Március 12. péntek
???
Ghost-Ritual
Mondanám, hogy egy álom vált valóra ezzel a munkával, de akkor hazudnék.
Emma
Gyönyörű szép reggelünk van. Fél nyolc van, ami nekem kissé korán még, ezért ásítozva sétáltam Fer mellett aki persze(a többi pilótával és csapattal együtt) pörgött az izgalomtól. Miután tegnap volt tartva a csapat megbeszélés, egyenesen az Alpine csapat motorhome-ba mentünk.
Emma: Kissé furcsa, hogy ilyen keseven vannak kint.
Fernando: Hamarosan már biztos véget ér ez az egész helyzet, és viszonylag megint minden normális lesz.
Emma: Igen reméljük.
Izgalomban viszont nem lesz hiány mivel, az idei naptárban is szerepelnek a tavaly visszavett versenyek. Az osztrák pályán idén is kétszer fog futni a mezőny, valamint lesz verseny Imolában, Portugáliában és Törökországban. Új pályaként szerepel majd, Hollandia, Szaúd-Arábia és Katar, valamint 3 versenyhétvégére(azt én még nem tudom melyikekre) sprintfutamot terveztek. Hogy az mit fog jelenti arról fogalmam sincs. Ekkor azonban meghallottam az ajtó kinyitódását mire rögtön oda néztem. Csak néhány szerelő jött be. Affene.
Fernando: Kit keresel ennyire?
Emma: Senkit, csak elkalandoztam és megijedtem.- remélem beveszi.
Fernando: Tényleg?- közelebb hajolt- Pedig nagyon csalódott képet vágtál a szerelők láttán.
Emma: Na jó talán tényleg azt figyelem ki jön be éppen.- annyira elbír bűvölni azokkal a hibátlan mogyoróbarna szemeivel, hogy egyből elmondasz neki mindent.
Fernando: Na és kit?
Emma: Sóhaj Esteban-t, DE mielőtt bármit is gondolsz, csak azért, hogy lássam milyen képet vág amikor látja, hogy kivel vígasztalódok.
Egy kis ideig nézett, majd elnevette magát, igaz fájdalmasan, de akkor is nevetett.
Emma: Min nevetsz? Ugye nincs itt a hátam mögött?!
Fernando: Nem dehogy...csak a szituáció.
Emma: Ezt nem egészen értem.
Fernando: Figyelj Emma, júliusban leszel 35 éves, itt ülsz előttem még 34 évesen, és csak az exed miatt változtál át egy tinivé aki egyszer akarja megmutatni milyen boldog az új kapcsolatában és utána többet nem foglalkozik a régivel, ja és tudtommal a megcsalás után 2 hónapig depiztél a szobádban, utána kb 3 napon át áradoztál tudtodon kívül rólam, majd utána bevallottad, hogy szeretsz engem, közösen küzdöttünk le nehéz akadályokat és most itt ülünk és arról beszélünk, hogy akarod féltékennyé tenni Esteban-t.
Kb. 10 perc alatt mondta el röviden, több hónap eseményét, ez lenyűgöző.
Emma: Igen így is lehet fogalmazni.
Fernando: Nagyszerű- elégedetten hátradőlt- akkor menjünk át a garázsba, mert biztos ott van.
Azzal felállt és kézen fogott engem . Már mikor kiértünk a paddock-ba észre vettem pár fotóst, akik mikor megláttak minket elővették a fényképezőgépeiket és megálltak tőlünk pár méterre.
Fernando: Mehetünk?
Emma: Persze- rá mosolyogtam és szorosabban fogtam a kezét.
Eindultunk és mikor elértünk a fotósokhoz én csak mosolyogva néztem továbbra is előre. Annyira jó újra boldognak lenni. Őszintén boldognak.
???
Pálya feldezés-pipa, eligazítás-pipa, a nagyokosok kiosztanak-pipa, nem megölni őket...-pipa.
Fernando
Nagyon jó, hogy Emma ennyire boldog velem. Örülök is kicsit, hogy féltékennyé akarja tenni Esteban-t. Szerintem az aki megcsal egy ilyen kedves és csodálatos lányt az kapja is vissza ugyan azt, vagy hasonlót. Sétáltunk a garázs irányába, és én megláttam Esteban-t és a barátnőjét. Hát kb. vele egykorú barnahajú szépség. Azért én nem dobtam volna ki Emma-t még érte se.
Fernando: Nem lesz baj?
Emma: Áh, nem dehogy. Ha ideges lesz akkor tudom, hogy tényleg féltékeny.
Sziasztok! Az összes fejezet újra töltése azért volt, mert a szembe tűnőbb hibákat kijavítottam, pl. Ocon nevét rosszul írtam sokszor(nem kedvelem, de mégse hagyom úgy, hanem helyesen írom a nevét neki is). Nyugodtan írhattok véleményt is, pozitívat, negatívat, bármit.
YOU ARE READING
Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfiction
FanfictionEmma, a 36 éves amerikai modell, párjával a Forma 1 sztárjával, Fernando Alonsoval éli a minden napi életét. A szálguldó cirkusz állandó izgalmakkal teli világában talál egy különleges barátot, aki tudja, mikor hogyan segítsen neki.