14.bölüm

4.3K 189 4
                                    

Teşkilat birliğinden acil bir çağrı geldi ve oraya gittim. Güvenlik kontrolörlerinden geçtikten. Sonra hemen başkanın odasına geldim. Ve kapıyı çaldım. Komut gelince içeriye girdim ve başkanın karşısına geçtim.

" Hoş geldin Alisa. "

" Hoş buldum başkanım. "

" Geç otur. "

Oturdum ve başkan derin bir nefes aldı.

" Zevk ile durumları biliyorsun. Ve üstlerinizden. Birisinin hain olması durumu çok yüksek. Kafamıza fazla takılıyor ve engellemek istesek bile kanıt olmadan yapamayız. Biz söz konusu vatanımız olunca canımızı vermeye hazırız. Ama onların yaptıkları hainlik ve cezalarını çekmeleri gerekiyor. Teröristler ile birlikte çalışmak. Hem de vatanına hizmet etmek. Bu durum çok alçak ve kabul edilemez bir durum. Bu devlet buralara kadar gelmek için kaç şehit verdi ve kaç insan öldü. Biz bu vatanı canımız pahasına korumaya yemin etmişken. Bu durum. Yani içimizden birisinin hain olması ve bu çok imkansız geliyor. Bu durum önceki olay gibi ve bizi kalemizden vurmayı hedefledikleri belli. Kaje olayı en baştan bir tuzak olmalı. Bu tuzağı kuranlar önceden planlanmış olmalı. Fevk denilen it ise gerçek planları olmalı. Biz planlarını patlattık diye. Hesap soruyorlar size. Teşkilat birliği ile çalışmaları yani. Bizimle iş birliği yapmalarınlar. İçin iyi. Ama planlarını patlatmak. Kötü sonuçlar demek. Onlar istedikleri gibi dolaşacaklar. Terör devletini kurmalarını izleyeceğiz. Bu duruma seyirci kalmayacağımızı zaten siz gösterdiniz. Sizinle gurur duyuyorum. Büyük ihtimalle planları değişecek. Farklı şekilde devam edecekler. Biz tüm önlemlerimizi aldık. Üstlerimiz ile koordineli bir şekilde çalışma yürütüyoruz. Türk devletinin basit bir devlet olmadığını onlara göstereceğiz. Ülkemizde rahatça dolaşmalarına izin vermeyeceğiz çünkü burası. Türkiye. Seni buraya çağırmamın sebebi. Üstlerimiz seni tekrardan aramızda görmekten büyük memnuniyet duyacaklarını söylüyorlar. Tabi ben de aynı şekilde. Bizimle birlikte eskisi gibi çalışmanı. Kaje'yi nasıl bitirdiysek Fevk'ide aynı şekilde bitirmek istiyoruz. Bizimle birlikte tekrar çalışmak ister misin. Asker ile aynı şeyi çalışmak. Zor olduğunu biliyorum. Ama sen iki işi aynı anda idare ettin. Bu işide yine idare edebilirsin. Zevk bizi tuzağa düşürmeden. Bizim onu tuzağa düşürme ihtamelim var. "

" Kabul ediyorum başkanım ve Zevk'i bitirmek için elimden geleni yapacağıma inanabilirsiniz. "

" İnanıyorum ve sana güveniyorum. Benim kulağıma bir şeyler geldi ve bunu birde senin anlatmanı istiyorum. "

Tüm olayları baştan sona anlattım ve başkan sessizce dinledi.

" Zor bir durum olduğunu tahmin ediyorum. Ve bu aileye güvenmiyorsun. Tekrardan yara almaktan ve ihanete uğramaktan korkuyorsun. Kafanın karışık olduğunu biliyorum. Ne düşünmen gerektiğini tam olarak emin olamıyorsun ve karar veremiyorsun. Doğruyu ve yanlışı ayırt etmekte zorlandığını tahmin ediyorum. Duygusal ve psikolojik sorunların olduğunu tahmin ediyorum. Tüm bunları göstermekten. İnsanların sana acıyarak bakmasından korkuyorsun. O küçük kızın baba sevgisine ihtiyacı olduğunu biliyorsun. Ama bunu göstermekten korkuyorsun. Çünkü tanımadığın ve güvenmediğin insanların. Seni tekrardan yaralamasından korkuyorsun. Sen çok güçlü istihbaratçı ve askersin Alisa. Ama her şeyden önemlisi sen bir insansın. İnsanların duyguları ve düşünceleri olmalı. Robot gibi verilen emirleri ve görevleri yerine getirmek değil. İnsan gibi düşünmek ve insan gibi davranmak gerekiyor. Senin sorunun. Tam olarak bu. Robot ve insanı ayırmayı ögrenmen gerekiyor. Tüm yaşadıkların. Geçmişin travması seni robot yaptı. Duygusuz ve sert birisi yaptı. Belli kişiler hariç kimseye duygularını göstermiyorsun. İnsanların seni duygusuz olarak görmesine izin veriyorsun. Güven problemin olduğunu biliyorum. Tekrar yara almaktan ve acı çekmekten  korktuğunu biliyorum. Ama bunu aşman lazım. Sen en zorlu görevleri bile başarı ile tamamladın. Üsteğmen olmayı hak kazandın. Bu basit sorunu çözeceğine inanıyorum ve doğru yolu bulacağına inanıyorum. "

" Umarım başkanım umarım. "

" Şimdi testlerden geçmen gerekiyor ve hazırsan başlayalım bir an önce. "

" Hazırım başkanım. "

Başkan ile birlikte eğitim odasına geldik ve görevli kişiler ile zorlu bir eğitimden geçtik. Dövüş dersleri ve silah dersleri. Takip ve kılık değiştirme dersleri. İşkence ve zorlu engel atlama testleri ile baya yorucu olmuştu. En zoru ise tüm bunları 5 dakika içinde yapmamdı ve hepsini tek bir nefesle yaptım. Başkan bana gururla baktı ve görevliler ise şaşkındı çünkü 3 dakika içinde yapmamdı.

" Afferin ve yarın sabah ise diğer testlere devam edelim. "

Başımı salladım ve eve vararak dinledim.

İşkence ile koşu fazlası zorlu ve parkurlar engebeli olduğu için yaralanmam fazla. Yaralarıma pansuman yaptım ve tüm gün uyudum.



Sabah kaldığımız yerden devam ettim ve en sonunda tüm testleri başarı ile tamamladım.

" Şimdi 1 hafta izinlisin ve 1 hafta sonra görev başında olacaksın. "

" Emredersiniz başkanım ve izniniz ile ben çıkayım. "

" Çık ve söylediklerimi iyi düşün. O aileyi detaylıca araştıracağım ve önemli bir gelişme olursa sana bildirim. "

" Emredersiniz başkanım. "

Odadan çıktım ve arabaya bindiğim zaman telefonumun çalması bir oldu.

" Efendim Güliz hanım. "

" Kızım neredesin ve işin yoksa bize gelsene. Birlikte akşam yemeği yeriz ve sohbet ederiz. "

" İşim vardı ve dinleyeceğim fazla yorgunum. "

" Bize gel işte dinlersin ve yemekle uğraşmak zorunda kalmazsın. "

" Annem yemekleri halle etmiştir ve görüşürüz Güliz hanım. "

Telefonu kapattım ve arabayı çalışırdım.

Eve geldim ve hemen duşa girdim.

Üstüme siyah eşofman ile siyah tişört giydim ve saçlarımı kuruladım.

Daha sonra annemin yemeğini yedim ve hemen yattım.





Bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz

Alisa Melin

Güliz Vural

Başkan

Sizce teşkilat ile askeri aynı anda nasıl idare edecek ve siz teşkilat bu hikayeye nasıl katcı sağlayacak

Oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen

Görmek istediğiniz sahneler ve eklemek istediğiniz sahneler varsa buraya yazın

Arkadaşlar kitabın adını değiştireceğim çünkü hem asker hem teşkilat kurgusu olacağı için başka bir isim lazım ve aklımda pek bir şey yok veya böylede devam edebiliriz yani değiştirmeden yazabiliriz.

Sizce kitabın adın ne olsun ve fikirlerinizi bekliyorum çünkü sizin de fikirleriniz önemli.

Elzem ile Güneş bu hikayede olmayacaklar çünkü kitabı düzenlemeye alacağım zaman onları kaldıracağım yani tüm abiler bekar olacaklar.

Neyse bakalım gelecek bölümde neler olacak ve görmek istediğiniz şeyler varsa yazmanız yeterli.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin