32.bölüm ( final. )

5.3K 126 7
                                    

Düşünüyordum ve emin olmak istiyorum. Yanlış yapmaktan korkuyorum ve tekrar güvenimin kırılmasından korkuyorum. Vural ailesi benim onları kabul etmem için gözümün içine bakıyorlardı ve sürekli bana yardımcı olmak istiyorlardı. Bunca zaman kimseye muhtaç olmadan yaşadım ve kimsenin yardımını kabul etmeden kendi hayatımı kurdum. Ama şimdi her şey çok değişti ve eskiye hiç bir şey kalmadı. Melda teyzem yurt dışına gitti ve hayatımızdan tamamen çıktı. Teyzem yerine koyduğum kadına annem demek tuhaf ve garip hissediyordu ama zamanla alışmıştım. Şuan ise gerçekleri o yıllarda anlatsaydım eğer beni en büyük hayal kırıklığına uğratacak kişi teyzem yerine koyduğum annem olacakmış ve anlatmadığıma mutluyum. Ve bana açımalarına gerek yok ve istemiyordum. Ama şimdi işler değişti ve dengeler tamamen değişti. Kimseye güvenim kalmadı ve kimseye güvenmeyeceğim diye söz verdim. Vural ailesini ise zamana bırakacağım ve zaman beni yönlendirecek.

Kral'ın yerini bulmaya çalışıyoruz ve delircem. Tek bir iz bipe bulamıyoruz ve sürekli ellerim ile kollarımızı bağlanması canımı sıkmaya başladı.

Bu arada Faye'nin ailesini bulmuştuk. Onu ailesine teslim ettik ve Faye'yi öldü olarak biliyorlarmış. Artık kızları ile bu şehirde uzaklara gideceklermiş ve yeni bir hayata başlayacaklarmış.



Yeraltından tamamen çekilmiştim ve Kral'ın beni izlediğini biliyordum. Belki yeraltında adamları olabilir ve beni tuzağa düşürmek için planları bile yapmış olabilir. Bu riski göze alamazdım ve ailemin başına bir şey daha gelmesini istemiyorum.




Son zamanlarda fazla sessizlik oluştu ve bu sessizliği hiç beğenmedim. Kral'ın planlarını bir şekilde bozmuştuk ve bizden intikam almak istediğini biliyordum ama niye almadığını anlamıyordum. Korkmuş olamaz ve bu işin içinde başka bir iş ama ney.



Sessizce gökyüzünü izliyordum ve kafamda ki düşünceler uzaklaştırmaya çalışıyordum. Her şey çok hızlı oldu ve yetişmekte zorlanıyorum. Olaylar çok fazla ve yetişemiyorum. Yoruldum ve kimsenin farkında değildim. Ben bu hayata mücadele ederek geldim ve 24 yıl boyunca asla tam anlamıyla mutlu olmadım. Artık mutlu olmak ve tüm kötülüklerden kurtulmak istiyorum. Buna bir son vereceğim ve peşimde kim varsa ise hepsini kalacağım.





Kral'ın çıkış yollarını kapatıyordum ve bana öfkeli olduğunu biliyorum. Bana zayıf noktamdan saldırabilir ve önemlerimi aldım. Şuan tek hedefim Kral'dı ve onu bulmadan uyumak yok. Kimseye belli etmiyordum ve her şey normalmiş gibi davranıyordum.



Güliz hanımlarda kalıyorum ve aramız iyidi. Anne baba abi ikiz kardeş sevgisini hissediyorum ve bu duygu güzeldi. Onlara anne baba abi ikiz dememi istiyorlar ama ben buna hazır değilim ve şuanlık dememeyi tercih ediyorum. Kral etrafımdayken ailemden vurabilir ve bunun farkında olduğum içinde mesafeli davranıyordum.



