20.fejezet

39 2 0
                                    

A név rám ragasztása inkább gúnyolás szempontjából lett, de nem bírnak vele felhúzni. Számomra a suliban is csak ez jutott. Gúnyolódás gúnyolódás hátán, így úgy döntöttem zenehallgatással fogom megvédeni magam. Amíg rajtam a fejhallgató nem hallom mit mondanak a hátam mögött. Úgy vagyok vele nem izgat mit gondolnak rólam csak ne halljam.

Patrik: Mit szoktál átlagban hallgatni?

Csenge: Változó. Amihez épp kedvem van, az vagy pop, vagy rock. Ha nagyon letargikus a hangulatom akkor valamelyik kedvenc musicalemből hallgatok valamit.

Patrik: Musicalből?

Csenge: Igen, azokban mindig megtalálom a hangulatomnak megfelelőt.

Patrik: Hát oké, 20 perc még van a szünetből, ha gondolod...

Csenge: Ha nem gond visszamegyek a boxutcába.

Patrik: Jó, rendben. Menj vissza nyugodtan.

Azért is gondoltam mert ilyenkor nincs ott még senki se, csak pár szerelő, de azokat úgyse érdekli mit teszek.

Emma

Már visszajöttem a garázsba, úgy gondoltam instázok egyet, meg megnézem az emailen kapott beosztásom az új munkahelyemen. Ebéd közben üzentem egyet Anika-nak is, hogy eddig milyen volt a nap. Most azonban a szemem a felügyelő lányon van mivel pár perce ő is visszajött. Nem tűnik veszélyesnek mint az elején, de bekell valljam nem akarnék kettesben maradni vele.

Szerelő: Félsz tőle?

Emma: Tessék?- mindenki jókor tud hozzám szólni, de komolyan.

Szerelő: A lány, a fejhallgatós lány.

Emma: Így hívod őt?

Szerelő: Mindeki aki valamilyen munkát végez itt, így hívja.

Emma: De miért?

Szerelő: Mert ha átsétál a box-ból a paddock-ba vagy fordítva állandóan rajta van a fejhallgatója, mint most is.

És valóban. Most is rajta van, és látszik is hogy énekel valamit.

Szerelő: Plusz aki hallotta azt mondta, amilyen ijesztő tud lenni, a hangja olyan szuper.

Oké, most ezektől az infóktól kicsit másképp gondolkodok róla. De most inkább csöndben maradok, mert úgy tűnik épp felém tart.

Csenge: Mi az, gondok vannak a kulccsal?

Odafordultam és így már nekem is feltűnt, hogy az előbb nagyban felvilágosító szerelő eléggé szenvedve dolgozik Ocon autójának jobb első felfüggesztésével.

Szerelő: Nem hiszem, talán csak rossz szögből csinálom.

Közelebb hajolt, majd szemforgatva sóhajtot egyet.

Csenge: Tudod kisfiam az a baj, hogy rossz kulcsot hoztál, ehhez egyel nagyobb kell.

Szerelő: Aha marha jó, de tudtommal én vagyok itt a szerelő, plusz nem volt másik.

Csenge: Az kizárt. Tuti, hogy van. Sőt kell, hogy legyen.

Szerelő: Nem találtam.

Csenge: Menjél be hátra nézd meg!

Erre már szerelőkénk meglepetten ugyan, de hátra ment, majd mikor visszajött óvatosan mutatta meg a lánynak a csavarkulcsot.

Csenge: Ugye, hogy van.- majd kisétált vissza a pitwall-hoz.

Úgy látom ha tudja, hogy igaza van, nem adja fel amíg be nem bizonyítja. Viszont amilyen semleges hangban mondta, olyan szinten láttam a szemében egy nagyon kicsi érzelem kinyílvánítást. És ahhoz képest ahogy láttam délelőtt, ez tényleg nagyon kicsi volt.

18:00

Hivatalosan is véget ért mára a teszt nap, folytatás holnap. Az autó eddig jó ami Fernando-nak csak pozitívum, holnap pedig már ő is megtapasztalhatja milyen.

Fernando: Ha gondolod menj előre, mindjárt megyek én is.

Emma: Oké, a beléptető kapunál megvárlak.- válaszoltam miközben dobtam neki egy puszit.

Amint kiléptem a motorhome-ból, zizzent a telóm. Alberto írt, hogy hamarosan landol a gépe és kitudunk-e menni érte a reptérre. Hozzá tette azért nekem írt mert nem volt benne biztos, hogy Fernando azonnal észre veszi. Kicsit nevettem ezen és már épp válaszoltam amikor is valakivel összeütköztem.

Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfictionWhere stories live. Discover now