8.bölüm

11.1K 345 74
                                    

3 gün boyunca Güliz hanım ve Serkan beyle zaman geçirdim. Ve onları tanımaya çalıştım ve iyi biriler olduğunu anlamaya çalıştım. İyiler gibiydi. Ama emin olmam lazım ve davranışlarında veya hareketlerinde kötülük yoktu sanki kendi hallerinde davranıyorlardı.

İkiside benimle sürekli zaman geçiyordu ve ilgileniyorlardı.

Ama ben bu kadar ilgiye alışık değilim ve sanırım fazla zor olacaktı.

Şuan ise evden sessizce çıktım ve kendi evime geldim. Annemle ilk başta konuştuk ve daha sonra ikizlerimle zaman geçirdik.

Telefonumun çalmasıyla telefona baktım ve Güliz hanım olduğunu gördüm.

" Kızım neredesin. Neden haber vermeden çıktık kızım. "

" Evimdeyim ve sizi uyandırmak istemedim. "

" Kahvaltı yapmadan gitmesiydin keşke ve aklım sen kaldı. "

" Aklınız ben de kalmasın ve kahvaltıyı evimde yaparım. Neyse kapatıyorum ben. "

Telefonu kapattım. Daha sonra ise ailemle birlikte eğlendik Kahvaltı yaptık ve dışarıda eğlendik.




Sonunda görevimin başına dönüyordum ve Albay'ın odasına geldim. Kapıyı çaldım ve komut gelince içeriye girdim.

" Kıdemli üsteğmen Alisa Uluhan / Mardin Emret Komutanım. "

" Rahat asker ve iyisin demi. "

Başımı salladım ve daha sonra dosyaları bitirdim daha sonra bahçeye vardım. Cenk Bartu Kerim  Eylül ile Ayça'nın yanına geldiğim ve çay içiyorlardı.

Onlar ile 3 yıl önce komutanları olarak tanışmıştık ve ilk başta güvenmedim. Mesafeli davrandım ve görev ile idmanlar hariç konuşmadım. Zaman geçtik ise birbirimizin arkasını koruduk ve kolladık. Onlar benim için ölümü göze aldılar ve ben de onlar için kendimi feda ettim. Daha sonra ise dost ve kardeş olduk.

Cenk Ayça'ya aşk ama söyleyemiyor veya Ayça'nın onunla aynı duyguları hissetmemesinden korkuyor. Ayça ise Cenk'e aşk ama söyleyemiyor veya Cenk'in onunla aynı duyguları hissetmemesinden korkuyor. Yani garip bir aşk ve birbirlerini sevdiklerinden habersizler ama elinde sonunda açılacaklarına emindim.

Bartu Kerim ile Eylül daha çok kardeş gibilerdi.

Yanlarına vardığım zaman beni görmeleriyle ayağı kalacaklardı ama elimle oturun işareti yapmam ile oturdular. Ben de oturdum.

" Nasılsınız komutanım. "

" İyim siz nasılsınız ve benim yokluğumda baya bir kaytardınız bakıyorumda ama siz hiç merak etmeyin kaytarmanın hesabını güzel bir şekilde soracağım. "

" Gevzek şu çeneni tutsan daha iyidi. Senin yüzünden canım bacaklarım acıyacak! "

Cenk Bartu'ya sinirle demişti. Ama Bartu onu kızdırmak için bana bakarak konuştu.

" Komutanım vallah sizin idmanlarınızı çok özledik ve şimdi yapmak istiyoruz. "

" Seni mi kıracağım Bartu. Hadin bakalım idman başlasın! "

Cenk Bartu'yu öldürecekmiş gibi baktı. Hep birlikte idman yapmaya başladık. Ben biraz zorlandım ve 3 haftadır evde olduğum içindi. ama kısa sürede kendimi toparlarım.

Yaklaşık 6 saatir idman yapıyorduk ve normalde 4 saatlik yapıyorduk ama bu sefer ben onlara ceza verdim. En sonunda herkes kendini yere attılar ve nefeslerini düzene sokmaya başladılar.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin