2.fejezet

114 2 0
                                    

Bekell valljam, a sok itthonlét miatt elszoktam a kimenéstől, túlságosan hozzá nőttem a gépemhez és a Skype-hoz. Így amikor 1 héttel ezelőtt a barátnőm Anika elhívott  engem Indianapolisba habozás nélkül igent mondtam. Még tavaly júniusban nyert jegyet az idei Indianapolis 500-ra, ami májusban szokott lenni. Csak ugye a járvány miatt elhalasztották és most Augusztusban lesz megtartva. Anika az Arrow Mclaren Sp csapat páros vendég jegyét nyerte meg, de ő 2 éve szingli, a többi barátnőjét meg nem érdekli az autósport, én meg újdonsült szingliként éppen ráérek. Anika-val suli óta barátok vagyunk és egy cégnél is modellkedünk.

Telefonon üzenet:

Anika: Akkor holnap reggel a vasútállomáson talizunk!
Emma: Rendben, hányra menjek sac/kábé?
Anika: Elég csak 7:45-re, 8:05-kor indul a vonat.
Emma: Rendben, reggel találkozunk! Szia!
Anika: Szia!

Másnap reggel

6:30-kor kelltem az ébresztőre, felöltöztem, gyorsan összepakoltam minimum 2 hétre elegendő ruhát (mindig az uccsó pillanatban pakolok be, a nagytáskámba), megreggeliztem és csomagoltam még szendvicset, meg tettem el kekszet. 7:44-re értem oda, de Anika természetesen már ott várt.

Anika: A pontosság hercegnője megérkezett!

Emma: De a királynő akkor is te vagy.-öleltem meg barátnőmet.

Anika: Út közbe elbeszélgetünk.

Már előre tudtam mi lesz ebből. Végül is, nem kéne, hogy meglepjen. Anika volt a második akinek elmondtam, mit tett velem Esteban.

Az úton

Emma: Felejtsd el!

Anika: Csak mond meg hol van most, a csapatát úgyis tudom, és senki nem tudna meg semmit se.

Emma: Akkor sem, és kérlek ne beszéljünk róla, elvileg azért hívtál el, hogy végre kimozduljak.

Anika: Jó igaz, bár egy kicsit most kétségem támadt affelöl, hogy jó ötlet volt-e.

Emma: Miért? Mi gond lenne?

Anika: Gondolom te is tudod melyik versenyző fog jövőre visszamenni az F1-be.

Emma: Igen tudom, mi van vele?

Anika: Hát, ő most ugye versenyzik az Indy 500-on, annál a csapatnál ahova szól a vendég jegyünk.....

Emma: Anika ne kertelj, mond mi a problémád?

Anika: Jövőre Esteban csapattársa lesz.

Kis szünet következett, mert nem tudtam hova tenni ezt.

Emma: És ezzel most miért kéne foglalkoznom?

Anika: Oh, akkor ezek szerint nem fogsz több versenyre elmenni?

Emma: Mi értelme lenne? Nincs kinek szurkolnom.

Anika: Oké, akkor nincs több problémám a dologgal. Eszünk kekszet?

Kicsit meglepve vettem elő a zabkekszet. Nem az volt fura, hogy gyorsan témát váltott, ez már megszokott. Inkább az lepett meg a legjobban, hogy miért hitte azt, hogy én továbbra is eljárok majd futamokra? Meg, hogy miért zavarna, hogy Esteban jövő évi csapattársa az egyik versenyző akivel biztosan találkozunk az elkövetkezendő napokban?

Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfictionWhere stories live. Discover now