16.bölüm

3.6K 147 11
                                    

" Senin burada ne işin var. "

" Sizin tuzağa düşeceğini öğrendim ve yardıma gelme. Anlaşılan tam vaktimde gelmişsim ve yoksa ölünüzü kurtaracaktım. "

" Senin bizi kurtarmana gerek hiç gerek yoktu ve gelmeme hiç gerek yoktu. Biz kendimiz kurtulurduk ve bizi kurtardığın için teşekkür bekleme. "

" Gördüm zaten nasıl kurtulucağınızı ve teşekkür etmeniz için yapmadım. "

" Laflarına dikkat et teröristlere yardım eden birisine ve bizi kurtarmış olabilirsin ama bizimle bu şekilde konuşma hakkın yok. "

" Tamam kavga etmek istemiyorum ve sadece sizin tarafınızda olduğumu göstermek istedim. Eğer sizi kurtarsaydım ve ben kendim ölürsem şuan sizinle konuşmuyor olabilirdim ama bunu yapmadığıma göre. Sizin tarafinızdayım ve işbirliği yapmayı bir daha düşünün isterseniz. "

" Biz düşündük ve kararımız zaten belli. Teröristlere çalışan birisi ile işbirliği falan yapmayız ve görüşmemek üzeri. "

Hepimiz helikoptere bindik ve karargaha geldik. Karan hepimizin iyi olduğunu söyledi ve Albay'ın rahatladığı gözlerinden belli oluyordu.

Hepimiz odalara dağıldık ve duşa girdim. Duştan çıktım ve üstümü değiştirdim daha sonra Albay'ın odasına Karan ile geldik.

Albay'ın müsait olduğunu duyunca içeriye girdik ve Albay dosyalar ile ilgileniyordu. Kafasını kaldırdı ve kaşları çatık bir şekilde bize bakmaya başladı. Tekmil verdik ve komut gelince hemen oturduk.

" Komutanım bizi oradan şu getirdiğimiz terörist kurardı ve bizi kendisinin öldüreceğini düşündük ama yardım etmek istediğimi söyledi. Şu işbirliğini hala yapmak istiyor ve Zevk'i bitirmek için bizimle çalışma konusunda kararlı olduğunu düşünüyorum. O terörist ve en büyük düşmanımızın sağ kolu olarak çalışıyordu. Bizim bile bilmediğimiz daha bir çok şeyi biliyor olabilir ve bize yardımcı olabilir ama bizi tuzağa çekmeye çalışıyor da olabilir. Güvenip Zevk'i bitirdik ve bizi de bitirebilir komutanım. "

Karan'ın dedikleri ile ben de konuştum.

" Ona güvendik ve hepimizi birden bitirebilir. Güvenemeyiz ve en büyük düşmanımızın sağ kolu olsa bile terörist olduğu gerçeği değiştirmez. Hem zaten neden bizimle işbirliği yapmak istiyor ki ve Zevk'i bitirmek istiyorsa. Bunu kendisi de yapabilir ve Zevk'in sağ kolu sonuçta. Başka bir şeyler olmalı diye düşünüyorum ve bizimle işbirliğinin yapmak istemesinin başka bir sebebi olmalı. "

" O kıza güvenemeyiz ve anlattıkları işimize yarabilir ama ne olursa olsun bir terörist ile işbirliği yapmam. Bu anlattıklarımız aramızda kalacak ve bu kızı araştıracağım çünkü başka bir sebebi olmalı. Şimdilik bu konuyu üçümüzden başka kimse bilmeyecek ve çıkabilirsiniz. Bu gün zorlu ve tehlikeli bir görevden döndüğünüz için timleriniz ile dinlenin. "

" Emredersiniz komutanım. "

Aynı anda demiştik ve odadan çıktık. Timlere dedik ve evlere dağıldık. Zili çaldım ve beklemeye başladım. Kapıyı Güliz hanım açtı ve beni görünce hemen sarıldı. Ben de ona sarıldım ve daha sonra ayrıldım.

" İyimisin kızım ve yaralanmadın demi kızım. Yalan söyleme kızım ve beni geçiştirmeye çalışma kızım çünkü yemem bunları. "

" Yaralanmadım. "

Güliz hanım rahatladı ve birlikte içeriye geçtik. Kaan benden önce gelmişti. Asaf Furkan Kuzey Yamaç Yaman Giray Altay Enes Taner Uraz ve Serkan bey buradalardı.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin