27.bölüm

2.1K 100 2
                                    

Gizli bir görev için Hakkari'ye gidiyorum. Bu görevden Albay ile Karan hariç diğerleri dahil kimsenin haberi yoktu. Karan'dan bu zamana kadar hiç bir şey saklamadım ve saklamama gerek yoktu.

Aldığımız bilgilere göre çok gizli bir eylem olacak ve o gün yaşadıklarımdan sonra ise bir daha ülkemde bomba patlamasına müsaade etmem.

Tüm hazırlıklar tamamlandı ve sınıra giriş yaptım. Planım çok basit ve kolaydı. Bir asker yakalamış gibi yapacağım ve başlarında olan itin karşısına çıkacağım. Gerisini bir şekilde halle ederim ve bilgileri aldığım gibi kampı patlatırım.

İtler giriş noktasına tutmuşlardı ve askerlerin gelmesini 5 dakika vardı. Onlar beni terörist sanarken yakalayacağım çünkü kimsenin gizli kimliğimi bilmesini istemiyorum ve görev başarısız olur. O sırada büyük bir gürültü duydum ve arkamı dönmem ile yanan evleri görmem bir oldu. Olan biteni anlamaya çalışıyordum ve hemen evlere doğru koşmaya başladım. O sırada uzaktan birisinin kaçtığını görmem ile oraya doğru koştum ve silahımız adamın bacağından vurmam bir olmuştu. Yanına vardığım zaman ise itlerden birisi olduğunu anladım ve olayları çözmeye çalışıyordum.

" Dar ve silahana yera barak! "

Duyduğum bozuk kürt ses ile arkamı döndüm ve itlerle göz göze geldik. Dediğini yaptım ve itlerden birisi yerde ki iti aldı ve bana baktı.

" Sen kemsin. "

" Ben guh ve yangini gorence neoldugunu merak ettim. Sonra bunan kactigini gordum ve düşman sandim sıktım. "

Artık ne kadar kürtçe konuşuyorsam o kadar konuştum ve adamlar birbirlerine kısa bir baktıktan sonra içlerinden birisi bana döndü.

" Baskana goturecegiz ve haini de goturecegiz. "

Ben askerlerimizi esir almayı planlarken ve içim acıyarak yapmayı plankerne. Hain olduğunu öğrendiğim kişiyi vurmam ile başkana kendi ellerimle gitmem ayrı güzeldi ve kamp alanına doğru yürüdük.

Şuan ise başkanları olacak itle birlikte hainin bulunduğu yere vardık ve ufak bir saçmalamadan sonra ise inanmıştı bana.

" Şimdi bu itin anlından vuracaksın ve bizden birisi olduğunu kanıtlayacaksın. "

Adam düz kelimeler ile konuşuyordu ve türkçe bilmesinden şüphe ediyordum.

" Neden onu vurmamı istiyorsun ve hain olacak ne yaptı. "

" Büyük başkana ihanet etti ve ihanet ettiği kişilere acımak yoktur onda. "

Anlaşıldı sebebini kendisi de bilmiyordu ve adamın alına gözüm kırpmadan vurdum.

Yaklaşık 2 haftadır bu kamptayım ve bir kaç şey öğrenmiştim ama işime yaramazdı. Şuan ise eylem gerçekleştiriyorduk ve askerlerimize pusu kuracaktık. Bu itler kesinlikle arkasında kim varsa ise deli gibi korkuyorlardı ve seslerini çıkartmıyorlar. Çok ani olduğu için başkana haber veremedim ve kendime halle edecektim. Herkes saklanmıştı ve askerlerin geldiklerini görmem ile hepsi ateş ettiler ama ben itlere sıkıyordum. Dikkat çekmemek için canım yana yana onlara da sıkıyordum ve birden bombayı görmem ile bağırmam bir oldu.

" BOMBA. "

Kendimi şu başkanın üstüme siber ettim ve ortalık tozla duman olmuştu. Hemen oradan kaçtık ve kamp alanına vardık.

" Bundan sonra benim sol kolumsun ve tüm işlerimden sen sorumlusun. "

Şaşkınlıkla baktım ve kendime geldim.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin