13.bölüm

4.6K 211 10
                                    

Saçlarımın üstünde gezinen eller ile gözlerimi yavaşça açtım.

Karan'ın gri gözleri ile karşılaştım.

" Günaydın aşkım. "

Gülümseyerek demiştim ve gülümseyerek anlımdan öptü.

" Aşkım diyen ağzını yerim ve günaydın çiçeğim. "

" Hadi kalkalım. Yoksa karargaha geç kalacağız. Şu olayı çözmemiz gerekiyor. "

" Günaydın öpücüğümü almadan kalkmam. "

Onun bu haline güldüm ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Öpüşmeye başladık ve nefesiz kalıncaya kadar öptük birbirimizi. Nefesiz kalınca ayrıldım ve anlımı yasladım anlına.

" Kalkmasak ve bugünlük birlikte geçirsek. "

" Olmaz Karan ve zaten başımızda bir bela var. "

" Hayır yani neden bu bela biraz daha geç gelmiyor ve sana doymamı bekleyemiyor. "

Homurdanarak demesi ile gözlerimi devirdim ve ona baktım.

" Karan saçmalamaya başlama istersen yine. "

" Bu kalp seni gördükten sonra saçmalamaya başlıyor. "

Elini kalbinin üstüne koyarak demişti ve dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım.

" Akşam sözüm olsun ama şimdi gitmemiz gerekiyor. "

Odanın kapısının açılmasıyla ikimizin de bakışları kapıya döndü ve ikizlerin olduğunu gördük.

Miraç benim Miray Karan'ın kucağına atladı ve sıkıca tuttuk.

" Günaydın anne baba. "

Aynı anda demişlerdi ve gülümseyerek yanaklarını suluca öptüm.

" Günaydın bebeklerim. "

" Günaydın babacığım. "

Karan'da yanaklarını suluca öptü ve daha sonra tekrar konuştu.

" Hadi siz aşağı inin ve biz geliyoruz. "

Miray ile Miraç başlarını salladılar ve odadan çıktılar.

Lavaboya gittim ve işlerimi bitirdikten sonra Karan girdi.

Karan'ın ikimiz için ayarladığı siyah tişört ile siyah kot pantolon giydim ve saçlarımı taradım daha sonra bağladım. Bu süre içinde Karan lavabodan çıktı ve üstünü değiştir. İkimiz de beğeni ile birbirimizi süzdük ve gülümsedik.

Daha sonra aşağı indik ve mutfağa vardık. Melda anne ile ikizler bizi bekliyordu. Hızlıca annemle ikizlerin yanaklarını öptük. Daha sonra yerimize geçtik.

" Günaydın sultanım. "

" Günaydın kızım ve oğlum. "

Daha sonra sohbet ederek kahvaltımızı yaptık. Kahvaltı bittikten. Sonra ikizleri okula bıraktık ve karargaha geldik.

Benim timim ile Karan'ın timi kendi aralarında konuşuyorlar ve bizim geldiğimizi görünce hazır ola geçtiler.

" Rahat asker. "

İkimiz de aynı anda demiştik ve hepimiz oturduk. Kaan ile timi de yanımıza geldiler. Hazır olara geçtik.

Kaan rahat dedikten sonra oturduk ve herkes kendi timimle muhabbet halindeydi.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin