Daha 1 hafta olmuştu ve geriye 2 hafta vardı. Albay bana neden 3 hafta izni verdi. Bana kalsa 3 gün dinlenirdim daha sonra ise görevimin başına geçirdim ve Albay'a karşı gelirsem ise olacakları bildiğim için sessizce kabul etmek zorundaydım.
Sert adımlarım ile şirkete geldim ve beni görenler ilk şaşırsalarda daha sonra başlarını öne eğerek selam veriyorlar. Uzun zamandır ortalıkta yoktum ve pat diye ortaya çıkmamla herkesin şaşırması normal ama umursamıyordum.
Yanıma gelen asistanım Beste ile birlikte odama geldik ve kapıyı kapattı.
" Sönmez şirketi ile anlaşmanız sağlandı ve hiç bir aksilik çıkmadı efendim. Bütüm gerekli dosyaları evrakları ve toplantıları Sarp bey halle etti Alisa hanım. "
" Tamamdır ve başka bir şey yoksa işinin başına geçebilirsin. "
" Yok efendim. "
Beste odadan çıktı ve sessizce odayı inceledim. Hiç değişmemiş ve Beste temizlik yapmaya devam ediyordu anlaşılan çünkü her yer yine ışık ışık olmuştu. 2 saat boyunca şirkette durdum ve Beste'ye çıktığımı haber verdim.
Eve geldiğim zaman üstümü değiştirip ikizlerin odasına geldim ve birlikte hasret giderdik. Daha sonra ise yemeklerimizi yedik ve film izlemeye başladık. Filmin ortalarına doğru ikizler uyumuştu ve zaten okulda fazla yoruldukları için uyumaları normal. Onları kucağıma aldım ve odalarına götürdüm. Yataklarına yatırdım ve onları izlemeye başladım.
Görevdeyken bakıcıları Nilay hanım bakmıştı ve Nilay hanımın acil bir işi çıktığı için en güvendiğim hizmetçim Esma bakmıştı. Sarp'ın söylediğine göre Nilay hanım artık bizimle çalışmak istemiyormuş ve hasta babasına bakmak zorunda olduğu için bakıcılık işine başvurduğunu söylemişti. Tedavi masraflarını ben ödemiştim ve babası Hayri amca iyileşmişti. Bizimle çalışmak istememesinin sebebi ise hamile olduğunu öğrenmesi ve riskli bir hamelelik geçirdiği için dinlenmesi gerekiyormuş. Onun adına mutlu oldum ve hesabına yüklü miktarda teşekkür amaçlı yatardım.
Şimdi ise ikizlerime bakıcı arıyordum ama kimseye güvenmiyordum ve ikizlerime zarar vereceklerini düşünüyordum. Onlar benim en kıymetlilerim ve canlarımın daha içleri. Esma zaten ev işleri ile uğraşıyordu. Fazla yoruyordu ve birde çocuklarla ilgilendiği için kendini fazla yorgun hissettiği belli oluyordu. Bana yansıtmamaya çalışıyordu ama harekleri bunu gösteriyordu ve onu ev işlerini yapmasını söyledim.
Sarp ile araştırıyorduk ve güvenilir bir bakıcı bulmaya çalışıyorduk ama hiç birisini gözünü tutmuyordu veya amaçlarının hırsızlık olduğunu gösteriyordu.
Derin bir nefes aldım ve telefonumun çalmasıyla Serkan beyin aradığını gördüm ama açmadım. Sarp'a numaramı değiştirmesini söyledim ve başka türlü kurtuluş yok onlardan.
Benim bir aileye ihtiyacım 24 yıl boyunca olmadı ve bundan sonra olmayacak. Benim tek ailem çocuklarım ve başka bir ailem yok.
Canım kek yapmak istedi ve hizmetçilere izin verdim daha sonra ikizleri çağırdım. Birlikte keke yaptık ve afiyetle yedikten sonra lunaparka gittik. Akşama kadar oyuncaklara bindik ve eğlendik. Yorunca eve geldik ve ikizlerin üstlerini değiştirdikten sonra benim yatağıma yatırdım daha sonra kendi üstümü değiştirdim. İkizleri izlemeye başladım ve saçlarını okşayarak öptüm.
Dışarıdan gelen bağrış sesleri ile kaşlarım çatıldı ve pencereden baktığım zaman ise Güliz hanım ile Serken bey olduğunu gördüm.
Umursamadan telefonunla ilgilenmeye başladım ve daha sonra ise ikizlerime sarılarak uyudum.
Sessizce kahvemi içiyordum ve sabahtan beri Güliz hanım ile Serken bey benimle konuşmaya çalışıyorlar ama dinlemiyordum.
Kahvemi bitirdim ve dışarıya çıktım. Sessizce arabadan dışarıyı izliyordum ve arkandan takip eden Güliz hanımdan kurtulmaya çalışıyordum. En sonunda ondan kurtuldum ve uçurum kenarına geldim. Akşama kadar uçum kenarında banka oturdum ve manzarayı izledim. Yanımda bir hareketlilik olunca. Bakışlarım oraya döndü ve bana gülümseyerek bakan Güliz hanımla göz göze geldik.
" Laftan anlamıyorsunuz sanırım Güliz hanım. "
" Ailen olmak istiyoruz ve 24 yıl boyunca yaşamadığımız şeyleri şuan yaşamak istiyoruz. Sen bizim biricik kızımızsın ve kızımı tanımak en doğal hakkım. Senin konuşmak istiyoruz ama bizi engelliyorsun ve şirkette girmemizi bile yasaklamışsın. Olaylara bizim tarafımızdan bakmıyorsun ve bizi anlamıyorsun. Bizi senden daha fazla ayrı bırakma kızım. 24 yıl kolay değil ve belki kötü şeyler yaşamış olabilirsin ama geçmişte kaldı hepsi. Bize bir şans versen emin ol bütün kötü şeyleri yok edeceğiz ve senin mutlu olmanı sağlayacağız. Lütfen kızım bize bir şans ver. Ait olduğu yere gidelim kızım birlikte. "
Ağlayarak demişti ve umutla gözlerimin içine bakıyordu. Derin bir nefes aldım ve duygusuzca baktım.
" 24 yıl boyunca benim bir ailem ve şimdi de yok. Siz benim asla ailem olmayacaksınız ve peşimi bırakın artık Güliz hanım. "
" Sen bizimle yaşayana kadar peşindeyim kızım ve sonunda bizimle yaşamayı kabul edeceksin kızım buna eminim. "
" Sizi rüyadan uyandırayım madem. Sizinle asla yaşamayacağım ve aile falan olmayacağız. Siz her zaman kendi başınıza olacaksınız ve ben de kendi başıma olacağım. Ben hayatımdan gayet memnunum ve mutluyum. Ben siz de bunu deneyim ve BENİM PEŞİMİ BIRAKIN ARTIK GÜLİZ HANIM. "
Sonralara doğdu bağırarak demiştim ve cevap beklemeden arabaya bindim. Eve geldim ve direkt uyudum.
Bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz
Alisa Melin
Miray Miraç
Serkan
Güliz
Sizce Alisa doğru mu yapıyor yani Bozkan ailesine bir şans vermemekte
Güliz hanım peşini bırakmamakta
Sizce hangisi kazanacak ve kaybedecek
Oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kız İle Öz Ailesi ( TAMAMLANDI )
AksiVural ailesi 24 yıl boyunca öldü sandıkları kızlarının acısı yaşıyorlardı ve aslında kızlarının ölmediklerini öğrenmeleri ile güneşleri yeniden doğar. 24 yıl boyunca hayatı tek tapanca devam eden ve zorluklar ile mücadele eden genç bir kız. Hem Ask...