Teröristlerin yine başarısız olmasını sağladık ve ülkem yine güvendeydi.
Aramızda ki haini bulmuştuk ve adalete teslim etmiştik. Yinede dikkatli olmalıydık ve güvenlik önemlerini en üst seviyeye getirmiştik.
Çalan telefonumla ile elime aldım ve kaşlarım çatıldı. Arayan ikizlerin rehber öğretmeniydi ve anında açtım.
" Alisa hanım Miray ile Miraç yoklar ve okulun her tarafına baktık ama yoklardı. En son oyun alanında hep beraber oynuyorduk ve sadece 3 dakika arkamı dönmem ile yok olmaları bir olmuş. Tüm öğretmen arkadaşlar ile aradık ama bulamadık ve güvenlik kameralarına baktık ama okuldan çıkmamışlar. "
Duyduklarım ile şok olsam da kendime geldim ve telefonu kapattım. Okula vardığım ve güvenlik kameralarını incelemeye başladım. Öğretmenin dediği gibi olmuştu ama son dakikalar oynamış ve karargah ile iletişime geçtim. Sibel güvenlik uzmanı asker araştırdığı zaman ise tüm oklar müdürü gösteriyordu ve müdürü sıkıştırdıktan sonra ise Kral denilen itin adamı olduğunu öğrenmiştim. Zaten 2 hafta önce atanmıştı ve önceki müdür ise durduk yere tayini çıkmıştı ama meğersem planlanmış olduğunu anlamıştım. Şu rehber öğretmeni tekrar sorguladım ve Kral'ın adamı olduğunu çözmüştüm. En sonunda çocukların bir evde tutulduğunu öğrenmiştim ve eve geldiğim zaman ise kapıyı yere devirmem ile ikizler görmem bir oldu. Hızlıca onları kucağıma aldım ve kokularını içime çektim.
" İyisiniz demi. "
" İyiz anne ama korktuk. "
" Korkmayın ve artık güvendesiniz anneciğim. "
Etrafıma kısa bir bakış attım ve sınıf öğretmenin de burada olduğunu gördüm. Yüzünde rahatlamış bir ifade vardı ve hemen konuştu.
" Alisa hanım rehber öğretmeni Ayfer hanımla dersteydiler ve ben öğretmenler odasındaydım. Müdür beni eve yollamak istemişti ve bir şeylerden şüphelenmeye başlamıştım. Kabul ettim ve müdür beni gitti zannederken ben aslında saklanmıştım ve çocukların sınıfa vardığım zaman ise rehber öğretmeni Miraç Miray'ı götürdüğünü gördüm. Çocukların hepsinin ağızları ve kolları bağlanmıştı. Onları çözdüm ve ailelerine haber verdim. Daha sonra Miraç ile Miray'ın peşinden gittim. Siyah bir arabaya zorla bindirildiklerini görmem ile hemen engel olmaya çalıştım ama beni de onlarla birlikte arabaya bindirdiler. Korumalar bayılmıştı ve bazıları ise görmezden geliyorlardı. Buraya getirdikleri zaman ise kaçmak istedim ama adamlar beni yakaladı ve çocukları korumaktan başka bir şey yapamadım. "
" Feray hanım bana evlatlarımı bağışlarınız ya size bir borçum olsun ve çocuklar için kendi hayatınızı tehlikeye atmanız gerçekten büyük cesaret. "
" Estağfurullah ve borç falan istemem Alisa hanım. Miraç Miray dahil okulda ki tüm öğrencilerim benim çocuklarım gibidir ve onları korumak benim görevim. "
Gülümsedim ve Feray hanımla birlikte evden çıktık. Onu evine bıraktım ve çocuklar ile evimize geldik.
Miray ile Miraç'a belli etmemeye çalışıyorum ama deli gibi korkmuştum ve onlara bir şey olursa. Ben asla yaşayamam ve onlar benim yaşam sebebimdi.
Karan'a haber verdiğim gibi soluğu evde almıştı ve çocukların yanından ayrılmamıştı. Tüm günümüzü ikizler ile geçirdik ve olaylar yaşanmamış gibi yapmaya başladık.
" Bu adamın derdi ney ve ufacık çocuklardan ne istiyorsun. "
" Ülkeyi ele geçirmek ve buna izin vermemiz için zaaflarımızı kullanmaktan çekinmiyor. Ama buna asla izin vermeyeceğiz ve ailemizi ne pahasına olursa olsun koruyacağız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
AçãoVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...