25.bölüm

2.3K 111 0
                                    

Feya'nin aile gizeminin üstüne düşmüştük ve ailesine yaklaşıyorduk. Bakalım ailesi kim ve benim gibi karışmış veya ailesi onu öldü mü sanıyordu.


Şuan ise karargahtayım ve Karan'ın gözetimi altında idman yapıyorduk.

Baya sıkı bir etiğim ile kendimle gelmiştim ve benim için özel olarak yaptığını ilk başta anlamıştım ama sesimi çıkartmadım. Zaten ihtiyacım vardı ve işimi de gelmişti. Ne kadar idman yapıyorduk bilmiyorum ama diğerleri baya yorulmuştu ve herkesin alından terler akıyordu ama Karan buna rağmen hala devam ediyordu ve kendisi de yapıyordu ama adam yorulmamıştı. Karan en sonunda mola dedikten sonra timdekiler kendilerini yere atmaları ile ayağı kalktım ve terlerimi sildim. Daha sonra Karan'a baş selamı verdikten sonra odaya geldiğim gibi duşa girdim ve sıcak suyun altında durdum. Duştan çıktım ve üstümü değiştirdim. Saçlarımı kuruladım ve bağladım. Sonra ise odamda zaman geçirdim ve akşam olunca ise eve geldim. İkizlerim ile zaman geçirdim ve yemeğimizi yedikten sonra ise birlikte yattık.







Şirket dosyalarını incelemeye devam ediyordum ve baya birikmişti dosyalar. Dosyaları incelerken telefonumun çalması ile masada duran telefonuma kısa bir göz attım ve dosyayı incelemeye geri döndüm. Telefon ısrarla çalmaya devam ediyordu ve her defasında meşgule atıyordum. En sonunda sinirle açtım ve lafa atladım.

" Meşgule atmama rağmen neden hala ısrar ile arıyorsunuz ve konuşma zahmetine girmeye çalışıyorsunuz. Bakın sizinle açık açık konuştum ve tekrar konuşmak cidden istemiyorum. Ben bunca zaman kendi başımın çaresine baktım ve bundan sonra bakabilirim. Beni daha fazla rahatsız etmeyin ve bir daha sakın ama sakın aramayın. "

Sinirle ve sertçe konuşmam ile telefonu kapatmam bir oldu. Derin bir nefes aldım ve kahvemi tek dikişte içtikten sonra ise işimin başına döndüm.

Tüm gün evden çıkmadım ve şirket işlerini bitirmeyi başardım ama kesinlikle ben de bitmiştim. Bugün kendime izin verdim ve şirket ile ilgilenme kararı almıştım. İkizler gelmişti ve yemeklerini yedikten sonra ödevlerini yapmışlardı. Daha sonra ise çizgi film izlemek için televizyon açmışlardı ve izlemeye koyulmuşlardı. Dosyaları yerlerine koydum ve bilgisayarı yerine koydum. Daha sonra ise ikizlerin yanına vardım ve onlar ile ilgilendim.




Karargaha geldim ve bizimkilerin yanına geldim. Onlar ile sohbet ettik ve şakalaşmalarını sessizce izledim. Alaca timinin gelmesi ile ayağı kalktık ve Karan komut verince ise ben de onların timine komut verdim. Karan ile timi kendi aralarında konuşuyorlar ve biz de kendi aramızda konuşuyorduk.

Kaan ile timi geldi ve Karan hariç herkes ayağı kalktı. Kaan komut verince ise ben de onun timine komut verdim ve yerlerimize geçtik. Kaan'ın bakışları benim üstümdeydi ve bana bir şey söylemek istediğini gözlerinden anladım ama görmezden geldim. Ve ne diyeceğini biliyordum ve bilmezden gelmeyi tercih etmeyi seçiyorum.

Albay'ın odaya çağırması ile odaya geldim ve tekmil verdim. Albay komut verince ise hemen oturdum ve Albay lafa girdi.

" Şırnak bölgesinde hain bir pusu kurulmuş ve askerlerimiz o itlerin ellerinde. Seni bu görevin başına koyuyorum ve timinle birlikte Şırnak'a gidiyorsunuz. Tek bir şehit ve yaraları istemiyorum. Kendinize çok dikkat ediyorsunuz ve sağ sağlim dönüyorsunuz. Anlaşıldı mı asker! "

" EMREDERSİNİZ KOMUTANIM. "

Timle birlikte kaçırılan askerlerin bulunduğu yere gelmiştik yani Şırnak'a ve kampın 3 km ötesindeydik. Planımı yapmam ve kimsenin yaralanmaması için mantıklı davranmak zorundaydım.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin