Düzenlendi ama gözden kaçanlar olabilir ve söylerseniz düzeltirim.
Bakın elimden geleni yaptım ve düzenledim ama gözümden kaçanlar veya yapamadıklarım olabilir. Kitabı bitirdikten sonra veya bir kaç bölüm sonra tekrar düzenlemeye alacağım ve tekrardan yapacağım. Ama o zamana kadar hatalarımı ve yanlışlarımı görmezden gelirseniz sevinirim.
Zorlu ve tehlikeli bir operasyonu başarılı ile tamamladım.
Albay'ın odasına geldim. Kapıyı çaldım ve komut gelince içeriye girdim.
" Kıdemli üsteğmen Alisa Uluhan / Mardin Emret Komutanım. "
" Rahat asker ve bu bir emirdir üsteğmenim otur! "
Hemen oturdum ve Albay'a bellek ile dosyaları verdim.
" İyi iş çıkardın üsteğmenim ve 4 hafta izinlisin. "
" K- "
" İtiraz istemiyorum üsteğmenim ve gidebilirsin. "
Başımı salladım ve direkt arabama bindim.
Eve vardım ve kapıyı çaldım. Kapı açıldı. Hizmetli beni görünce hemen geçmem için yer verdiler.
Odaya geldim ve duşa girdim.
Uzun bir süre duştan çıkmadım daha sonra duştan çıktım. Üstüme siyah eşofman ile siyah tişört giydim. Saçlarımı kuruladım.
Çalışanlardan yemek hazırlamalarını istedim. Daha sonra ise yemeğimi yedim.
Sarp'ın yanıma gelmesiyle ona baktım.
" Dün Vural hastanesinden başhekim Jale Ertay aradı. Dediğine göre sizinle başka bir bebeğin karışma ihtimali varmış. Emin olmak için DNA testi için yarın saat 08.30'ta özel Vural hastanesinde olmanız gerekiyormuş. "
Duyduklarım ile sakince Sarp'a baktım.
Ailem demeye nefret ettiğim kişilerden görmediğim eziyet ve işkence kalmamıştı. Bu durumu 13 yaşındayken o adam beni bilerek merdivenlerden itmişti ve beyin kanaması geçiyordum. O kadın benim ölümü izlemişti ve hastaneye götürmeye bile düşünmemişti. Beni hastaneye o götürmüştü. Acil kan lazım olmuş ve o adamla kadın gösteriş amaçlı kanlarını vermişler. Ama kanlar uyuşmamış ve doktor bu durumdan şüphenmişler. DNA yaptırmışlar ve kanlarımız uyuşmadığını öğrendikleri zaman ise kendi kızlarını aramışlar ama bulamamışlar. Ben orada hastane yatında canımla uğraşırken onlar kendi kızların arıyorlar. Beni ise bunları ondan öğreniyorum ve hayatımın yalan olduğunu 13 yaşındayken öğrenmem ile bunca yıl ailem dediğim kişilerin. Aslında öz ailem olamadıklarını öğrenmem cidden çok canımı yakmıştı. Fiziksel şiddet ile psikolojik şiddetin en üst seviyede görmüştüm. O kadın kaynar su dökmüştü ve sadece canı istediği için dökmüştü. O adam 12 yaşındaydım ve bana zorla uyuştucu vermeye çalışmıştık ama neyse ki onun sayesinde kurtulmuştum. Zaten üvey olduğumu öğrendikten sonra ise beni evden kovmuşlardı ve onların bana yaptıklarını tek tek ödettim.
" Yaptıracağım. "
Hastaneye geldiğim zaman danışmaya sordum ve başhekimin odasına geldik. Kapıyı çaldım ve komut gelince içeriye girdim. Bir kadın gülümseyerek bana baktı ve yanımıza geldi.
"Alisa hanım değilmi? "
" Evet. "
" Ben bu hastanenin başhekimi Jale Ertay ve neden burada olduğunuzu biliyorsunuz demi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
AcciónVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...