11.bölım

7.2K 263 19
                                    

Güliz hanım ile annemle kahvaltı hazırlıyorduk. Güliz hanımlar bizim yan tarafımıza taşınmışlardı artık. Resmen komşuculuk oynuyorduk ve sürekli buradaydılar.

Asaf Furkan Kuzey Yamaç Yaman Kaan Giray Altay Enes Taner ile zaman geçiyorduk. Ama hala mesafeli davranıyordum. Emin olmadan güvenmek istemiyordum.

Serkan beye karşı hala mesafeliydim ve Güliz hanıma da aynı şekilde mesafeliydim.

Miraç'ın kolu biraz daha iyidi ve günden güne iyileşiyordu.

Telefonumun çalmasıyla telefona baktım.

Karan'ın aradığını gördüm.

" Alo."

" Çiçeğim nasılsınız ve ne yapıyorsunuz. "

" İyiz ve kahvaltı hazırlıyoruz sen ne yapıyorsun. "

" Kararhagtayım ben de. "

" Eve gitmiyor musunuz ve kahvaltı yapmadın demi. "

" Canımı sıktıkları için eve gitmiyordum. Kahvaltı yapıyorum merak etme çiçeğim. Ama senin kahvaltını özledim. "

" Çok mu özledin kahvaltımı. "

" Evet. "

" Gel diyeceğim ama Güliz hanımlar burada ve durumları biliyorsun. "

" Biliyorum ve gel desen hiç düşünmeden gelirim. "

" Biliyorum ve karargahta görüşürüz seninle. "

" Görüşürüz çiçeğim. "

Telefonu kapattı ve ikizleri uyandırdım daha sonra Vural ailesinin geri kalanları ile kahvaltı yaptık.

Kaan ile birlikte evden çıktık ve arabalara bindik. Daha sonra ise karargaha geldik. Karan'ın odasına geldim. Kapıyı çaldım ve komut gelince içeriye girdim.

Karan yatağına yatmış bir şekilde telefonuna bakıyordu ve beni görünce kocaman bir gülümseme ile baktı. Kapıyı kapattım ve yanına vardım. Elimde ki poşetleri yatağa bıraktım. Karan merakla poşetlere bakmaya başladı. Poşetlerin içine tek tek baktıktan sonra kapları çıkarttı daha sonra açtı. Gözlerinin içi güldü ve afiyetle yemeğe başladı.

" Melda annemin ellerinden senin de dudaklarından öperim. Ama cidden bunlar bana yetmez. Bak ne diyeceğim sana ve biz herkesin karşısına çıkalım. Gerçekleri anlatalım. Böylelikle ben sizden ve yemeklerden uzak kalmayım. "

" Senaryo kurmana hayran olduğumu söylemiştim değilmi. Ve cevap veriyorum. Annen bizi yaşatmaz. Kaçak olarak biz yaşamak isteriz. Ama çocukların psikolojilerini bozulacağı için hayır çıkamayız  ama sen bana her gün yemek getireceğim. "

Karan memnunca gülümsedi ve yemeklerin hepsini yemeye başladı. Daha sonra beni kendine geçti ve başımı göğüsüne yasladım.

" Oğlum nasıl. "

" Çabuk toparlıyor ama babası gibi söylenmekten yeri kalmıyor. "

" Babasının oğlu olduğu için. "

" Karan. "

Merak ediyordum ama sormaya korkuyordum ve ters bir cevap alacağımı düşünüyordum. Bana kızmayacağını ve terslemeyeceğini biliyordum ama emin olamıyordum.

" Söyle bakalım ne diyeceksin. "

" Şu kızla aranız nasıl. "

" Soğuk ve zaten bildiğin gibi o evde yaşamıyorum. Ama peşimi bırakmıyor. Sinirlerimizi bozulduğu içinde ağır konuşuyorum ve yaptığım yanlış olduğunu biliyorum.ama zaten sizden ayrılmamın asıl sebebi oydu ve nefret ediyorum. Birde üstüne saçma sapan hayaller kuruyor ve kendini fazla kaptırıyor. Ona cidden acıyorum. Çünkü olmayan bir şeyler içinde hayaller kuruyor ve üzülen o olacak. "

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin