Cenk Kerim Bartu Eylül Ayça ile sohbet ediyorduk ve çaylarımızı içiyorduk.
Kaan ile timi kendi aralarında konuşuyorlar ve Kaan'ın arada bakışları benim üstümdeydi.
Karan ise timiyle konuşuyor ve sert bir şekilde konuşuyordu. Tim de onun gibi sert bir şekilde konuşuyordu ve tencere kapağını bulmuş şekli tamda uyuyordu.
Anlaşılan Karan kendine mükemmel bir tim seçmişti ve konuşma tarzları bile aynı. Bazen beni izliyordu ve izlerken bile timi ile konuşuyordu.
Şu yeni gelen Burcu teğmen ise çok çabuk uyum sağlamıştı ve konuşmalara sert bir şekilde dahil oluyordu. Anladığım kadarıyla Burcu teğmen evli veya nişanlı çünkü geldiği zaman parmağında yüzük dikkatimi çekmişti. Bu işeme gelirdi çünkü başka bir bela istemiyorum ve kocamla aramıza kimsenin girmesini istemiyorum artık.
Üsteğmen Talya ise Karan'a kaçamak bakışlar atıyordu ve bunu net bir şekilde görebiliyordum. Bu kızın niyeti zaten ortada ve bu durum sinirlerimin bozulmasına neden oluyordu.
Tamam Karan'ın benden başka birisine o gözle bakmayacağını biliyorum ve bu zaten milyonlarca kez söylemişti ama yine içimde ki kıskançlığa engel olamıyordum.
Sessizce timim ile konuşuyordum ve yorum yapıyordum. O sırada bir er bize doğru geldi ve Karan'ın yanında durdu.
" Er Mesut Güneri / Erdirne Emret Komutanım. "
" Rahat asker ve söyle. "
" Alisa komutanımla sizi Albay çağırıyor odasına. "
Karan ile birbirimize baktık ve aynı anda ayağa kalktık. Albay'ın odasına geldik ve tekmil verdik.
Yanında şu kızı görmemiz ile afallamamız bir oldu ve Albay rahat emrini verince ise Albay'a baktık.
" Neden çağırdığımı az çok tahmin ediyorsunuzdur sanırım. "
Ses vermedik ve Albay oturmamızı işaret edince oturduk.
" Feya'nin geçmişini dinledim ve oda Fevk tarafından yıllarca kandırılmış. Hayatının yalan olduğunu öğrenmiş v- "
" Sözünüzü kesiyorum ama ben zaten her şeyi biliyorum ve Fevk bana her şeyi anlattı. Bana takıntılı olduğunu ve Felicia'nın geçmişini anlattı. Bana bunun açıklamasını yapmak zorunda değilsiniz ve senden özür dilerim. "
" Ben de biliyorum kendisi sinirle anlatmıştı ve özür dilerim. "
" Siz sadece vatani görevinizi yapıyorsunuz ve göreviniz gereği böyle davrandığınızı anlayabiliyorum. Özür dilemenize gerek yok ve söylediklerinizi unuttum ben. "
Gülümseyerek demişti ve Albay dikkatleri üzerine çekti.
" Feya'nin ailesini bulmasına yardımcı olacaksınız ve bunu aramızda kalacak. Şimdilik Faye güvenli bir evde kalacak ve aramalara oda katılacak. Geçmişi ile ilgili araştırma yapmış ama pek bir şey bulamamış. Doğduğu hastaneye gitmiş ve garip bir şekilde bilgileri yakmışlar. Zevk'in işi olduğunu zaten anlamıştık ve elimiz de ipucu yok. Gerekli bilgiler bu dosyanın içinde yazıyor ve Feya sen bizi yalnız bırakabilir misin. "
O kız başını salladı ve odadan çıktı.
" Bakın çocuklar bu iş sandığımızdan daha ciddi ve Zevk'in bu planı daha önceden yaptığı ortada. Ailesi ile ilgili hiç bir şey yok ve geçmişine dair hiç bir şey yok. İşimize yarayacak hiç bir şey yok ve kimliği bile sahte zaten. Bu konu sandığımızdan daha zor ve bu planlı bir çalışma olduğu için baya zorlanacağız. Kale ile birlikte koordineli çalışmanız ve gizemi çözmeniz lazım. Size güveniyorum ve şimdi çıkabilirsiniz. Ha burada bir gözünüz Faye'nin üstünde olsun ve ona yardımcı olun. Malum burayı düşman olduğu için Türkiye hakkında hiç bir şey bilmiyor. Zevk ölmüş olabilir ama arkasında mutlaka birileri vardır ve bu kızın işini bitirmeye çalışacaklar. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
AçãoVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...