8.fejezet

63 3 0
                                    

2021. január Lugano

Svájc csodálatos hely. Fiatalabb koromban az Európai modell versenyek sokszor ebben az országban voltak rendezve. De most nem erről van szó. Új év után 1 héttel Fernando eljött Californiába. Apukám az első pár napban még óvatosan kezelte, hogy egy pár vagyunk, hogy úgy mondjam veterán kommandós módjára figyelt minket távolabbról. Anyukám teljes mértékben megszerette Fer-t, és ez tök szuper.

Fernando

California

Emma anyukája hamar megkedvelt. Első sorban a sok éves kitartásom a Forma 1-ben nyűgözte le, plusz az is, hogy 2 év kihagyás után visszamegyek. Az apukájának kellett jó pár nap, de meg is értem. Szerintem az én apukám is csendes megfigyelést végezne az új barátnőmön, ha az előző megcsalással szakít velem. Most Emma és az anyukája elmentek, én meg kettesben maradtam az apukájával.

Bill: Hogy hogy úgy döntöttél, hogy visszamész?

Őszintén mondom, meglepett a kérdése.

Fernando: Hát...hogy is mondjam. Amikor 2018 végén távoztam, nyitva hagytam a lehetőségeket, és tavaly nyáron megkeresett a Renault, hogy tudnak lehetőséget nyújtani a visszatérésre, ezért elfogadtam, mert van még egy befejezetlen dolgom a sportban.

Bill: Valakit minden áron leakarsz győzni?

Fernando: Nem, nem éppen. A célom a 3. vb cím megszerzése.

Bill: Hm...és ahhoz mi a legfontosabb?

Fernando: Hát...első sorban az autó, és a versenyző megbízhatósága. Aztán a csapat hozzáallása.

Bill: Mi hiányzott neked mindig ezek közül?

Fernando: Ezt, hogy érti?

Bill: Nos, én inkább a hírekben hallottam vagy olvastam Forma 1-ről, de ott a 2010-es évekből megmaradt számomra, hogy négyszer egymás után az a német versenyző nyert. Ebből te háromszor is esélyes is voltál. Mi miatt nem sikerült végül?

Kicsit hezitáltam, mert nem tudtam elmondani. Ezek olyan emlékek amiket szívem szerint törölnék.

Fernando: Az én véleményem szerint, mindig volt valami hiba, ami miatt nem sikerült.

Bill: Mikor fordult elő, hogy te nem voltál a toppon?

Fernando: Az nem fordult elő.

Bill: Jó, mikor volt az autóval gond?

Fernando: 2013-ban.

Bill: A csapat hibázott valamikor?

Fernando: 2010-ben.

Bill: Nos az általad felsorolt szempontok közül, kettő miatt buktad el, de a harmadik alkalomkor mi okozta?

Fernando: 2012-ben a nyári szünet előtt erős volt az előnyöm, de aztán a Belga nagydíjon belekeveredtem a rajtbalesetbe. Sokan azt mondják, itt ment el nekem a vb.

Bill: Ekkor a Ferrari pilótája voltál, igaz?

Fernando: Igen.

Bill: Legendás csapat, de már évek óta semmi, pedig ott van nekik a lehetőség.

Szó mi szó, mióta elmentem onnan a csapat párszor közel került a vb címhez, de végül a Mercedes húzta be. Most úgy állnak, hogy a top csapatok közül is csak a harmadik erőt képviselik. A Red Bull csendben felért a Merci-hez. Én úgy látom idén az ő csatájuk lesz mérvadó.

Bill: Ritkán kérdezek ilyet, de most mégis megteszem. Mond, őszintén szereted a lányom?

Rá néztem, felvette a vérfater nézést. Nem kéne pánikolnom, úgyis az igazat fogom mondani.

Fernando: Igen, teljesen őszintén.

Bill: Képes is lennél megvédeni őt?

Fernando: Persze, bármitől, és bárkitől.

Itt tartott egy kis szünetet.

Bill: Őszíntek leszek veled. Egyenes ember vagyok, és nagyon nem tűröm, ha kihasználják a lányom, szóval ha csak egyszer is sírva jön el tőled, nem fog távol állni tőlem, hogy kioszzak néhány pofont.

Ezt a komoly mondatot, rezzenéstelen arccal mondta, közben végig a szemembe nézett. Mindent halál komolyan mondott.

Fernando: Őszintén remélem, hogy nem fogok idáig eljutni.

Itt már nyugottabbnak látszot, de azért még egy kicsit bennem volt az előző mondata.

Bill: Egyenes ember vagy, nem bízod el magad, és mindent átgondolsz mielőtt cselekszel. Ez az ami megüti nálam a mércét.

Felállt, és felém nyújtotta a kezét.

Bill: A lányom biztonságban lesz melletted Fernando.

Felálltam én is, és elfogadtam a gesztusát.

Fernando: Köszönöm uram.

Bill: Kérlek, szólíts Bill-nek.

Fernando: Köszönöm, Bill.

Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfictionWhere stories live. Discover now