Alisa Melin Uluhan Vural
Yaklaşık 2 aydır evdeyim ve fazlası ile bunalmıştım. O günün akşamında Vural ailesi sorguya çekmişlerdi ama onları çekiştirdim ve sorularını cevapsız bıraktım.
Çünkü hesap sorulmasından nefret ederim ve annem bunu bildiği için bana pek karışmaz. Ama Vural ailesini de bir yerde anlayabiliyorum ve hesap sormalarını doğal olarak karşılayabiliyorum ama yerden sonra canımı sıkmaya başlamıştı artık.
En sonunda göreve başlayacak olmam beni fazlası ile mutlu etmişti ve şuan hazırlanıyordum.
Annem bir yandan Güliz hanım bir yandan sürekli benimle ilgileniyorlar ve Güliz hanım fazla üstüme titriyordu. Gözümün içine bakıyordu ve anne demem için adeta yalvarıyordu ama içimden gelmedikten sonra ona hanım demeye devam edeceğim için anne demek cidden içimden gelmiyordu.
Karan komutanım olarak gelmişti geçmiş olsun demişti. Ha birde papatya çiçeği getirmişti ve şuan kavanozda duruyordu. Neyse en sonunda hazırlandım ve aşağı indim.
" Günaydın. "
Hep bir ağzından günaydın dediler ve yerime oturdum.
" Kızım biraz daha dinlenseydin ve sanki kaçarak görev. Sağlığından önemli bir şey yok. Ne güzel evinde mis gibi oturacaksın ve keyfine bakacaksın. "
" Ben kendimi iyi hissediyorum ve göreve başlamamda bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorum. "
" O doktor nereden bilecek ve Furkan abin dedi ya. Dinlensin ve kırıkların daha iyileşmemiş. "
" Evet abiciğim otur ve dinlenmene bak. "
" Gerek yok Furkan ve ben kendimi gayet iyi hissediyorum. "
" Abi. "
" Furkan. "
" Furkan abi diyeceksin. "
" Furkan diyeceğim. "
" Boşuna kendini yorma abiciğim çünkü güzelim sadece en yakışıklı ve en karizmatik abisine abi diyecek. "
" Yamaç bence sen kendini boşuna övme çünkü sen dahil herkese isimlerimiz ile sesleniyorum ve seslenmeye devam edeceğim. "
" Biz senden kaç büyüğünüz ve bize abi demek zorundasın. "
" Zorunda değilim ve olmayacağım Yaman. "
" Bak a-b-i heyeceleyerek söyledim ve sen abi diyeceksin. "
" A-s-a-f heyeceleyerek söyledim ve sana Asaf diyeceğim. "
" Bana bak küçük bana abi demeden peşini bırakmama haberin olsun. "
" Giray seninle 1 yaş var ve bu yüzden sana pek demem. "
" Senden üstün olduğum için bana abi demeni emrediyorum. "
" Emrenizi çiğniyorum çünkü görev dışında ismini seslenebiliyorim Kaan. "
" O Kaan'ın yanına abi ekini getir abiciğim. "
" Kaan. "
Asaf Furkan Yamaç Yaman Kaan Giray fazlası ile bozulmuşlardı ve suratlarını aşmışlardı ama umrumda değil.
Kahvaltı bitti ve Kaan ile evden çıktık.
O kendi arabası ile gitmemiz konusunda ısrar etse bile duymazdan geldim ve arabama bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
ActionVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...