17.bölüm

3.1K 153 20
                                    

Çağan Karan

Operasyon sırasında Melin'in Zevk'in peşinden gittiğini gördüğüm zaman. Hemen peşinden gittim ve izlerden onu bulmaya çalıştım ama orman baya dar olduğu için koşmak pek mümkün değil. Ne kadar yol yarıladım bilmiyorum ama izlerden anladığım kadarıyla yaklaşmış olduğumu gösteriyor ve hızlandım.

En sonunda izler bitti ve etrafıma bakındım ama Melin yoktu. Hızla etrafıma bakındım ve bir işaret veya bir ipucu bulmaya başladım ama yoktu. Zevk'in onu yakalama ihtimalini aklımdan çıkmıyordu ve yakalamış olmamasını istiyordum.

" MELİN NEREDESİN ÇİÇEĞİM VE SES VER VEYA İŞARET VER. "

Ses yoktu ve hızlıca koşmaya başladım ama ormanı bizden daha iyi bildiği için çoktan kaçmış olmalı. Sinirle ellerimi yumruk yaptım ve dişlerimi sıktım. O sırada yerde bir kağıt parçası gördüm ve hızlıca aldım.

Merhaba komutan ve büyük ihtimalle elimde ki güzelliği arıyor olmalısın ama artık çok geç. Bu güzellik bundan sonra benim ve benim olanı asla geri vermeyeceğim. Bizi aramaya başlamış olsan bile ve bunun imkansız olduğunu bilmeni istiyorum. Çünkü ben istemediğim sürece kimse bizi bulamaz ve bulmanızı istemiyorum. Bu güzellik ile işim çok uzun ve güzellik ile aramıza girmenizi istemiyorum.

Zevk.

Sinirle ayağımı sertçe yere vurdum ve kağıdı cebime koyduğum gibi hemen timin yanına gittim. Etrafa bakınıyorlar ve beni ilk fark eden Eylül oldu.

" Ko- "

" Alisa Zevk'in peşinden gittiğini gördüm ve peşinden gittim ama yetişemedim. Kaçırmış ve şerefsiz izin vermediği sürece onu bulamayacağımızı zannediyor ama yanılıyor. "

Eylül'ün sözünü keserek ve sinirle konuştum. Herkes şaşkınlıkla bakıyorlar ve cebimden notu çıkarttım. Cenk'e verdim ve herkes notu sinirle okudu.

" Burada işimiz bitti ve hemen karargaha gidelim. "

Herkes beni onayladı ve helikoptere doğru yürüdük.

Albay'a durumu anlattım zaman öfkeliydi ama sakın kalmaya çalışıyordu ve mantıklı düşünmeye çalışıyordu.

" Çağan onu bulmamız lazım ve elimizi çabuk tutmamız lazım. Sen hemen kaleye git ve başkanla konuştu. Birlikte hareket edeceğiz ve zamanımız oldukça değerli. "

" Emredersiniz komutanım. "

Kaleye vardım ve başkana durumu anlattım. Sinirlerse bile sakinliğini korudu ve Melin'i kurtarmak için tüm gücünü kullanacağını söyledi.

Ezgi Asel Cansu Yusuf abi Bora Ayaz Evren Melik ile Zevk'in şuan bulunduğu konumu bulmaya çalışıyorduk ve durumu onlara anlattım. Üzüldüler ve sinirlendiler. Onlar ile bir görev sırasında tanıştık ve daha sonra ise dost olduk.

Evren hack uzmanı ve Melik analiz uzmanı. Ezgi kılık değiştirme uzmanı. Asel ağır makine ile silah uzmanı. Yusuf abi takip uzman ve Ayaz grubun lideri ve Cansu ise yedek olarak gelmişti.

Zamanın farkında bile değildik ve odaklandığımız için hiç bir şeyin farkında değildik. Kolyenin içinde GPS takip cihazı olduğu için yerini bulabilirdik ve Evren şuan konumunu bulmuştu. Hemen bulunduğu yere gittik ve ani bir şekilde baskın yaptık ama hiç bir yerde bulamadık. Etrafıma bakındım ve kolyenin yerde olduğunu gördüm. Yere eğildim ve avucumun içine aldım. Birazcık daha erken gelseydim belki kurtarabilirdik çiçeğimi ve güvende olabilirdi. Birisinin omzumu sıkmasıyla ve yanıma eğildiğini hisettim.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin