Sessizce ona bakıyordum ve yanıma geldi. Öylece birbirimize baktık. İkimizinde derinlerde sakladığımız gözlerimizde ki özlemi görebiliyorduk.
Elini ensesine attı ve atmasının 2 sebebi var. 1 bana bir şey söylecek 2 rahatsız oldu ve 1 diye tahmin ediyorum.
" Biraz konuşalım mı yani istersen tabi ve istemezsen anlarım. "
" Konuşalım. "
Koltuğa oturduk ve derin bir nefes aldı.
" Ben yapamıyorum ve artık dayanamıyorum. O kıza katlanamıyorum. Onu öldürmemek için kendimle resmen savaş veriyorum. Annem sürekli baskı yapmaya devam ediyor ve biliyorsun zaten onlardan ayrı evde yaşıyorum. Melin'im sizden daha fazla ayrı kalmak istemiyorum. İzin verirsen bugün sizinle geçirmek istiyorum. "
Melin ismini sadece o kullanırdı ve ben de Karan ismini kullanırdım.
" İzin veriyorum. "
Yaşadıklarını anlıyordum ve baskının ne demek olduğunu Arslan ailesinden ( üvey aile ) öğrenmiştim.
Gözlerinin içi güldü ve birden bana sarılması ile bende ona sarıldım.
Orada ne kadar sarıldık bilmiyorum ama birbirimizi doyasıya sarıldık. Karan benden ayrıldı. Gözleri dudaklarıma kaydı ve birden beni öpmesiyle karışıklık verdim. Nefesiz kalıncaya kadar öpüştük. Daha sonra ayrıldık ve Karan benim saçlarımı okşadı.
" Şu aile olayı ney çiçeğim. "
Durumu anlattım ve içimden geçenlerde anlattım ona. Çünkü birbirimizin her şeyini bilirdik.
Daha sonra ise çocukları alarak tüm birlikte geçirmiştik ve ikizlerin istediklerini yapmıştık.
İkizlere durumu anlatmadım ve sadece babalarının asker olduğunu uzak bir göreve gittiğini söylemiştim çünkü bazı şeyleri bilmemeleri daha iyi oluyordu.
Akşama kadar İstanbul'un altını üstüne getirmiştik ve geceyi dışarıda geçirmiştik. Şuan ise lunaparktayız ve dönme dolaba binmek istemesem. Bile zorla bindirilmiştim. Ve dönme dolabın durması ile derince yutkundum ve bakışlarımızı Karan'a çevirdim.
" Ne yaptıysan hemen söyle çalıştırsınlar şunu! "
Sinirle demiştim ve Miray başını babasının göğüsüne yaslarken Miraç benim dizimde etrafına bakınıyordu.
" Ben bir şey yapmadım. Sanırım dönme dolap bozuldu. Ama kısa sürede çözüleceğine eminim hem korkuyorsun gelsene yanıma. "
Gözlerimi devirdim ve Miraç'ın saçlarını okşadım. Aşağı bakmam ile çığlık atıp başımı kızım gibi Karan'ın göğüsüne koydum. Karan kısık sesle gülmesi ile sinirle karnına vurmam bir oldu. En sonunda dönme dolabın çalışması ile soluğu evde aldım ve direkt yattık.
Tabi Karan ısrarla gelmek istese bile almadım ve cezasını çekecek yüzbaşım.
Sessizce Asaf Furkan Yamaç Yaman Kaan Giray Altay Enes Taner Uraz Güliz hanım Serkan beye bakıyordum. Uraz benim kucağımdaydı. Serkan bey boğazını temizlemesi ile ona baktım.
" Kızım bizimle doğru düzgün zaman geçmiyorsun. Seninle zaman geçirmek istiyoruz. En azından 1 haftalık bizimle kalsan ve ailenle zaman geçirsen. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
ActionVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...