Albay'a olayı anlattım ve araştıracağını söyledi. Kral fazla ileriye gitti ve daha fazla gitme ihtameli yüksek.
Şuan ise Kral'ı bulmaya çalışıyorum ve çocuklarımı kullanmanın hesabını soracaktım.
Karan ile gizli bir araştırma içindeydik ve elimizde henüz bir şey yoktu ama yaklaşmış olduğumuzu anlamına gelmiyordu.
Kral hakkında topladığımız bilgiler sahte şirketleri ile sahte pazarlama işlerinin 1 sırada olması ve yeraltında 1 sırada olması. Bu adam içimizde ve onu dışarıya çıkartmamız lazımdı.
Albay ile son durumu konuştuk ve önemlerimizi aldık. Evin çevresinde sivil askerler dolaşıyor ve güvenlik önemleri en son seviyedeydi.
Öğrendiğimiz bilgiye Kral birisi ile eylem gerçekleştirecekmiş ve engellemezsek tabi.
Eylem'in olduğu Adana'ya gelmiştik ve eylemin olacağı yere gelmiştik.
" Hedef ile görsel temas sağlayan var mı? "
Karan'ın sesi ile hepimiz onaylamaz sesler çıkarttık ve aramaya devam ettik. Hedef ile göz teması kurduk ve direkt konuştum.
"Gölge'den yuva'ya hedef ile görsel temas sağlandı ve güney yönünde saat 9 yönünde. Siyah bir çanta yanında var ve elinde ki telefonla birilerine mesaj atıyor. "
" Yuva'dan Gölge'ye gördük ve sivil ekipleri oraya yönlendirdim. Ben işaret vermeden hiç kimse atağa geçmeyecek ve komutumla birlikte atacağa geçeceksiniz. Tekrar ediyorum. Ben işaret vermeden hiç kimse atağa geçmeyecek ve komutumla birlikte atağa çekilecek. Anlaşılmaya bir şey varsa ise söyleyin. "
" Yok. "
Hepimiz aynı anda demiştik ve uyarının bana olduğunu biliyordum. Duygusal hareket ederek operasyonu mahvetme ihtamelin yüksekti ve Karan bunu bildiği için özellikle beni uyarmak istemişti. Haklıydı ve duygusal haraket ederek ise sadece operasyonu mahvetmekle kalmam onca insanın ölümüne sebep olabilirim.
Yaklaşık 1 saatir bekliyoruz ve henüz bir hareketlilik yoktu. Bu işte bir gariplik vardı ve etrafıma bakındım. 1 saatir beklemesi normalde değildi ve hedef kendindeydi. Olay yerinden dikkat geçmeden uzaklaştım ve parkın etrafını gezinmeye başladım.
" Gölge neden yerini terk ettik ve hemen yerine dön! "
" Komutanım ileride bir çocuk ağlıyor ve sanırım annesini kaybetmiş ona yardım etmeye gidiyorum. Diğer ekip arkadaşlarım bensiz de halle edebilirler ve sivilleri buradan uzaklaştırmam lazım. "
Karan'ın mesajımı aldığını bildiğim için etrafıma bakınıyorum ve çıkışa doğru yürüyordum. Çıkışta siyah bir araba dikkatimi çekti ve playı Karan'a mesaj attım. Araba hareket etmeye hazır gibi duruyordu ve kesinlikle bomba ile bağlantısı vardı. Çünkü Adana'da bir süreliğine görev yaptığım için her yerini biliyorum ve kuralları dahil her şeyini biliyordum. Normalde buraya arabaya park edilmez ve yasak olduğunu herkes biliyordu.
Araba sahte plaka ve siyah camlar ile kaplandığı için içindekileri göremiyordum. Bir ekibi arabaya yönlendirdim ve etrafıma bakınmaya devam ettim ama dikkat geçen bir şey yoktu. Eski yerime geçerken ağacın altında oturun bir adam dikkatimi geçti ve daha önceden orada olmadığına bahse girebilirim. Adamın karşında ki banka oturdum ve telefonumla ilgilenmeye başladım. Bir yandan ise çaktırmadan adamın hareketlerini inceliyordum ve yanında bir çanta vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
AcciónVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...