15.bölüm

3.9K 179 10
                                    

Başkan ile kaleye geldik ve toplantı odasına geldik. Herkes ayağı kalktı ve Başkan oturmaları için işaret verdi. Biz de yerlerimize geçtik ve herkesin bakışları bendeydi.

" Bu Alisa. Ve bundan böyle bizimle olacak. Alisa hem asker ve bordo bereli özel kuvvet olarak görevine devam ediyor. Hem de Teşkilat birliğine yardım ediyor ve önemli bir görev için burada. Görevin ne olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz ve Alisa bizimle birlikte aynı kişiyi istiyor. Şimdi gelelim konumuza ve peşimizde sandığımızdan daha zor birisi var. Askeri birliklerimizin üstlerinden yardım alıyor ve yakalanmaktan kolaylıkla kurtulabiliyor. Bunu engellememiz ve ülkemizi bu teröristten kurtarmamız lazım. Elimizde ki bilgiler şuanlık sizin bildiğiniz gibi ve bunun daha fazlasını bulacağınıza inanıyorum. Alisa herkes ile tanış ve bundan sonra bir ekip olarak çalışacaksınız. Ha burada Çağan'a söyle ve yanıma uğrasın. Kolay gelsin. "

" Emredersiniz başkanım. "

Başkan gittikten sonra onlara baktım ve onlarda bana baktı.

" Hem asker hemde teşkilat görevlisi ve bu iki işi aynı anda nasıl yapıyorsun. "

Aralarından birisi merakla demişti.

" Yapıyorum bir şekilde ve zor olmuyor. Alışıyorsun zamanla. "

Anladım dercesine başını salladı ve herkes işine odaklandı.

Tüm suçluları ve dosyaları gözden geçirdim. Bir yerlerde açık olmalı ve gözden kaçırdığımız bir şeyler olmalı. İnceledim ve gözden kaçırdıklarımı tekrardan inceledim. Bir şeyler buldum ama pek işimize yarayacak bir şeyler değildi. Telefonumun çalmasıyla ve dosyayı yerine koydum. Telefonu cebimden çıkarttım ve Güliz hanım arıyor yazısı ile telefonu açtım.

" Efendim. "

" Kızım ne yapıyorsun. "

" Çalıyorum. "

" İşin ne zaman bitir. "

" Akşama bitir ve neden soruyorsunuz. "

" Ailecek yemek planı yapmayı düşünüyorum ve seninde olmanı istiyorum. "

" Katılamaya bilirim çünkü şirketin dosyalarını incelemem gerekiyor ve zaten fazla yorgunum. Başka zaman yaparız ve sözüm olsun. "

" Anladım kızım ve kolay gelsin. "

Üzüldüğünü tahmin edebiliyorum ama elimden bir şey gelmiyor ve şirket işlerini fazla boşlamıştım.

" Sağolun Güliz hanım ve görüşürüz. "

" Görüşürüz kızım. "

Telefonu kapattım ve akşama kadar bilgi toplamaya çalıştım.

Eve geldim ve çalışma odasına geldim. Şirket dosyalarını kontröl ettim ve imzalanacak yerleri imzaladım. Eksik bir şey yoktu ve toplantıların hepsi tamamladı.

Yemeğimi yedim ve hemen yattım.




Kahvaltı yapmadan karargaha geldim ve bizimkiler bahçede oturmuşlar ve kendi aralarında sohbet ediyorlardı. Hızlı bir şekilde yanına vardım. Kısa bir günaydın şeyinden sonra. İdman yaptırmaya başladım ve ben de onlarla birlikte yaptım. İlk ben arkamda sırayla Cenk Ayça Bartu Kerim Eylül vardı.

İlk 30 tur koşu yaptık ve daha sonra diğer idmanları yaptık. Alaca timi de idmana katıldılar ve birlikte devam ettik. Pençe timi de yarım saat sonra idmana katıldılar ve hep birlikte idman yapıyorduk.

Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin