11.fejezet

52 4 0
                                    

Emma

Éjjel 1:23 van. Kb 20 perce kezdték el a műtétet. Itt állok az üres folyosón tök egyedül. Ekkor megzizzent a telefonom. Arra számítottam, hogy anyuék hívnak, de helyette Anika nevét látom.

Telefonon:

Emma: Szia Anika.

Anika: Szia, most olvastam a híreket. Fernando jól van?

Emma: Igen jól, de eltört az állkapcsa. Már műtik.

Anika: Jó ég! Ez szörnyű, te jól vagy?

Emma: Igen jól vagyok, köszi.

Anika: Ha bármit elszeretnél mondani, én itt vagyok.

Emma: Köszi Anika, örülök, hogy ilyen nagyszerű barátom van.

Anika: Azt tudni, hogy hogyan történt?

Emma: Egyszerű baleset volt. Az autós se figyelt, meg Fernando se vette észre.

Anika: Akkor még szerencse, hogy csak ennyire sérült meg. Most ott vagy a kórházban?

Emma: Igen, megvárom a műtét eredményét, utána elkell mennem. Fer-rel abban maradtunk, hogy majd a délutáni látogatási időben bejövök hozzá.

Anika: Az szerintem teljesen jó úgy.

Emma: Igen én is úgy vélem, viszont most leteszem, majd üzenek, ha megtudok valamit.

Anika: Rendben, bármi van, hívj nyugodtan.

Emma: Oké, szia.

Anika: Szia.

Felnéztem a twiterre. Mindeki csak Fer balesetéről írt, kommentelt, és osztott meg híreket. Szedd össze magad. Fer-nek szüksége lesz rád. Minden rendben lesz. Minden rendben lesz.

40 perc telt el. Csak nézek ki az ablakon. Annyira furcsa számomra ez a kihalt város helyzet. Sehol egy lélek. Hirtelen kinyílt a műtő ajtaja, és kijött rajta az egyik orvos.

Orvos: Ms. Ribble?

Emma: Igen.

Orvos: Örömmel értesítem, hogy sikeresen elvégeztük a műtétet, és a gyógyulás is jó ütemben fog haladni.

Annyira jó volt ezt hallani. Sokkal jobban érzem magam.

Emma: Köszönöm doktor úr. Mi fog történni majd?

Orvos: Nos a protokoll szerint 48 órás megfigyelésre a kórházban kell maradnia Mr. Alonso-nak. Úgy tudom tájékoztatva lett a látogatási szabályozásról.

Emma: Igen, a mai nap délután jövök majd be hozzá.

Orvos: Javaslom, hozzon magával egy kisebb füzetet, és egy tollat, hogy tudjanak beszélgetni.

Emma: Ezt, hogy érti?

Orvos: Az ilyen típusú műtétek után egy jeges maszkot teszünk a sérült személy arcára, ez is segíti a gyógyulást, és védi is a megsérült területet. A hátránya viszont az, hogy a egy napig nem tud beszélni, de ne aggódjon ez csak egy napig lesz így.

Emma: Rendben, köszönök mindent.

Orvos: Csak a munkánkat végeztük. Most viszont megkell kérnem, hogy távozzon az épületből, a megbeszéltek szerint.

Ekkor hozták ki Fer-t a műtőből.

Emma: Rendben persze, csak még 1 percet kérek.

Odasétáltam és megfogtam Fernando jobb kezét.

Emma: Délután találkozunk.-simogattam meg, majd elindultam a lift irányába. 

Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfictionWhere stories live. Discover now