Ezen a versenyhétvégén is volt minden, de főleg eső. A versenyen is leszakadt az ég, Bottas és Russel pedig akkorát balesetezett, hogy én is csak néztem. A csapat mindkét autója célba ért, és pontot is szereztek a 9.-10. hellyel. Az 1 hét szünet hamar elment, főleg a munka miatt is. Portugáliában és Spanyolországban ugyanúgy folytatódott a Mercedes-Red Bull csata. A hazai futam sajnos nem sikerült Fernandonak. Azt hitte bejön az egy kiállásos stratégia, de végül úgy elkoptak a gumik, hogy bekellett jönnie kerék cserére, és csak 17. lett. Nem annyira jó ez, de hát ezt is elkell viselni. Következzen Monaco.
Csenge: Itt sok minden történik csak előzés nem nagyon.
Emma: Igen, de ettől függetlenül szokott izgalom lenni.
Hát igazam is lett. Leclerc megszerezte a pole-t, de a rajtrácsra menet probléma adódott az autójával, és nem tudott elindulni. Fernando a 17.-ről feljutott a 13. helyre ami itt szerintem elég szép teljesítmény. Na, de haladjunk is tovább, jöjjön Baku.
Csenge: Meg van nekem otthon az F1 2016, és kipróbáltam ezt a pályát.Emma: Igen? És, hogy ment?
Csenge: Hát...még mindig Szingapur a kedvencem.- mondja mosolyogva. Ezen én is csak mosolyogni tudok.
Emma: Azért remélem itt több szerencsénk lesz.
Esküszöm lottóznom kéne. Kicsit mosolyogtam amikor Ocon kiesett, de igyekeztem elrejteni. Stroll az Aston-nal egy defekt miatt kissé durván esett ki a 31. körben, de szerencsére nem lett baja. A szokásos 4 körös biztonsági autózás után Verstappen maradt az élen, mögötte Perez, Hamilton és meglepetésre Gasly. Csak aztán jött a baj a 47. körben. Verstappen is ugyanúgy ugyanazon a helyen kiesett mint korábban Stroll. Neki se lett baja, amit az is bizonyít, hogy eléggé zabosan rugdosta az autója roncsát.
Csenge: Egek, mennyit szerencsétlenkednek ezek odafön a toronyba.
Emma: Nem tudom, de ez tényleg téboly.
A versenyirányítás először csak beküldte a biztonsági autót, aztán 1 kör múlva már piros zászlót lengettek. Ez kész őrület. Kb. fél óra múlva állórajttal ismét elindították a mezőnyt. Nem kellett sok idő. Az első körben Hamilton úgy elfékezte magát, hogy visszaesett az utolsó helyre. A befutók végül Perez, Vettel és Gasly letttek. Fernando a 6. helyen zárt, a szezonja eddigi legjobb eredménye.
Fernando: Ez egy sikeres nap volt.
Emma: Igen, nagyon szuper voltál.
Fernando: És innentől csak fölfelé törünk.
Emma: Ezt szeretem nagyon benned. Mindig olyan pozitív vagy.
Mivel kettesben vagyunk a pilóta szobájában, válaszként megcsókolt.
YOU ARE READING
Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfiction
FanfictionEmma, a 36 éves amerikai modell, párjával a Forma 1 sztárjával, Fernando Alonsoval éli a minden napi életét. A szálguldó cirkusz állandó izgalmakkal teli világában talál egy különleges barátot, aki tudja, mikor hogyan segítsen neki.