Kaleye vardım ve başkan Albay'ın dediklerini tekrar etti. Daha sonra ise Asel Cansu Ezgi Yusuf abi Bora Ayaz Evren Melik ile biraz sohbet ettik.
Tim gibi Mit ekibi de beni yalnız bırakmamış ve o olaya şahit oldukları için de beni sık bir ziyaret ettiler. Annem ile çocuklar da tanışdılar ve hepsi birbirlerini sevdiler.
Öğleden sonra ise karargaha geldim ve Albay'ın odasına girdim.
Tekmil verdim ve Albay oturmamı işaret edince hemen oturdum.
" Şu ailevi meseleyi pek konuşmadık ve nasıl gidiyor bakalım. "
" Onlar ile iyi gidiyoruz ve alışma sürecindeyim ama biraz zorlanıyorum. "
" Zorlanmakta haklısın çünkü geçmişinde kolay şeyler yaşamadın ve şimdi ki süreçte ise biraz zorlamalar olacak. Aileyi araştırdım ve uzaktan gözlemledim. Seni çok seviyorlar ve gözlerinden belli bu. Soğuk ve mesafeli davranman onlar açısından sıkıntılı olduğunu gördüm. Senin onlara hemen alışmanı ve anne baba abi kelimelerini beklediklerini görebiliyorum. Onlar çabalıyorlar ve sürekli gözünün içine bakıyorlar. Senin için zor bir durum ve hemen alışmanı bekleyemem. Onlara hemen güvenmeni ve kabul etmeni beklemiyorum. Senin hayatın ve senin konun. İçinden nasıl geliyorsa öyle davran ve 24 yılın acısını çıkarttın zaten. Şimdi kendine yeni bir sayfa açtın ve yeni bir düzen kurdun. Şimdi ise yeni birileri gelmiş ve senin acınla yaşamışlar. 24 yıl öldü bildikleri kızlarının yaşadıklarını öğrendiler ve mutlular. Ama senin için aynı şeyi söyleyemem ve düzeninin bozulması değil. Zarar görmekten ve tekrar yara almaktan korktuğun için uzak duruyorsun. Tanıdın onları ve sevdin ama güvenmiyorsun. Güven problemin var ve bunu göstermekten çekinmiyorsun. Gözlemlediğim kadarıyla aile biraz zorlayıcı ve aceleci birileri. 24 yılın acısını çıkartmak istedikleri belli ve seni sıktıkları belli ama sen gereken cevabı verdin. Ne olursa olsun ve ne karar verirsen ver. Arkanda bir baban olduğunu unutma ve her daima yanındayım kızım. "
Cevap vermedim daha doğrusu verecek bir cevabım yoktu ve odadan çıktım. Herkes dinlenme odasında olduklarını bildiğim için oraya geldim ve beni gören üsteğmenler teğmenler ile asteğmenler ayağa kalktılar. Rahat kelimesini duydukları zaman günaydın dediler ve cevap verdikten sonra timimin yanına oturdum. Biz kendi aramızda konuşuyorduk ve birisinin bakışları üstümdeydi. Çaktırmadan etrafıma bakındım ve Karan'ın bakışları direkt olarak bendeydi.
Yorgun gözleri ile bakıyordu ve bizimkilere döndüm. Odamda olduğumu söyledim ve ayağı kalkarak. Odaya geldim ve 2 dakika sonra Karan'ın da odaya girmesi bir oldu. Birden onun dudaklarına kapanmam ile anında karşılık verdi. Nefes nefese ayrıldık ve anlımı anlına yasladım. İkimizin de yüzün de huzurlu bir ifade vardı ve Karan yanağımı okşadı.
" Tüm yorgunluğum senin sayende geçti gitti ve kendimi daha dinç hissediyorum. "
Gülümsedim ve yanağını öptüm daha sonra sohbet etmeye başladık.
Karan ile uzun bir süre konuştuk ve durum değerlendirmesi yaptık.
Annemle birlikte bahçede sohbet ediyorduk ve çocuklar ise oyun oynuyorlardı. Akşama kadar bahçede oturduk ve akşam yemeğini bahçede yedik. Daha sonra annem ve ikizler ile yattık.
Güliz hanım benimle konuşmak istediğini söyleyince kabul ettim ve şuan bir restoranta kahve içiyorduk.
" Bizi ne zaman ailen olarak göreceksin ve kabuk edeceksin kızım. Ben de senin annenim ve öz annenim ama bana hep mesafeli davranıyorsun. Ben de seninle anne kız ilişkimizin olmasını ve beni annen olarak kabul etmeni istiyorum. Lütfen kızım annen olmama izin ver ve anne kız olalım birlikte. Ben senin için gelmeden geleni yapıyorum ama sen bizimle zor vakit geçiyorsun ve bizimle sohbet bile etmekte zorlanıyorsun ama o kadına gelince her dakika onun yanındasın. Kıskanmıyorum sadece doğruları söylüyorum ve torunlarım bile bizimle kalmak istemiyorum. Ben onlarla vakit geçirmek istiyorum ama onlar istemiyorlar ve o kadının yanına gidiyorlar. Vakit geçiriyorlar ve anneanne diyorlar. Asıl anneanneleri buradayken ve gerçek annen buradayken. O kadına anneanne ve anne demeniz canımı çok yakıyor. Tamam bunca zaman onunla zaman geçirmişsiniz ve onu anne ile anneanne olarak bilmişsiniz ama bana bunu yapmayın kızım. Benimle ve bizimle daha fazla zaman geçirin kızım. Bizimle yakın olmanızı ve ailemize alışmanı istiyorum. Biz seninle zaman geçirmek istesek bile sen buna izin vermiyorsun ve işlerini bahane ediyorsun. Ama o kadın olunca her şeyini bırakıyorsun ve onunla zaman geçiyorsun. Bize haksızlık etmiş gibimize geliyor ve bunu konuşmak için çağırdım seni. Bizimle kalmanı ve torunlarımla birlikte bize alışmanı istiyoruz. Ailen olarak kabul etmeni ve annen olarak kabul etmeni istiyorum. "
Güliz hanımın dedikleri ile ifadesizce dinledim.
" Güliz hanım anneme o kadın demezseniz sevinirim ve annem benim bu dünyada ki en kıyametlilerimden birisidir. Sizinle zaman geçirmeye çalışıyorum ve vakit ayırmaya çalışıyorum ama bir yandan ise annemle de vakit geçirmek istiyorum. Sizler ile daha çok yeni tanışmış sayılırız ve hemen kabul etmemi beklemeyin benden. Daha tanışma aşamasındayız ve sizi ailem olarak kabul etmekte zorlanıyorum çünkü yalan bir hayatımın olduğunu daha 13 yaşındayken öğrendim. Annem ile 13 yaşındayken tanışmıştım ve o zamandan beri birbirimizin yanından asla ayrılmadık. Sizinle daha 2 ay oldu ve size ısındım ama henüz bana erken geliyor. Sizi tanıdıkça iyi birileri olduğunuzu ve beni sevdiğinizi görebiliyorum. Bu sizin için zor olabilir ama benim içinde zor ve kolay olmasını bekleyemeyiz. Bu yüzden size tam olarak alışamadım ve sizinle vakit geçirmek istiyorum. Çocukların size alışmasını ve çekinmeden yanınıza gelmesini istiyorum ama onlar da tam olarak size alışamadılar. Onları asla zorlamam ve çocukların üstüne daha fazla gitmeyin. Ben kendi kararımı verecek yaştayım ve sizinle daha çok yeni tanıştığımız için hemen kabul edemem sizi. Bira daha zamanımız var ve zamanla birbirimizi kabul edeceğimize düşünüyorum Güliz hanım. "
Güliz hanım dolu gözleri ile dinledi ve başını salladı. Bu gece kimse ile konuşmak ve görüşmek istemediğim için kendi evime geldim. Annem bu evi bilmiyordu ve hatta varlığından bile haberi yok. Karan ile ikimizin eviydi ve birbirimizden başka kimse bilmiyordu.
Bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz
Alisa Melin
Çağan Karan
Güliz Vural
Melda Altınsoy
Başkan
Mit
Oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen
Bugün okula gitmediğim için belki bir tane veya fazla bölüm gelebilir
Yeni bir aile kitabına başlamayı düşünüyorum ama henüz belli değil ve bana burada olduğu gibi orada da destek verirseniz yazabilirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
AçãoVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...