9.bölüm

9.1K 337 80
                                    

Güliz hanımların evine geldim ve şuan salonda abiler ikiz kardeş takımı ile bakışıyorduk.

En büyükleri Asaf Vural 35 yaşında ve Vural şirketini yönetiyor.

İkinci Furkan Vural 31 yaşında ve Vural hastanesinde uzman cerrahi doktoru ayrıca hastanenin sahibi.

Üçüncü ve dördüncü ikizler Yamaç Yaman Vural 29 yaşındalar. Yamaç savcı ve Yaman ünlü şef olmuş.

Beşinci Kaan 27 yaşında asker ve rübeti ise yüzbaşı.

Altıncı Giray 25 yaşında ve kendine ait spor salonunu yönetiyor.

İkizim ve 24 yıl sonra tamamlanmış gibi hissediyordum. Altay bilgisayar mühendisi.

Enes 21 yaşında üniversite 2 sınıf ve avukatlık bölümünü okuyor.

Taner 18 yaşında ve lise 4 gidiyor hatta Vural kolejine gidiyor.

Evin en küçüğü Uraz 4 yaşında.

Güliz hanım 55 yaşında ve moda tasarımcısı. Tanılan ve bilinen bir ünlü cerrahi doktuymuş ama işini evlenince bırakmış. Moda tasarımı ile evlendikten sonra başlamış ve kısa sürede adını tük ülkeye duyurmuş.

Serkan bey 57 yaşında ve tanılan bir iş adamı. Tüm ülkede şirketleri hastaneleri ile zincirleme restorantları ve otelleri var. Şuan oğullarına devretmiş olabilir ama kendisi de arada sırada çalışıyor ve adlarını duyurmaya devam ediyor.

Asaf Furkan Yamaç Yaman Kaan Giray 6 tane abi 1 ikiz ve 3 erkek kardeş olmak üzeri 12 çocuğu nasıl doğurmuş Güliz hanım doğrusu merak ediyorum.

" Kızım sana abilerini ikizini ve kardeşlerini tanıştırayım. "

Güliz hanım heyecanla demişti. Ben zaten hepsini tanıyorum demek isterdim. Ama hevesini kırmamak için sessiz kaldım.

Hepsini büyükten küçüğe söyledi ve hepsi bana bakmaya devam ediyorlar.

Uraz yanıma geldi ve merakla bana bakmaya başladı.

" Annem senin benim ablam olduğunu söyledi. Sen benim cidden ablam mısın. Uraz ben 4 yaşındayım. "

Çok tatlı ve yememek için zor tutuyorum kendimi. Parmağı ile 4 yapması. Ayrı bir tatlıydı ve sanırım seni şimdiden sevdim Uraz.

" Eve ben senin ablan oluyorum ve sen de benim en küçük kardeşim oluyorsun sanırım. "

" En küçük değil ve ben senin tek kardeşinim ablacığım. "

Uraz kucağıma oturdu ve merakla sorular sormaya başladı. Cevap vermedim. Uraz daha sonra bana odasını gösterdi. Şuan ise birlikte araba oyunu oynuyorduk. Uraz'ın keyfine diyecek yoktu doğrusu.

Yemeğe kadar Uraz ile oyunlar oynadık. Yemekte onun yanına oturdum. Şuan ise yemek yiyorduk.

" Abiciğim yemekleri beğendin mi ben yaptım kendi ellerimle ve sadece sana özel. "

Yaman'ın dedikleri ile ona baktım.

" Güzel olmuş ve ellerine sağlık. "

Yaman memnunca gülümsedi ve yemek boyunca kahkahalar hava uçuştu. Ama ben konuşmadan yemeğe devam ediyordum. En sonunda yemekler bitti. Herkes salona vardı. Uraz kucağıma oturdu. Heyecanla yarın ki yapacaklarını anlatmaya başladı.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin