Yeni Kitap Açıklaması

7.5K 122 21
                                    

Yeni bir kitap yazmak aklıma geldi ama hala tam eminim ve sadece birden aklıma geldi.

Her kitapta kız üvey ailesinden kötülük görüyor ama ben üvey ailesinin kızı çok seven ve birbirlerine bağlı olan bir aile olarak yazmak istiyorum.

Öz ailesine gelirsek ve açıkçası karıştırılan kız onlara kötülük yapması ama ben bunu yazacağım ya kızın ailesini çok seven birisi olaca veya gerçek kızlarını öldü bilen bir aile olacaklar.

Bu konuda kararsız kaldım ve sizden yardım istiyorum. Oylamaya göre belirleyeceğim ve oylama eşit olursa ise ben düşüneceğim.

Diğer kız iyi olsun diyenler👈

Diğer kız doğumda ölü doğsun diyenler👈

Yazacağım kurgu 17 veya 18 yaşında olacaklar kızlar ama daha 18 yaşında yazacağım.

Şimdi aklımda pek fazla bir şey yok ve dediğim gibi hala tam eminim değilim.

Belki yazarım ama beğenmezsem kaldırabilirdim ve kafamda uyuşmazsa kaldırabilirim yayınladıktan sonra veya hiç yazmam.

Size bırakıyorum kararı ve eğer ki karar vermezseniz ben düşüneceğim.

Yaz diyenler👈

Yazma diyenler👈

Karar size ait ve sizin kararınıza göre yazmaya başlayacağım ama karar vermezseniz ise ben emin olduktan sonra yazabilirim veya yazmayabilirim.

Kendinize iyi bakın ve kararınızı vermeyi unutmayın lütfen.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin