım ve oda bana sarıldı.

" Söz ver Karan. Ben zaten zor dayanamıyorum ve 24 yıllık hayatımın yalan olduğunu ögreniyorum. Beni yanlarında istiyorlar ama istemiyorum ve çocuklarımın zarar görmesini istemiyorum. Güvenmiyorum ve korkuyorum onlardan. "

" Ştt korkma çiçeğim ve size kimse zarar veremez. Buna şimdiye kadar müsade etmedim ve şimdi de etmem. Kimse benim ailemi üzemez ve ağlatamaz. "

Ona daha sıkı sarıldım ve kokusuyla birlikte gözlerimi kapattım.





Gözlerimi yavaşça açtım ve etrafıma bakındım ama yoktu.

Hızlıca evin etrafına bakındım ama yoktu ve yine rüya olduğunu anladım.

Biricik eşim ve çocuklarımın babası.

10 yaşındayken o adam beni sokağa atmıştı ve yağmur ağıyordu. O gün üstümde ince kıyafetler vardı ve hava dondurucu dereceydi. Bir yere saklanmam lazımdı ve yağmurun geçmesini beklemekten başka çarem yoktu. Durduk yere dışarıya atmıştı ve sanki onun oyuncağıydım. Bir inşaata saklanmıştım ve kartonların üstünde uyumuştum. Zaten 2 saat sonra hava aydınlanmıştı. Ben de karnımı doyuracak bir şeyler aramaya başlamıştım. Üstüm sırıl sıplam ve zangır zangır titrediğim için insanların tuhaf bakışlarına mahrus kalıyordum ama umursamıyordum. Başka çarem olmadığı için çöpten yiyecek bir şeyler aramaya başladım. Ama hiç bir şey yoktu ve karnım fena acıkmıştı. Karşıdan karşıya çekiyordum ve korna sesiyle yerimde durmam bir oldu. Belki ilk kez ölmek istedim ve acılarımdan kurtulmak istedim. Araba son süratle üstüme gelirken. Birden birisi beni kurtardı ve korkudan zaten gözlerim kapalıydı. Yavaşça açtım ve onun gri gözler ile göz göze geldim. İlk başlat korkmuştum ve bana zarar vereceğini düşünmüştüm. Üvey babamın yaptıklarından sonra erkeklere güvenmiyordum ve mesafeli davranıyordum. Hemen oradan uzaklaşmayı planlarken o beni durdur. Neden arabanın önünde olduğunu sordum ve cevap vermeden uzaklaştım. Ama peşimden geldi ve inatla cevabı tekrar sormaya başladı. En sonunda ölmek istediğimi söylemiştim. O bana şok olmuş bir şekilde bakmaya başladı. Kendine geldi ve sebebini sordu ama cevap vermedim. Terslesem bile gitmedi ve sinirle oradan uzaklaşsam bile peşimden gelmişti. Sebebini söyleme konusunda baya ısrar etmişti. Nereye gitsem sürekli peşimden geliyordu ve sinirlerimizi bozmaya sanki yemin etmiş gibiydi. Dayanamayarak söz vermesini istemiştim ve bir daha görmeyeceğimi bildiğim için anlatmaya karar verdim. Hem yabancıya anlatırsam belki rahatladım ve yüklerim ortadan kalkar diye düşündüm. Söz vermişti ve baştan sona ağlayarak  her şeyi anlatmıştım. Beklenmedik bir şekilde bana sarılmıştı ve refleks olarak bende ona sarılmıştım. O gün benimle arkadaş olmak istediğini ve bu konun aramızda kalacağını söylemişti ama ben kararsız kalmıştım. Çünkü yabancıydı ve iyi niyetinin arkasında kötülük olabilir diye düşündüm. Doğruları söyledim ve beni tersleyeceğini düşünmüştüm ama beni şaşırtacak bir şey yapmıştı. Güvenene kadar mesafeli durma fikrini ortaya atmıştı ve kabul etmiştim. Adının Çağan Karan Uluhan olduğunu söylemişti ve adımı söylemiştim daha sonra güvenimi boşa çıkartmamıştı. O benim ilk arkadaşım ve çocukluk arkadaşım olmuştu. Onunla birlikte yaşamadığım çocukluğumu yaşamıştım ve hayatımın en güzel anılarıydı. 15 yaşındayken ona karşı duygularımın arkadaştan öte olduğumu anlamıştım. Ama emin olmak için biraz daha beklemeye karar verdim. Emin olduğum zaman ise söyleyip söylememek konusunda kararsız kalmıştım ve pat diye söylemiştim. Onunda bana karşı duygularının arkadaştan öte olduğunu söylemişti ve 15 yaşındayken sevgili olmuştum. 17 yaşına kadar mutluyduk ve hamile olduğumu öğrenmiştim daha sonra ise şoktan uzun bir süre çıkamamıştım. Daha sonra Karan'a söylemiştim. Bana kızacağını düşünmüştüm ve korkutmuştum ama beni şaşırtacak bir şekilde tüm dünyaya baba olacağını duyurmuştu. Daha sonra ise kurbanlık kesmeye başlamıştı ve onun halini gülümseyerek izlemiştim. Benim fikrimi merak ettiği zaman ise yalan söylemiştim ve onun bu halini bozmak istememiştim ama yalan söylediğimi anlamıştı. Doğruları söyledim ve sen harika bir anne olacaksın ve birlikte her şeyin üstesinden geleceğiz demişti. Ve dediği gibide çok güzel anne olmuştum ve bana en büyük desteği vermişti.

Annesi Ceyda Uluhan oğlunun aşiretin başına geçmesi konusunda kesin emri varmış. Karan asker olacağını söylemişti ve evde kıyamet kopmuştu. Ceyda Uluhan oğlunun askerlik yapmasını ve boş bir işle uğraşmaması söylemişti ama Karan vatanına hizmet edeceğini söylemişti. Ceyda Uluhan ayaklarına kapansa bile Karan kararlı bir şekilde annesine karşı gelmişti ve onun timsah göz yaşlarını umursamamıştı. Ceyda Uluhan sinirlenmiş ve Karan'a tokat atmıştı. İşte o tokatan Karan evi terk etmişti. Tüm bunları anlatmıştı. Birlikte sınavlara girdik ve ikimizinde QI testimiz yüksek çıkmıştı daha sonra başarılı operasyonlar ile görevlerimiz ile rübetlerimiz yükselmişti.

Ceyda Uluhan tek bir şartla asker olmasına izin vermiş ve o şart ise evlenmekmiş. Kendi seçtiği kızla evlendirecekmiş ve Karan resmen çıldırmıştı. Haklıydı yani sırf asker olması için saçma şart koymuştu ve ben olsam ben de çıldırırdım. Ama annesi gayet ciddiyetle demişti ve Karan'a seçme hakkı tanımamıştı daha sonra ise Karan bu durumu bana anlattı. Annesinin karşısına çıkıp gerçekleri anlatmakta kararlıydı ama anlattığına göre annesi geri kafalı ve dediğim dedik kadınlarından birisi olunca anlayamayacağını bildiğim için kabul etmesini söyledim. Eğer ki gerçekleri anlatırsak gözü hiç bir şey görmezmiş. Bize zarar verme ihtimali yüksekmiş ve bunun olmasını istemiyorum. Geriye tek seçenek kabul etmek kalıyordu ve Karan bunu istemeyerek kabul etmişti. Onu 7 yıldır görmüyorum ve en son Miray ile Miraç'ın doğum gününde gitmişti. Bir daha gelmemişti ama uzaktan izlediğini biliyordum ve bizi koruyordu.

Duyduğuma göre nişanlanmıştı ama onu çok iyi tanıdığım için o kızın yüzüne bile bakmaz ve uçurum koyar aralarına. Çünkü istemeyerek yaptı ve ayrı evde yaşadığına eminim. Kimse onu benden daha iyi tanıyamazdı ve duygularını sadece bana gösterirdi.

Omuzlarında ki yüklerini bana verirdi ve birbirimizin yükünü hafifletirdik. Birbirimize her zaman destek olduk. Arkamızı daima koruyorduk. Herkese aslan olurken bana ve çocuklarına karşı kedi oluyordu.

Düşüncelerimden kurtuldum ve derin bir nefes aldım. Canım yanıyordu ve onunda canı yanıyordu. Birbirimizin arasında özel ve sağlam bir bağ vardı.

Duşa girdim ve uzun bir süre duştan çıkmadım daha sonra duştan çıktım. Üstüme siyah eşofman ile siyah tişört giydim ve saçlarımı kuruladım. Mutfağa gittim ve güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım. Bebeklerimi uyandırdım ve onların işlerini bitirdim daha sonra ise güzel bir kahvaltı yaptık. İkizler oyun oynarken ben hızlıca mutfağı topladım ve bebeklerimle oyun oynamaya başladık.




Bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz

Alisa Melin

Çağan Karan

Miray Miraç

Vural ailesi gelecek bölümde olacaklar

Geçmişleri hakkında neler düşünüyorsunuz

Ceyda Uluhan

Oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin