6.fejezet

69 3 0
                                    

Először voltam ilyen versenyenen, de nem csak ezért nem fogom elfelejteni. Ennél drámaibbat még a Forma 1-ben se tapasztaltam. A táv közepétől kezdve 20 percenként törént valami. Sorra estek ki a versenyzők, kicsúszás vagy ütközés miatt. Voltak nagyon durva esetek is, de szerencsére mindenki megúszta komolyabb sérülés nélkül. Volt egy olyan momentum is amikor azt hittem Fernando ki fog esni. A tervezett boxkiállása után nem akart elindulni egykönnyen az autó. Egy kormány csere után sikerült elindulnia, és csak pár körhátránya volt. A legvégén úgy nézett ki, hogy a biztonsági autó mögött fognak célba érni, de a cél előtt elengedte a mezőnyt és így ért véget.

Emma: Gratulálok!- mondtam Fernando-nak miközben vette le a sisakját.

Fernando: Köszi, végre sikerült befejeznem. Ez fantasztikus.

Fernando most próbálta meg harmadjára ezt a versenyt végig futni. Először 2017-ben vett rajta részt, ott akkor majdnem nyert, de a Honda motor keresztbe tett neki és felkellett adja. Tavaly úgy olvastam a hírekben nem sikerült bejutnia az időmérőn, ezért nem indulhatott el a versenyenen. De most idén végre sikerült neki.

Anika: Emma gyere 50 perc múlva indul a vonat és én nem is pakoltam még össze.

Emma: Jó máris, addig menj előre.

Visszasétáltam Fernando-hoz.

Emma: Figyelj, mondani akarok valamit.

Fernando: Rendben, figyelek.

Hirtelen nem tudtam, hogy kéne ezt megfogalmazni.

Emma: Öhm.....Anika-val megyünk haza, és csak annyi, hogy majd írok vagy felhívlak.

Fernando: Oké. Én is majd ha elintéztem még a kötelezettségeim, haza megyek Svájcba.

Emma: Remek, szuper. Akkor majd írok ha otthon vagyok.

Fernando: Vigyázzatok magatokra.

Adott egy puszi a homlokomra és odament a csapatához.

A vonaton

Anika: Te tudsz valamit a legközelebbi divatbemutatóról?

Emma: Semmit. Szerintem még idén se lesz semmi.

Anika: Kissé gondterheltnek tűnsz, baj van?

Emma: Nem tudom igazán, vagyis ez nekem még így fura.

Anika: Áh már értem, nem akarod túlzottan bele élni magad, hogy ismét szerelmes vagy.

Emma: Hát igen, csak 1 hónapja, hogy ott hagytam Ocon-t, és hirtelen azt látom, hogy Fernando egy kis beszélgetéssel, és egy csókkal felrángatott engem a pokolból.

Anika: Figyelj, azt tapasztaltad, hogy nagyon kedves, és szerintem is egy tök szuper férfi. Elmondod nekik, hogy csak szépen, lépésekben legyen és majd kibontakozik, aminek ki kell.

Anika-nak igaza van. Fernando végig őszinte volt velem. Nekem is így kell tennem. Írok is neki egy üzenetet.

Telefonon üzenet:
Emma: Szia. Már itt ülünk a vonaton, de igazából, csak elszeretném mondani, azt amit a pályán nem sikerült. Az igazság az, hogy nekem még teljesen fura, hogy 1 hónap elteltével szerelmet érzek egy férfi iránt, nem tudom te, hogy látod ezt. Őszintén, nekem az lenne a legjobb, ha csak így lépésekben haladnánk, ha te is komolyan gondolod az irántam táplált érzelmeket. Én komolyan gondolom. Ennyit akartam.

Emma: Oké elküldtem, majd válaszol rá.

Anika: Ez a jó látás csajszi.

Emma: Köszi, hogy elhívtál a hétre.

Anika: Éreztem, hogy jót tesz majd neked, és lám megint igazam lett.

Emma: Igaz, de azért itt a vonaton ne kezdj el táncolni.

A nevetésünket a telefonom csörgése szakította félbe. Fernando hívott.

Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfictionWhere stories live. Discover now