Karan ile tüm ilişkimizi herkese açıklamıştık ve ortalık savaş alanıma dönmüştü. Her şey çok karmaşık ve Ceyda Uluhan resmen çıldırmıştı ama Karan onu umursamadı bile. Efsun büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştı ve şoktan uzun bir süre çıkamamıştı. Ve öfkeden bana sarılmıştı ve kendimi korumuştum. Vural ailesi ise olayları kavramaya çalışıyorlar ve şoktalardı daha. Her şey çok ani ve hızlı geliştiği için kimseye doğru düzgün açıklama yapamadık. Ve kesinlikle bomba etkisi yaratmıştı bu olay. Çocukların olduğunu öğrendiği zaman delirmiş gibi evde volke atıyordu Ceyda Uluhan ve öfkesine hakim olmayarak bana saldırmıştı. Kendimi yine korudum ve sakince olayları anlatmaya devam ettim. Vural ailesine tüm gerçekleri anlattım ve çocukluğumu anlattım. Onlar ikinci bir şok yaşarken ve ben ise rahatladığımı hissediyordum ama ne garip. 24 yıl sonra ailemi bulmuşum ve daha anne baba abi ikiz denediğim kişilere geçmişimi anlatmıştım. Şuan herkes ağlıyorlar ve kendilerini suçluyorlar ama onların hiç bir suçu yok. Asıl suçlu üvey ailem ve onlar şuan mezardalar. Yani ait oldukları yerde ve omuzlarımda ki yük kalkmıştı.


Karan'ın beni depoya çağırması ile depoya geldim ve karşımda tanımadığım bir adam vardı.

" Kral'ı arıyorsun ve gizlice bende yardım ettim. Senden gizli iş yapmak istemiyorum ama hedef senken senin yollarını engelliyordu ama benimkileri engellemedi ve gizlice izin sürdüm. Sonra buldum ve hastenelik ettim. Ve şuan ise işini bitirmek için ise senin bekledi ve gerisi sende. "

Şokla Karan'a bakıyordum ve ona sarıldım. İyiki vardı ve ona sonsuz bir teşekkür borçluyum. Kendi hayatını vazgeçmişti ve benim hayatıma yardım etmişti. Sürekli arkamdan izlemişti ve gizliden yardımcı olmuştu bana. O benim ilk kahramanımdı ve her zaman ilk kahramanım olacaktı.


Kral'ın işini bitirmiştim ve tamamen rahatladım. Artık önümde mutlu olmak için hiç bir engel kalmadı ve ailemle mutlu yaşayabilirim.





8 ay geçmişti ve her şey çok güzel gidiyordu. Annem babam abilerim ikizim kardeşlerimle mutluydum ve en önemlisi sevdiğim adam ile çocuklarım yanımdaydı. Benim ailem her zaman Karan ile çocuklar oldu ve sonradan gelen Vural ailesi de ailemden birisi oldu. Ve ben şimdi bu hikayenin sonuna geldim ve bu hikayenin sonu asla kötü olamaz. Çünkü ilk kötü başladı ve sonu her zaman mutlu bitmeli.





Çok karmaşık ve hızlı gittiğiminin farkındayım ama yazacak bir şey gelmiyor aklıma artık.

Aniden final yapmak zorundayım ve herkesten özür dilerim.

Bu hikâyenin bitimin şuan değildi ve aklımda daha farklı br hikaye vardı ama konuyu zor buluyorum.

Tıkadım ve yazmakta baya zorlandım.

Bu yüzden burada final vermek zorundayım ve herkesten tekrardan özür dilerim.

Umarım anlayışla karşılaşırsınız ve sizin sayenizde buraya kadar geldiğim için her birinize çok ama çok teşekkür ederim.

Biraz erken attım bölümü ve tadında bırakmak istedim.

Neyse fazla uzatmak istemiyorum ve özel bölüm gelmeyecek. Çünkü fazla saçmalamaya başlayacağım ve tadını kaçırmak istemiyorum artık.

Bu yola ilk çıkacağım zamandan beri bana destek veren ve oylarınızı esirgemeyen herkese çok ama çok teşekkür ederim. Bu yola ilk çıktığımda asla buruya geleceğimi bilmiyordum ve şimdi sizlerin sayesinde geldim buraya. Bu yolda en büyük desteklerinizi siz verdiniz ve vermeye devam edeceğini bildiğim için tekrardan çok teşekkür ederim.

Şimdi ise son bir kez daha oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen.

Kendinize iyi bakın ve diğer hikayeleriime de bakmayı unutmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin